Tänään kaupassa lihavalla naisella oli
Kommentit (198)
Annoin heille yhden viidestä lapsestamme!
Annoin sille... lapun jossa mun osoite ja teksti: tuu meille klo 18.00, mies on silloin iltavuorossa ja lapset treeneissä.
Nakkasin sen kärryyn kirjan " Milloin viimeksi hymyilit?" .
Menin niiden lapsien luo ja revin vaatteet päältä pois. Heitin päälle myös pakastevihannespusseja, jotta olo viilentyi.
Soitin lastensuojeluun josta tulivat hetimiten hakemaan lapset pois.
HAHAHAHAHAHHA
Tuopa on todellinen Hämeen hidas: nauraa vuoden takaiselle vitsille!
Kaikki eivät ole pk-seudulta.
Eikä noin tyhmiä...
Käydessäni kaupassa näin tädin, jolla oli hapsottavat hiukset, meikitön naama, ylipainoa ja sitten se vaan tyytyväisenä osteli kaikenlaista hiilarihöttöä ja halvinta vessapaperia. - Voi hitsin hitsi, mun kärryihin ei ilmestynyt mitään pelastavaa!!!! :-D
kärryt täynnä karkkeja ja sipsejä. No, minä otin omista kärryistäni kurkun ja kävin viemässä sen läskin kärryihin. Mulkkas pahasti, mutta eiköhän tajunnut vihjeen.
Pudotin sen kärryyn ohimennessäni keksipaketin ja kasvorasvaa.
ostoskärryihin paketin kondomeja.
Kävin pudottamassa syanidia sen kärryihin.
kaivoi nokkaansa...
paiskasin kärryyn nenäliina paketin ja kaksplus lehden.
maito ja vihannekset ja hetelmät haetaan lidlistä, leipää oululaisen tehtaanmyymälästä ja lähikaupasta vaan lihat, jugurtit ja herkut. Voi kaikki 3 henkilökuntaan kuuluvaa miettiä, eikö meillä muuta syödä..
Hauskoja kyllä ootte.
jolla oli kauppakärryssä kiinankaalia, purkkimandariineja ja valmista makaronilaatikkoa. Heitin sinne myös Marttojen Penninvenyttäjän keittokirjan, ja ison kasan perusruoka-aineita.
heitin kärryihin kestovaippoja.