Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä on hyvä seksi?

Vierailija
16.01.2008 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta seksiä meillä oli sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa pystyin olemaan aivan rennosti oma itseni. Olemme molemmat koskettelusta pitäviä, kokeilunhaluisia ja nautintoa toiselle mielellään antavia. Mies on huomaavainen rakastaja, joka kehui ja kiitteli seksiämme luontevasti. Eikä seksi ole mikään vakava asia, vaan hulluttelu kuului asiaan. Kyllä kemiakin vaikuttaa. Jos sitä ei ole, ei seksi koskaan tunnu yhtä hyvältä kuin jos kemiaa on. Meillä oli, ihan jo suudelmasta aloin nähdä tähtiä ja hän myös! Paras seksi on nautinnollista kaikille aisteille. Paras seksi on hidasta ja sensuellia (en tarkoita, etteikö nopea pikapanokin voisi olla hyvää seksiä, mutta senkin pitäisi olla niin sensuellia ja aisteilla pelaavaa, että molemmat varmasti nauttivat). On ihanaa laueta samaan aikaan miehen kanssa.

Vierailija
2/4 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli noin kaksi tuntia kestävä seksisessio joka alkoi elokuva katselulla ja viinillä... mies kosketteli minua elokuvaa katsellessamme ja nuolio minua kun olin kyljellään hänen vieressään sohvalla ja nuoli minua myös peräaukon ympäriltä ja koskestteli, siinä sitten tehtiin suu seksiä ja kosketeltiin toisiamme noin tunti, lopettettiin aina jos jompikumpi meinasi tulla... oltiin rajoilla koko ajan... sitten siirryimme makkariin jossa varsinaista aktia, mies päällä, minä päällä ja sitten mies takan ajosta tuli aina välillä eteeni ja oti suihin ja taas takaisin taakse, myös minä sain suuseksiä välillä... täytyy sanoa että melkeinpäs parasta seksiä ollut kun ikinä (näin voin kyllä sanoa lähes joka kerta:)

yhdessä 5vuotta ja kaksi lasta... silti niin kiihkeää. Olemme täällä toistemme nautintoa varten ja sen kun näyttää niin molemmat saa sitä nautintoa ja paljon. Unohtakaa välillä pitkät keskustelut ja siirtykää pitkään seksiin:) Tämä neuvona:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin minun näppikseltäni paitsi että eka rakastaja ei ollut taitava (oltiin molemmat neitsyitä;-))

Vierailija
4/4 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli kun kiihkossa kirjottaa !! sori

t,edellinen jonka mies " takan ajossa" :)

siis takana ollessaan:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan