Kertokaa kokemuksia: Kypros ja hotelli Callisto + muuta tietoa
Onko hotelli kiva (kuvassa näyttää). Kannatttaako ottaa aamupala vai tehdä itse (hinta vertailua)? Minkälainen hintataso Kyproksella yleensäkkin on? Kertokaa kaikki hyvät vinkit ja asiat ym.
Matkaa odotellessa.....
Kommentit (2)
Hei!
Olin perheeni (2 aikuista ja 2 lasta (8v ja 1v) kanssa kyseisessä Finnmatkojen perhehotellissa viime kesänä. Hotellissa on paljon lapsiperheitä ja siellä toimii bamse- ja superkids -kerho. Vanhempi lapsemme osallistui superkidseihin ja tykkäsi kovasti. Toimintaa oli viitenä päivänä viikossa pari tuntia kerrallaan.
Itse hotelli oli ihan ok, en kylläkään ihan neljää tähteä antaisi. Saimme ensi alkuun huoneiston ihan hotellialueen laidalta, ja siihen emme olleet tyytyväisiä. Lisärahaa maksamalla (suoraan hotellin respaan) saimme sitten kaksion ihan uima-altaan vierestä ja huoneisto oli tosi kiva. Hotelli on siisti, mutta huoneistojen sijainti tosiaan vaihtelee. Läheskään kaikissa maatason huoneistoissa ei ollut ruohikkoa vaan hiekkaa. Me halusimme huoneemme toisesta kerroksesta, vaikkakin jouduimme rattaat sinne aina kantamaan. Parvekkeella oli hyvät kaiteet, joten vauvamme sai siellä olla huoletta. Maaterasseilla ei ollut kaiteita.
Suosittelen aamiaista. Ihan tavanomainen hotelliaamiainen se on, mutta kalliiksi tulee jos itse alkaa tekemään. Kuten joku jo mainitsikin, hintataso todellakin on korkea. Meillä oli puolihoito, johtuen siitä että matkasimme vauvan kanssa ja totesimme sen helpoimmaksi vaihtoehdoksi.
Mukavaa matkaa teille!
kyproksen Agia Napassa ja sen voin ainakin sanoa et KALLISTA on, meillä meni saman verran käyttörahaa viikossa kuin kanarian saarilla kahdessa viikossa. Jotkut asiat oli jopa kalliimpia kuin suomessa. Mä ainakin suosittelen ottamaan aamupalan, ihanaa kun pääsee valmiiseen pöytään eikä tarvii ite tehdä! Mukavaa lomaa!