Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laihtunut ihan hirveasti kun lopetin alkoholin käytön.

Vierailija
28.08.2026 |

14 kiloa on lähtenyt 3 kuukaudessa. Olen syönyt normaalia ruokaa ja jonkin verran liikkunut fillarilla lähinnä. Tänään olin puntarilla niin 2.5 kiloa on 10 päivässä lähtenyt taas. Vielä 6 kiloa niin painan 85 kg ja sitten laihis saa riittää.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uujee

Vierailija
2/9 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Niinpaljon jää aikaa kaikkeen muuhun. Nyt syksyllä voi aloittaa uusia harrastuksia. Päihteettömyyteen on myös tukea esim A-kilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän se juopottelussa on. Ei kyse ole vain alkoholijuomien energiamääristä, vaan humalapäissään menettää helposti syömiskontrollin.

Ammattidokut/puliukot ovat erikseen (usein laihoja), mutta heidän elimistö on taas muilla tavoin pilalla.

Vierailija
4/9 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko 190 cm pitkä?

Vierailija
5/9 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko 190 cm pitkä?

Ei tarvitse olla pitkä tuon saavuttaakseen. En ole ap, mutta vähän alle 180cm pitkänä/pätkänä olen laihduttanut samassa ajassa vielä enemmän n.20 kg.

Joka tapauksessa hyvää duunia ap. Itselläni alkoholi kuuluu enää harvoihin juhlatilaisuuksiin, arjesta olen poistanut sen kokonaan.

Vierailija
6/9 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä ku ite vaan lihonnu ku vähentänyt todella paljon juomista.. laiha siis olen vieläkin, mutta silloin kun join enemmän olin laihempi. Se juominen tosin korvasi syömisen 🤷‍ joskus join ihan todella paljon ja saatoin olla syömättä pitkiä aikoja niin eihän siinä lihoa

Vierailija
7/9 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen meni alkoholiin paljon rahaa. Aloin säästämään ja päätin etten juo alkoholia. Pitäisi pari tonnia säästää ensi kesään saakka.

Vierailija
8/9 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas ole laihtunut lainkaan. Tänä vuonna nauttinut alkoholia 3-5 kertaa ja päin vastoin paino noussut. Olenkin jo keski-iässä.

Vierailija
9/9 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sitten saa laihis riittää?

No mitäpä luulet että sitten käy?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi