Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tavarapaljous :(

Vierailija
22.04.2014 |

ahdistaa tämä tavaramäärä täällä asunnossa. 50neliöinen kaksio, 3 henkilöä, joista yksi alle 1v. yööööhhhh. miten tavaraa vois vähentää. olen vielä niin hamsteriluonne :/

Kommentit (19828)

Vierailija
15401/19828 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain eilen todella huonoja uutisia kun selvisi, että apua ei ole tulossa mihinkään. Tein siis sukulaisestani aikaisemmin huoli-ilmoituksen ja sen perusteella joku tyyppi keskusteli sukulaiseni kanssa, mutta mitään apua ei kuitenkaan ole tulossa, vaikka todellisuudessa sukulaiseni tarvitsee apua todella paljon. Pakotettu urani ja roolini sukulaiseni kotiorjana siis voimistuu entisestään. Samalla huomasin oman ahdinkoni pahentuneen. Nyt on sellaiset tunnelmat, että jos pääsen käsiksi tavaraan niin heitän vaan kaiken pois ja kadun sitten myöhemmin, joten yritän nyt pysyä poissa tavarasta. Heitin kuitenkin eilen pois pari hirveää liian vaaleaa ja painavaa mukia. Vaikka olen aina yrittänyt hoitaa ahdistustani syömällä niin joskus myös heittämällä inhoamaani tavaraa pois. Jotain tästä olen siis katunutkin, eikä se pahaa oloa poista kun niihin oikeisiin syihin ei pysty vaikuttamaan.

Vierailija
15402/19828 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain eilen todella huonoja uutisia kun selvisi, että apua ei ole tulossa mihinkään. Tein siis sukulaisestani aikaisemmin huoli-ilmoituksen ja sen perusteella joku tyyppi keskusteli sukulaiseni kanssa, mutta mitään apua ei kuitenkaan ole tulossa, vaikka todellisuudessa sukulaiseni tarvitsee apua todella paljon. Pakotettu urani ja roolini sukulaiseni kotiorjana siis voimistuu entisestään. Samalla huomasin oman ahdinkoni pahentuneen. Nyt on sellaiset tunnelmat, että jos pääsen käsiksi tavaraan niin heitän vaan kaiken pois ja kadun sitten myöhemmin, joten yritän nyt pysyä poissa tavarasta. Heitin kuitenkin eilen pois pari hirveää liian vaaleaa ja painavaa mukia. Vaikka olen aina yrittänyt hoitaa ahdistustani syömällä niin joskus myös heittämällä inhoamaani tavaraa pois. Jotain tästä olen siis katunutkin, eikä se pahaa oloa poista kun niihin oikeisiin syihin ei pysty vaikuttamaan.

Tässä pitäisi mennä Prismaankin. Toisaalta nyt pelkään, että ostan hetken mielijohteesta jotain ihan älytöntä ja kaikkea ihan turhaa syötävää. Pitää varmaan tehdä ostoslista ja ostaa vain siinä lukeva. Vessapaperia, saippuaa, hyvää tiskiainetta ja tällaista tarpeellista oikeasti nyt tarvitsen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15403/19828 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai ymmärrät, että paha olosi johtuu sukulaisesi kanssa asumisesta. Tuo syöminen pahaan oloon ja tavaroihin olon purkaminen johtuu vain siitä, kun tunnet ettet oikein muutakaan voi. Muuta nyt pois sieltä heti, tämä on KÄSKY! Pääset seisomaan omilla jaloillasij. Ei sulla oo mitään velvollisuutta kestää sukulaistasi. Eihän se sun lapsi oo. Heti pois vaan sieltä. Asunto aluksi vaikka joltain yksityiseltä, jos ei muuta löydy.

Vierailija
15404/19828 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain eilen todella huonoja uutisia kun selvisi, että apua ei ole tulossa mihinkään. Tein siis sukulaisestani aikaisemmin huoli-ilmoituksen ja sen perusteella joku tyyppi keskusteli sukulaiseni kanssa, mutta mitään apua ei kuitenkaan ole tulossa, vaikka todellisuudessa sukulaiseni tarvitsee apua todella paljon. Pakotettu urani ja roolini sukulaiseni kotiorjana siis voimistuu entisestään. Samalla huomasin oman ahdinkoni pahentuneen. Nyt on sellaiset tunnelmat, että jos pääsen käsiksi tavaraan niin heitän vaan kaiken pois ja kadun sitten myöhemmin, joten yritän nyt pysyä poissa tavarasta. Heitin kuitenkin eilen pois pari hirveää liian vaaleaa ja painavaa mukia. Vaikka olen aina yrittänyt hoitaa ahdistustani syömällä niin joskus myös heittämällä inhoamaani tavaraa pois. Jotain tästä olen siis katunutkin, eikä se pahaa oloa poista kun niihin oikeisiin syihin

Nimenomaan, kannattaa jättää ne rumat mukit jne sinne sukulaiselle ja muuttaa itse pois.

Vierailija
15405/19828 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin! Romut ja rumat tavarat vaan sinne sukulaiselle ja itse pois sieltä!

Vierailija
15406/19828 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ne veskipaprut, saippuat ja tiskiaineet vasta sinne OMAAN tulevaan asuntoosi, joudut vaan pesemään muuten sukulaisesi astioitakin. Pistä heti maanantaina uudet tuulet puhaltamaan  ja asuntoasia vireille. Jos sulla tekee tiukkaa rahallisesti muuttaa pois sieltä, niin elä aluksi vaikka vähän kituuttaen. Pääasia, että pääset pois sieltä.

Vierailija
15407/19828 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otin kesäkuun alussa kirppispaikan. Samaa tasoa olen myynyt vuosia. Jäin 3 euroa plussalle.

Eilen vein kassillisen Fidaan.

Kirppistely on haastavaa, kun pöytäpaikatkin ovat niin kalliita. Paljon saa myydä, että saa edes pöytävuokran katettua. Viimeksi jäin 100 e plussalle, mutta siihen sai kyllä merkkitavaraa myydä aika paljon ja tosi halvalla.

Sama, myin kaksi viikkoa merkkitavaraa, ja jäin sen verran plussalle, että pystyin antamaan ylioppilas ja rippijuhla lahjat.

Vierailija
15408/19828 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä voisi myydä lasitavaraa? Todella vanhaa Arabiaa  Nuutajärven astioita ym? En halua lähettää noita, sillä en pysty vannomaan ettei menisi rikki. Torissa ei oikein liiku. Onko mitään paikkaa, johon kannattaisi viedä? 

Ihan lähikirppiskin käy. Vanhan lasin kerääjät kulkee kyläkirppiksillä tekemässä löytöjä, kesällä varsinkin on mukavaa kesäretkipuuhaa.

Vierailija
15409/19828 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain eilen todella huonoja uutisia kun selvisi, että apua ei ole tulossa mihinkään. Tein siis sukulaisestani aikaisemmin huoli-ilmoituksen ja sen perusteella joku tyyppi keskusteli sukulaiseni kanssa, mutta mitään apua ei kuitenkaan ole tulossa, vaikka todellisuudessa sukulaiseni tarvitsee apua todella paljon. Pakotettu urani ja roolini sukulaiseni kotiorjana siis voimistuu entisestään. Samalla huomasin oman ahdinkoni pahentuneen. Nyt on sellaiset tunnelmat, että jos pääsen käsiksi tavaraan niin heitän vaan kaiken pois ja kadun sitten myöhemmin, joten yritän nyt pysyä poissa tavarasta. Heitin kuitenkin eilen pois pari hirveää liian vaaleaa ja painavaa mukia. Vaikka olen aina yrittänyt hoitaa ahdistustani syömällä niin joskus myös heittämällä inhoamaani tavaraa pois. Jotain tästä olen siis katunutkin, eikä se pahaa oloa poista kun niihin oikeisiin syihin

muuta pois, jos ei itselläsi ole voimia siihen koko prosessiin, ota yhteys sosssuun/kelaan, saat neuvoja miten tilanne saadaan käyntiin, mitä tukia voit mahdollisesti saada etc. 

Et ole vastuussa sukulaisestasi eikä omaa mielenterveyttä kannata sen vuoksi uhrata. Muut sukulaiset toki varmaan mielellään ovat sitä mieltä että sun kuuluu auttaa, jotta heidän ei tarvitse. Sun poismuuton jälkeen sukulainen saattaa jopa saadakin apua kun homma karkaa käsistä.

Vierailija
15410/19828 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen lähti yksi kauppakassillinen tavaraa kierrätyskeskukseen, en uskaltanut jäädä kiertelemään liikettä ettei olisi tarttunut jotain tarpeetonta mukaan, ostoslistalla ei tällä hetkellä ole mitään. Suosittelen kyllä että jos tarvitsee esimerkiksi lautasia, istutusruukkuja, maljakoita, säilytyskoreja, lomalukemista tms. katsomaan aina ensin paikallisten ekotorien, kierrätyskeskusten ym. valikoiman, eikä automaattisesti ostamaan uutta kaupasta.

Tänään tai huomenna pitäisi järjestellä vaatekaappi ja samalla katsoa löytyykö rikkinäistä poisheitettävää sukkaa sun muuta tai jotain epäsopivaa, minkä voisi laittaa sivuun seuraavaa kierrätyskeskus-keikkaa varten. Meillä on eteisessä kori, johon kerään lahjoitustavaran ja kun se on täysi, vien sisällön kierrätyskeskukseen.

Vierailija
15411/19828 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset pesee ja laittaa rikkinäiset sukat ym, vaatteet vielä kaappiin.

Heitän aina pois kun huomaan päällä olevassa vaatteessa reikiä mitä en tule korjaamaan.

Vierailija
15412/19828 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänään kirppiksellä myymässä. Yksitoista euroa tuloa. Voi hyvänemn aika. Miksei ihmiset osta? Kaikki pitäs niin halvalla saada. Tympäsee.

Vierailija
15413/19828 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tänään kirppiksellä myymässä. Yksitoista euroa tuloa. Voi hyvänemn aika. Miksei ihmiset osta? Kaikki pitäs niin halvalla saada. Tympäsee.

Ehkä siellä kierteli vain tämän ketjun lukijoita, jotka eivät myöskään halua ostaa mitään :D Oma huomio on se, että lastenvaatteet liikkuvat hyvin, sillä pienten lasten vanhempien on niitä pakko ostaa. Muu jää pöytään.

Vierailija
15414/19828 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kallit hinnat, tarpeetonta roinaa.

Vierailija
15415/19828 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita esimerkkejä siitä mitä olit myymässä ja mihin hintaan, saat meiltä muilta ilmaisen analyysin miksi ihmiset eivät ostaneet, lol.

Vierailija
15416/19828 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset pesee ja laittaa rikkinäiset sukat ym, vaatteet vielä kaappiin.

Heitän aina pois kun huomaan päällä olevassa vaatteessa reikiä mitä en tule korjaamaan.

No minä en heitä heti sukkia pois jos niissä on pikkuinen reikä jossain kohtaa, vasta kun se repeää häiritsevän isoksi. Joskus reiän koon huomaa vasta kun on laittamassa sitä jalkaan.

Vierailija
15417/19828 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki liikkeellä olevat olivat kanssasi tavaroistasi täsmälleen samaa mieltä, eli että mitenhän ihmeessä mulla on tämmönenkin turha, pitääkin viedä kirppikselle myyntiin. Eivät halunneet kirppikselle joutavaa rojua..;D

Vierailija
15418/19828 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaistko itse omat tavarasi? Eli ostaisitko itse sellaista tavaraa mitä nyt yritit myydä?

Vierailija
15419/19828 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri ottaa kaikki mun Kirjavaliot kirjat, niitä noin 20 kpl. Taas pääsee etiäpäin 😊

H

Vierailija
15420/19828 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta lähes ikinä mitään uutta tavaraa, poislukien käyttötavaraa kuten shampoo tai tietysti ruoka. Käytän näitä parikymmentä vuotta sitten ostettuja vaatteita ja tavaroita nyt loppuun. Jos menee rikki niin roskiin samantien. Itseäni ei ahdista, kun tavaramäärä ei lisäänny.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän