Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tavarapaljous :(

Vierailija
22.04.2014 |

ahdistaa tämä tavaramäärä täällä asunnossa. 50neliöinen kaksio, 3 henkilöä, joista yksi alle 1v. yööööhhhh. miten tavaraa vois vähentää. olen vielä niin hamsteriluonne :/

Kommentit (19826)

Vierailija
15441/19826 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tänään kirppiksellä myymässä. Yksitoista euroa tuloa. Voi hyvänemn aika. Miksei ihmiset osta? Kaikki pitäs niin halvalla saada. Tympäsee.

Minä olin varmaan sitten siellä samalla kirppiksellä asiakkaana. Ihmettelin kuinka paljon oli keski-ikäisiä rouvia myymässä kovalla hinnalla tavaraa, jota ihmiset eivät huoli edes ilmaiseksi. Ymmärrän, että joillakin on raha tiukassa, mutta ihmetyttää myös myyjien ahneus. Niin monen tavaran, suorastaan roinan, kohdalla saisi olla vain kiitollinen, jos se jollekin kelpaisi edes ilmaiseksi. Myynnissä oli esim. näiden keski-ikäisten aikuistuneiden lasten vanhoja bulkkileluja ja krääsää.

Vierailija
15442/19826 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku naapureista haluaisi varmaan vuokrata teiltä ihan rahaa vastaan tyhjät häkkivarastonne. Tietenkin, teidän poismuuttaessa joutuisi sitten myös tyhjentämään. Mä olen aina haaveillut ottaa käyttöön naapurin tyhjän varastokopin. Maksaisin kullä mielelläni siitä. Laittaisin sinne kaikki ulkotavarat, lasten hiekkalelut, sukset, luistimet, vaunut, rattaat, kelkat, pulkat, varapyörät, veneen moottorin, teltan, makuupussit, retkeilyvarusteet, kumisaappaat, pilkkihaalarit, grillin jne. Omaan kopperooni jäisi sitten joulukuusi, jouluvalot, kirjoja, kirjeitä, vaatteita, astioita jne. Toisaalta ne mahtuu noinkin, mutta nyt on kyllä täyttä. Vaunut ja rattaat, kelkat, pulkat ja muut sellaiset voisin kyllä laittaa talon vaunuvarastoonkin, mutta huolimattomat naapurit jättävät aina välillä sen oven auki, joten en uskalla. Olisi kyllä ihanaa, jos saisi kaksi häkkivarastoa käyttöönsä. Mutta sitten jossaa vaiheessa naapuri tietty haluaisi muuttaa pois..!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15443/19826 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallatteko te varastossa säilyttämistä pelkäävät ostaa mitään esim kirppiksiltä?

Vierailija
15444/19826 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tutulla oli varastokomerossa kaikki muistot laatikoissa. Sitten naapurin pojat sytyttivät varastossa tulipalon ja kaikki tuttuni muistot menivät kerralla. Mitään ei voinut säästää..

Toiselta tutulta ötökät söivät kaikki seuraavalle vauvalle tarkoitetut lastenvaatteet. Se oli todella ison itkun paikka.

Itselläni on varastossa vain rattaat, vaunut, sitteri, pulkka, rattikelkka, saappaat, luistimet, sukset ja grilli. Niin ja kukkaruukkuja ja multaa. Mitenhän näistäkään mitään viitsisi tuoda kotiin sisälle? Varasto on pakko olla käytössä.

Vierailija
15445/19826 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on varastossa huonekaluja purettuna mm. häkkisänky, lasten sänky, syöttötuoli, kaksi lastenhuoneen kirjahyllyä ja sitten talvisin parvekkeen kalusteet. Eipä näitäkään kotiin haluaisi säilytykseen.

Vierailija
15446/19826 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi säilytätte noita vanhoja syöttötuoleja ym roinaa jos ei oo käyttäjääkään? Kaikki pois mikä ei oo käytössä

Vierailija
15447/19826 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskallatteko te varastossa säilyttämistä pelkäävät ostaa mitään esim kirppiksiltä?

Minä ainakin uskallan ja ostankin aina silloin tällöin. Tiedän että monen on vaikea ymmärtää ns. normaalista poikkeavia ja suhtautuvat siten helposti tällaisiin ajatuksiin halveksuvasti, mutta itselläni tavara ei ole enää sama tavara kun se on varastossa näkymättömissä ja varaston ''armoilla'' ja mitä kauempaan se on varastossa sitä enemmän alan hieman kammoksua sitä. Kirpparilta ostettu tavara on eri asia kun se pesun jälkeen tulee käyttöön tai koristeeksi sisälle, se muuttuu minun tavarakseni siinä missä varastoon jämähtänyt tavara muuttuu vieraaksi ja likaiseksi.

Vierailija
15448/19826 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en osta käytettyä. Taloyhtiömme varastossa en pitäisi vaatetavaraa, koska se pitäisi tuulettaa ja pestä. Varasto on tunkkainen ja pölyinen. Voisin minä sitä käyttää, jos säilytystilat loppuisi kesken asunnosta. Edellisessä asunnossa joku narkkari murtautui varastoihin. Siitä jäi ikävä fiilis.

Vierailija
15449/19826 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi säilytätte noita vanhoja syöttötuoleja ym roinaa jos ei oo käyttäjääkään? Kaikki pois mikä ei oo käytössä

No vaikka siksi, että tyttäreni odottaa juuri vauvaa. Heillä ei ole varastokomeros ollenkaan. Ottaa sitten jossaa vaiheessa alkuun häkkisängyn. Haluaa nimenomaan tämän oman vanhan sänkynsä. Olen näitä nimenomaan lapsilleni säästellyt. Ei ne minua ole häirinneet. Olen siis se, jolla siellä lisäksi vain partsikalusteita.

Vierailija
15450/19826 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antavat tuleville lapsenlapsille?

Vierailija
15451/19826 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin uskallan ja ostankin aina silloin tällöin. Tiedän että monen on vaikea ymmärtää ns. normaalista poikkeavia ja suhtautuvat siten helposti tällaisiin ajatuksiin halveksuvasti, mutta itselläni tavara ei ole enää sama tavara kun se on varastossa näkymättömissä ja varaston ''armoilla'' ja mitä kauempaan se on varastossa sitä enemmän alan hieman kammoksua sitä. Kirpparilta ostettu tavara on eri asia kun se pesun jälkeen tulee käyttöön tai koristeeksi sisälle, se muuttuu minun tavarakseni siinä missä varastoon jämähtänyt tavara muuttuu vieraaksi ja likaiseksi.

En todellakaan halveksu, mutta enpä ole ajatellut ikinä jonkun ajattelevan tavarasta noin, uutta näkökulmaa minulle. Vuokravarasto ei sitten AINAKAAN sopisi sinulle.

Vierailija
15452/19826 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin keskustan varastoissa asuu nuorisoa. Niissä ei kukaan käy, varastot ovat paksuseinäisiä ja maan alla. Siellä majailevat, patjat lattialla, soittavat musiikkia, pitävät talon ovia auki.

Vierailija
15453/19826 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihannetalossani ei olisi ollenkaan tuollaisia asukkaiden kellarikomeroita tai varastoja viemässä tilaa, lisäämässä palokuormaa tai kasvattamassa riskiä kosteusvaurioista tai tuholaisongelmista.

Vierailija
15454/19826 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingin keskustan varastoissa asuu nuorisoa. Niissä ei kukaan käy, varastot ovat paksuseinäisiä ja maan alla. Siellä majailevat, patjat lattialla, soittavat musiikkia, pitävät talon ovia auki.

Meidän talossa jouduttiin tiedottamaan asukkaille että yleisissä tiloissa hengailu on kielletty, kun jotkut ottivat tavakseen oleskella varastossa ja sinne johtavalla käytävällä. Kukaan ei onneksi tainnut asua häkkikomeroissa.

Vierailija
15455/19826 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään täällä tietoa tästä, että aso-asuntojen johto ja hallitus olisivat ajamassa asumisoikeusjärjestelmää alas ja aso-talot muutettaisiin vuokrataloiksi?! Mitenhän kävisi siinä tapauksessa asumisoikeusmaksujen, saisiko sitä enää takaisin?!!

Vierailija
15456/19826 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä muita aso-asukkaita liikkeellä, mitä mieltä äskeisestä viestistä? Myös kuullut vastaavaa!

Vierailija
15457/19826 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään täällä tietoa tästä, että aso-asuntojen johto ja hallitus olisivat ajamassa asumisoikeusjärjestelmää alas ja aso-talot muutettaisiin vuokrataloiksi?! Mitenhän kävisi siinä tapauksessa asumisoikeusmaksujen, saisiko sitä enää takaisin?!!

Miten liittyy ketjun aiheeseen.

Vierailija
15458/19826 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallattetko te pitää kerrostalon varastoissa tavaraa jonka häviäminen haittaisi. 20 vuoden aikana minunkin häkkikomeroon on murtauduttu ainakin 3 kertaa, Siellä ei ole muuta kuin tyhjiä laatikoita ja jotain törkyä. Viimekerralla varkaat tulivat pihassa vastaan romuineni  muttta periaatteen vuoksi olisin halunnut ne takaisin. Mutta poliisit eivät  suostuneet käymään läpi viereisen rapun 6 asuntoa varkaat olivat jossain niistä. Nyt tosin ne on jo häädetty kun omien tutkimusten kautta saatiin syylliset selville mutta poliisia ei kiinnosta ottaa puhutteluun.

Vierailija
15459/19826 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaikka siksi, että tyttäreni odottaa juuri vauvaa. Heillä ei ole varastokomeros ollenkaan. Ottaa sitten jossaa vaiheessa alkuun häkkisängyn. Haluaa nimenomaan tämän oman vanhan sänkynsä. Olen näitä nimenomaan lapsilleni säästellyt. Ei ne minua ole häirinneet. Olen siis se, jolla siellä lisäksi vain partsikalusteita.

Mikä on häkkisänky?

Vierailija
15460/19826 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on häkkisänky?

Eikö teillä päin sanota niin? No sehän on sama kuin pinnasänky. Muistuttaahan se häkkiä, vain katto puuttuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä