kokemuksia S-pankista?
oletteko olleet tyytyväisiä? EI palvelumaksuja ja nettiyhteydet ilmaisia, sekä vuoden korttimaksut..kiinnostaa mua ainakin!
Kommentit (12)
suoraan s-kanavan kautta. Mutta ei ole kovin suuri vaiva. Hyvää nyt on, et s-pankin tililtä pystyy maksamaan laskuja siinä missä muiltakin tileiltä
Vierailija:
selviteltyäni asioita, tuli ilmi, ettei heillä ole ollenkaan visa electron kortteja käytössä.
välttyäkseni: emme voi sitoa rahoja määräaikaiselle korkeakorkoiselle, koska siirrämme sinne aina kuukauden ylijäämät ja niitä ei arastella käyttää, jos tarvitaan isompaan ostoon tms, eli piti valita tileistä sellainen, jolla kohtuullinen korko, mutta nosto mahdollista vapaasti.
Huono palvelu, kortteja on nyt odoteltu viikkotolkulla jne. Mulle olis riittänyt ihan vaan se vanha bonusjärjestelmä. En todellakaan vaihda oikeasta pankista (Nordea) tilejäni S-pankkiin!
Vierailija:
selviteltyäni asioita, tuli ilmi, ettei heillä ole ollenkaan visa electron kortteja käytössä.
eli käyttää voi vain sen verran kuin omalla s-tilillä on katetta.
8
Ja sen saa vaikka olisikin merkintä luottotiedoissa. Itse olen ollut kaikin puolin tyytyväinen ks. pankkiin.
Infotiskin muija ei tainnut oikein tietää mitään S-pankin asioista. Tai, sitten ymmärsi kysymykseni väärin.
S-tili on normaali pankkitili, Visa debit siihen liitetty kortti.
S-Etukortti Visa Debit
S-Etukortti_VisaDebit. jpgS-Etukortti Visa Debit on osuuskaupan asiakasomistajien kansainvälinen maksu- ja automaattikortti.
Kortin käyttö
*
Debit-korttitapahtuma veloitetaan aina korttiin liitetyltä S-Tililtä.
*
Debit-maksuominaisuudella varustetun S-Etukortin voit liittää joko omaan S-Tiliisi tai tiliin, johon sinulla on käyttöoikeus.
*
Visa Debit -korttiin ei liity luotto-ominaisuutta.
*
S-Etukortti Visa Debit -kortin voi saada seitsemän vuotta täyttänyt. Kun Visa Debit -kortti myönnetään alle 18-vuotiaalle, tarvitaan edunvalvojien suostumus.
Lisäksi voit nostaa käteistä Visa-ominaisuudella varustetulla
S-Etukortilla kaikista Ottopisteistä Suomessa ja ulkomailla kaikista automaateista, joissa on Visa-tunnus. Voit maksaa turvallisesti myös internetissä käyttämällä Verified by Visa -todentamispalvelua.
Rinnakkaiskortit
Debit-kortteihin ei myönnetä rinnakkaiskortteja. Jos useampi henkilö haluaa käyttää maksamiseen samaa S-Tiliä, he voivat tilata tiliin liitetyt omat debit-kortit tilinomistajan annettua heille tiliin käyttöoikeuden.