Missä olet tutustunut nykyiseen parhaimpaan naispuoleiseen ystävääsi?
Kommentit (15)
Aluksi en olisi edes uskonut pitäväni hänestä.
olimme silloin 3-vuotiaita. Siitä alkaa olla kolmekymmentä vuotta aikaa, vau!!
Sitten kohtalo heitti meidät vielä samaan työpaikkaan.
Olen 25v sporttinen ja iloinen nainen!
Ei lapsia, miesystävä löytyy.
Yliopisto-opinnot loppusuoralla
Urheilen, käyn shoppailemassa, käyn bilettämässä:)
Etääntynyt parhaista kavereista useiden muuttojen takia! Keväällä oon muuttamassa pk-seudulle! Mä voisin alkaa ystäväksi jollekin samanhenkiselle:)
eläinleikkiä aina yhdessä. Ikää nyt 30 vuotta, joten aika paljon kaikenlaista ollaan yhdessä ehditty kokea. Yhteydessä molempien kanssa päivittäin tai ainakin viikoittain nyt jo yli 20 vuotta...=)
Mulla on " vaan" ystäviä. En lajittele heitä paremmuusjärjestykseen!
ja vieläkin muutamia joille voi periaatteessa kertoa kaikki niin totuus on,e ttä se jok aaina pysyy ja joka tietää ihan kaikki on se joka syntyi samasta äidistä 3,5v mun jälkeen ;)
Aivan lapsuuden ystäviin pidän yhteyttä enää harvemmin
tutustuttiin heti ekana päivänä uudessa opsikelupaikassa. Nyt ollaam parhaita ystäviä ja työkavereita.
Heitä vähemmän tärkeitä ovat kaverit ja tuttavat. On minulla sydänystäväni kanssa vielä läheisempi suhde kuin muiden, toki minulle tärkeiden ystävien kanssa.
Eipä tätä suhdetta lähemmäksi ole vielä ystäväsuhteet päässeet.
Olimme kyllä tavanneet pienempinä pari kertaa aiemminkin, mutta vasta tuolloin olimme tarpeeksi kypsiä solmimaan ystävyyssuhteen.
yliopistossa, olivat kurssikavereita.
Niin aika tylsästi ihan tuossa lähipuiston hiekkalaatikolla. Ollaan aikalailla samlla aaltopituudella.