Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jollakin kysyttävää lihavalta ihmiseltä? BMI 34

Vierailija
13.01.2008 |

Vastaan kymmenen minuutin ajan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielestäni lihava, sillä minulla on paljon rasvaa ja koen oloni kömpelöksi, kun en esim. taivu kunnolla. Lihavuus haittaa minua tosi paljon ja olen siitä hyvin suuresti harmistunut ja välillä masentunut. Toisinaan yritän karkoittaa asian mielestäni, mutta kyllä se päivittäin vaivaa.

Yritän laihduttaa. Plussaa on se, että kiloja ei ole vuoden aikana tullut lisää ja se, että olen onnistunut karkkilakossa ja se, että karkkilakko on vähentänyt makean syömistä muutenkin.

Minulla on jonkinlainen pakonomainen tarve syödä melkein mitä vain, mikä ei juokse karkuun. En hallitse syömistäni siis. Liikun myös aika vähän, mutta kuitenkin pari kertaa viikossa.

Olen siis lihonut ensimmäisen lapsen synnyttyä. Lihoin imetysaikana ja luulen yhden syyn olleen eräänlainen synnytyksen jälkeinen alakulo. Minä en siedä ollenkaan näitä läskejäni, mutta se laihduttaminen ei ole aivan yksinkertaista, vaikka tietoa minulla onkin vaikka muille jakaa.

Vierailija
2/2 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi isoista harmistuksen aiheista on myös se, että lihavana ihmisenä minun on todella vaikea löytää kivoja vaatteita. Kaikki ovat telttoja, joita en tarvitse. Tarvitsen nättejä vaatteita, jotka saavat olla tyköistuviakin. Näytän kuitenkin makkaroinenikin tyköistuvissa hoikemmalta kuin suuressa teltassa, jossa näytän enimmäkseen keski-ikäiseltä tai keski-iän ylittäneeltä rouvalta. Ja miksi ihmeessä isojen tyttöjen malliston paidat ovat kaikki tehty isorintaisille. Niissä on julmetun suuri kaula-aukko. En minä sellaista voi käyttää, kun mun läskit on mahassa, reisissä ja pyllyssä. Pienet tissit ja iso kaula-aukko ei oikein istu arkivaatteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä