Onko 178 cm pituinen mies mielestäsi pienikokoinen???
Jossain toisessa ketjussa n. 185 cm:n miehiä pidetään keskikokoisena. Onko tosiaan näin?
Kommentit (72)
Jälleen 172 - 184 pituinen mies on keskipituinen!
Jos on muutoin miehen kokoinen ja ryhtinen, niin kyllä toi on ihan keskipituus.
Pieni ja hintelä huonolla ryhdillä ja samalla pituudella on.. noh, pieni.
Vierailija kirjoitti:
Jos on muutoin miehen kokoinen ja ryhtinen, niin kyllä toi on ihan keskipituus.
Pieni ja hintelä huonolla ryhdillä ja samalla pituudella on.. noh, pieni.
What? liittyykö asian myös onko syönyt juuri tomaatin?
Eiköhän se toisen pituus tunnu aina suhteessa siihen omaan pituuteen. Kun itse olen tällainen 162 cm "pätkä" niin paljon yli 180 senttiset miehet alkavat tuntua siltä että tuijotan heitä lähinnä napaan ja suudellessa niska katkeaa. Joten itselleni sellainen 170-180 cm mies on juuri passeli. Minua isomman tuntuinen mutta ei liikaa.
Nykyinen aviomieheni on 176 cm ja sellaisena juuri sopiva.
Ei keskipituitunen 174- 184 cm voi olla pieni
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se toisen pituus tunnu aina suhteessa siihen omaan pituuteen. Kun itse olen tällainen 162 cm "pätkä" niin paljon yli 180 senttiset miehet alkavat tuntua siltä että tuijotan heitä lähinnä napaan ja suudellessa niska katkeaa. Joten itselleni sellainen 170-180 cm mies on juuri passeli. Minua isomman tuntuinen mutta ei liikaa.
Nykyinen aviomieheni on 176 cm ja sellaisena juuri sopiva.
no 162 cm nainen on keskipituinen
naisten keskipituus on 155-164 cm
Vierailija kirjoitti:
186cm mies täällä ja tunnen itseni lyhyeeksi varsinkin jos näkee 190 cm + miehiä.
Hoh hoijaa. Miksi pituus on joillekin miehille niin tärkeä asia. Tai joku ulkonäköjuttu (synnynnäinen) ylipäätään. Mitä näiden ulkonäkökeskeisten pääkopassa muuten liikkuu... Arvomaailma taas kohdillaan 😩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
186cm mies täällä ja tunnen itseni lyhyeeksi varsinkin jos näkee 190 cm + miehiä.
Hoh hoijaa. Miksi pituus on joillekin miehille niin tärkeä asia. Tai joku ulkonäköjuttu (synnynnäinen) ylipäätään. Mitä näiden ulkonäkökeskeisten pääkopassa muuten liikkuu... Arvomaailma taas kohdillaan 😩
Olisikohan se tärkeää sen takia, kun naisten arvomaailma on sen verran pinnallinen, että tällä asialla on jopa merkitystä. Jos tätäkin ketjua luet niin huomaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan se tärkeää sen takia, kun naisten arvomaailma on sen verran pinnallinen, että tällä asialla on jopa merkitystä. Jos tätäkin ketjua luet niin huomaat.
Vaan kyllä suurin osa miehistä myös haluaa heidän naisen olevan heitä lyhyempi/pienempi. Ei tämä ole vain naisten juttu.
Mä olen 175 enkä ole ikinä tuntenu itseäki pieneks tai lyhyeks tai kokenut että jäisin vaille naisten huomiota.
Itsestään huolehtiminen, lihaksikas yläkroppa ja itsetunto tekee musta pisimmän ja isoimman äijän melkein joka huoneessa, vaikka paikalla ois reippaasti yli kaksi metristä väkeä.
Te välitätte ihan liikaa mitä muut on mieltä ja ihan liian vähän siitä mitä te oikeasti olette ja teette.
No mikä on mies
yli 30 vuotiainen miesten keskipituus suomessa on alle 177 cm
eli 176.7 cm
Eikö tätä nuoremmat oo lapsia... ?