Junassa ylipainoinen vei kahden paikan
Kommentit (130)
syökää nyt pari palaa suklaata niin voisi se naamakin näyttää vähemmän norsunvitulta!!!
[/quote]
Jokaisen, joka on lipun ostanut, pitäisi mahtua paikallensa.
Ja siihen ei taida auttaa se, että vetää vähän lisää suklaata ja on iloinen kiloinensa.
Ja eiköhän niitä veemäisiä ja toisaalta lupsakoita tyyppejä löydy ihan kaiken painoisista. Minä ainakin tunnen, enkä ole havainnut mitään prosentuaalista yhteyttä kilojen ja lupsakkuuden kanssa. Tosin en ole koskaan kokenut tarpeelliseksi tehdä tällaista erottelua.
kyllä se vain on niin, että niin kauan kuin jostain päin tulee hyväksyntää näille läskeille, läskit hyllyvät. Itse olin nuorena läski (kiitos leipomista harrastavan äitini), ja laihduin vasta 25-vuotiaana, kun tajusin lähteä huonosta parisuhteesta sinkuksi ja alkaa elää omaa elämääni!
Ex urputti koko ajan, että pitäis laihtua 5-10 kg, koska se on hänen ihannenaisensa koko. Tarpeeksi kauan sitä kun kuunteli ja psykologinkin totesin hömpötykseksi, tuli sellainen olo, että ITSE VAAN PITÄÄ TEHDÄ LÄSKEISTÄ LOPPU.
Nyt elämä hymyilee kaikin puolin, harmittaa vain etten oikeasti kovistunut itselleni aiemmin...
Veikkaan että tämänkin ketjun haukkujilla on esim. ongelmia tupakan, alkoholin tai itsetuntuntonsa kanssa. Sairaita tekin olette. Minne teidät pitäis kuskata? Itsetunto kurssille ainakin. Koska en voi uskoa että itsensä hyväksynyt ja elämäänsä onnellinen ihminen kirjoittaa tälläisiä tekstejä!!!
Minä lihavana ihmisenä käyn lääkärissä n. 2vuoden välein. Millä tavoin tulen maksamaan teille? Yhden flunssan sairastan vuodessa ja sen takia ei tarvii sohvasta kyllä persettään nousta. Ja jos joku oikein alkaisi vaivaamaan niin kyllä yksityiselle menisin. Kunnan lääkärit on sen verran hätäistä porukkaa etten heidän hoiviini läskejäni antaisi.
Keskittykää omaan onnellisuuteenne ja unohtakaa muut. Kiitos.
Vierailija:
joista toinen jo aikuinen. Työllistän kaksitoista ihmistä plus itseni ja mieheni. Maksan sekä yritykseni, että henkilökohtaisten tulojeni kautta niin paljon veroja, että niillä kustantaisi omat mahdolliset elintasosairauteni kymmeniä kertoja koko elämäni ajan. Lentäessäni ostan business-lipun, vaikka mahdunkin siihen halvatun karvalakkiluokan istuimeen. Syynä on vaan se, että silloin harvoin kun irtaudun työstäni, haluan matkustaa mukavasti.
Olen aina sanonut, että lihavuuteni syy on surkea ruokarytmini ja stressinsietokykyni - kun on paineita ja kiire, syön liikaa. Olen huvittuneena seurannut näitä mielipiteitä, joita täällä kirjoitellaan, koska minusta on hauskaa huomata miten oikeasti erilaisia me ihmiset olemme.
Mutta nyt lähinnä säälittää nämä läskien teilaajat. Puhumattakaan siitä, miten pahan mielen nämä " älykkäät" toteamukset aiheuttavat ehkä jollekin. Kasvakaa aikuisiksi - ihmisiä on erilaisia, meillä kaikilla on omat paheemme ja hyveemme, eikä yhden ryhmän ristiinnaulitseminen" tee kenestäkään parempia.
Minäkin voisin todeta että selvä - en halua maksaa veroja - maksan mielelläni vain omista läskeistäni tulevat kustannukset sekä oman perheeni koulutuksen ja terveydenhoidon, mutta en SINUN lapsesi neuvolaa tai syöpähoitoja. Osta / maksa ne itse, ne kun tulee yhteiskunnalle niin kalliiksi ( kuten läskikin). Mihin se raja vedetään? Ja kenelle? Liikutte vaarallisilla vesillä siskot. Joko romutetaan systeemi - tai sitten hoidetaan läskit, narkkarit, tupakoitsijat yms. Yhteiskunnan sivistys mitataan sen kyvyssä huolehtia heikoimmistaan - niin ruumiillisesti kuin ÄLYLLISESTIKIN heikoimmista. ;D
joista toinen jo aikuinen. Työllistän kaksitoista ihmistä plus itseni ja mieheni. Maksan sekä yritykseni, että henkilökohtaisten tulojeni kautta niin paljon veroja, että niillä kustantaisi omat mahdolliset elintasosairauteni kymmeniä kertoja koko elämäni ajan. Lentäessäni ostan business-lipun, vaikka mahdunkin siihen halvatun karvalakkiluokan istuimeen. Syynä on vaan se, että silloin harvoin kun irtaudun työstäni, haluan matkustaa mukavasti.
Olen aina sanonut, että lihavuuteni syy on surkea ruokarytmini ja stressinsietokykyni - kun on paineita ja kiire, syön liikaa. Olen huvittuneena seurannut näitä mielipiteitä, joita täällä kirjoitellaan, koska minusta on hauskaa huomata miten oikeasti erilaisia me ihmiset olemme.
Mutta nyt lähinnä säälittää nämä läskien teilaajat. Puhumattakaan siitä, miten pahan mielen nämä " älykkäät" toteamukset aiheuttavat ehkä jollekin. Kasvakaa aikuisiksi - ihmisiä on erilaisia, meillä kaikilla on omat paheemme ja hyveemme, eikä yhden ryhmän ristiinnaulitseminen" tee kenestäkään parempia.
Minäkin voisin todeta että selvä - en halua maksaa veroja - maksan mielelläni vain omista läskeistäni tulevat kustannukset sekä oman perheeni koulutuksen ja terveydenhoidon, mutta en SINUN lapsesi neuvolaa tai syöpähoitoja. Osta / maksa ne itse, ne kun tulee yhteiskunnalle niin kalliiksi ( kuten läskikin). Mihin se raja vedetään? Ja kenelle? Liikutte vaarallisilla vesillä siskot. Joko romutetaan systeemi - tai sitten hoidetaan läskit, narkkarit, tupakoitsijat yms. Yhteiskunnan sivistys mitataan sen kyvyssä huolehtia heikoimmistaan - niin ruumiillisesti kuin ÄLYLLISESTIKIN heikoimmista. ;D
Olen lihava. Minulla on kaksi normaalipainoista lasta,
joista toinen jo aikuinen. Työllistän kaksitoista ihmistä plus itseni ja mieheni. Maksan sekä yritykseni, että henkilökohtaisten tulojeni kautta niin paljon veroja, että niillä kustantaisi omat mahdolliset elintasosairauteni kymmeniä kertoja koko elämäni ajan. Lentäessäni ostan business-lipun, vaikka mahdunkin siihen halvatun karvalakkiluokan istuimeen. Syynä on vaan se, että
Surukseni huomaan että sitä ei taida olla kun puhutaan ylipainoisista. Isojen ihmisten vieminen keskitysleirillekin kun tuntuu olevan hyväksyttävän rajoissa. Aika surullista!
ja aineenvaihdunta huipussa, mutta miltä te näytätte 20 vuoden kuluttua. Itse olin 20v 177cm ja 55kg 30v 77 kg ja 40 vuotiaana syön vähemmän ja kamppailen hidastuneen aineenvaihduntani kanssa ,kiloja on yli 80 mutta pituuteni nähden olen sopusuhtainen, lapseni ovat 20vuotta ja pituutta pojalla 180cm ja painaa 62 kg 175cm tyttöni saman ikäinen painaa 55 kg, geenit samat geenit ja syömme terveellistä ruokaa, mutta iän myötä ainenvaihdunta hidastuu, mutta ruokahalu ei,
Vierailija:
Miten pitää toimia jos vieressä oleva ihminen on roimasti ylipainoinen ja minun siitä syystä hyvin hankalaa istua omalla paikallani ja kyseessä 10 tunnin lento??????Vastatkaa nyt joku!
Miksi kiistää se tosiasia, että ylipainostanne tulee väistämättä olemaan hankaluuksia myöhemmin elämässänne.
Vaikka nyt tuntisitte olonne hyväksi, se ei todellakaan ole sitä enää 20 vuoden päästä. Kiistaton tosiasia on se, että ylipainoisilla on enemmän terveyden kanssa ongelmia.
ä. Anteeksi, vähän aiheen vierestä, mutta kuitenkin. Minua ei häiritse lihava vierustoveri, ellei todella kiusallisesti istu omalla puolellani. Pidemmillä matkoilla tuo olisi varmasti epämukavaa, ja alkaisi ottamaan päähänkin, kun olen " täydestä" paikasta maksanut.
Et ehkä vielä ole sairas, et ehkä vielä maksa meille mitään, mutta tosi asia on, että sekin hetki tulee.
Ei sikäli, että se minua kiinnostaisi ja siitä ei tässä ketjussa ollutkaan kyse, vaan siitä, että vallataan toisten tila, josta on vielä kalliisti maksanut!
Vierailija:
120 se tässä onkin huolestuttavinta, että nämä laardit tekevät myös lapsistaan laardeja!
Vierailija:
Vierailija:
Ja sitten sä meinasit hukkua... juust joo!!
Minusta lihavat on lepposia:) Ja mukavia, laiheliinit jankuttaa kiloistaa ja ruokavalioistaan ja siitä kun se ja se vaate ei näytä hyvältä päälle ja menkkojen aikaan ei voi pitää tätä ja tätä puseroo jne jne..
Ja muutenkin tän ketjun peusteella luikut on inhottavia itsekeskeisiä rutisijoita, syökää nyt pari palaa suklaata niin voisi se naamakin näyttää vähemmän norsunvitulta!!!