Junassa ylipainoinen vei kahden paikan
Kommentit (130)
Jos viet perseelläsi kaksi paikkaa, niin sitten maksat kahdesta paikasta. Lihavuus on yleensä itse aiheutettua, joten on ihan oikein että joutuu kärsimään seurauksista. Pitää laihduttaa, jos ei kukkaro kestä kahden paikan maksamista.
Silti mahduin normaalisti finnairin koneessa penkkiin. Vyökin meni kiinni. Vieressäni istui mieheni joka on normaalipainoinen ja kokoinen. Vitsailtiin siitä vielä ennen koneeseen menoa että mitenhän mahdutaan vierekkäin. Hyvin mahduttiin. En valunut läskeineni yhtään mieheni puolelle. Isompi ongelma oli kumminkin se ettei se helvetin taso mahtunut jalkojeni päälle tasaisesti vaan jäi sillai hieman yläasentoon.
Että pitää kyllä olla todella isoja nämä ihmiset joittenka viereen olette joutuneet. Uskon ettei suomessa ole montaakaan 200kiloista joilla oikeasti olisi ongelmia kulkea busseissa tai junissa. Minä mahdun kyllä normaalisti bussiin ja junanpenkkiin. Ja huom! varmistan aina että vierustoverilla on ihan normaali tila istua vieressäni.
Onko siel leveemmät istuimet kuin eurooppalaisissa koneissa?
Tästä oli uutisissakin jokin aika sitten
Miettikääs onko muuten esim. lentokoneessa oikein että 50 kiloinen saa ottaa mukaan saman verran matkatavaroita kuin 150 kiloinen?
ja ongelma on myös siellä matkustamossa missä tilat on ahtaat.
Läskit pitäs kaikki laittaa istumaan vierekkään.. siinäpähän ähisisivät että kuka istuu mitenkin.
on muuten jo väläytelty painon mukaan määräytyvää lentolippua! lipunhinta määräytyy keskipainon mukaan, kevyemmät saa sit alennusta ja painavammat korotusta. Lentokoneessa jos missä painolla on merkitystä
Vierailija:
Läskit pitäs kaikki laittaa istumaan vierekkään.. siinäpähän ähisisivät että kuka istuu mitenkin.
Meitä on monta, jotka ollaan huolissamme yhteiskunnan läskikatastrofista!
tulee olemaan tämän yhteiskunnan ongelma eikä viina
syövät kahden ihmisen tarvitsemat energiat, isommat vaatteet vaatii enemmän raaka-ainetta, 100-kiloisten liikuttelu vie enemmän polttoainetta jne. jne.
Kumma, ettei muka löydy tarpeeksi syitä pudottaa sitä painoa.
persukset liimautuisivat toisiinsa. Vieraan ihmisen kanssa kosketus on todella epämiellyttävää.
Mun anoppi on iso ja ei takuulla pystyisi istumaan normaalisti bussissa kenenkään vieressä, joten älä selitä!
Päästäkää nyt kaikki kiukut pihalle, niin mieskin vaihteeksi näkee iloisen ja hyväntuulisen rouvan kotiin tullessa...
Haukkukaa nyt, hau hau! :D
oli niin lihava että jos olisi laittanut sen käsinojan niin olisi tursunut kyljistä yli. Se setä meni jonnekin muualle vaunuun istumaan, jonne konnari opasti
Siis todellakin - miksi ei niitä lihavia laiteta istumaan vierekkäin, kun ovat kerta niin pieniä, ettei se ketään kuitenkaan haittaa!
samassa bussissa tulee joka aamu mies, joka ei mahdu yhden paikalle, jos ei ole 2 vierekkäistä vapaana, jää seisomaan, täyttää noin 1.5 paikkaa, mutta siihen viereen ei kyllä ketään mahtuisi.
Oikein siisti mies sekä vaatetukseltaan että ulkoiselta olemukseltaan, ja kasvoista ihan komeakin..Ylipaino vaan aika paha, on hänen vaikea liikkuakkin.
Pinnani oli löysällä ennen kuin täältä sai lukea muistutuksen siitä, kuinka piittaamaattomasti itsensä paisuttaneet todella vyöryvät päällemme. :(
36: kyllä ne pesemättä jättäjät ovat täällä muita kun meitä lihavia.
Pääsisin aina lasten hinnalla!!! Ihanaa olla pieni!!!!!!!
:)
Miettikää nyt, tarvitaan tuplamäärä kuljetuskalustoa, jos ihmiset " vähän pyöristyvät" ! Liikennettä on nyt jo liikaa. Ei todella siis mikään vähäpätöinen ongelma ilmastonmuutoksenkaan kannalta.
tultiin eilen suomeen lentokoneella ja niinpä vaan miehen toisella puolella istui aivan megakokoinen täti. Vei meihen paikasta kyllä osansa. Lentoemännät kiikutteli sille lisävöitä, pöytää hän ei saanut alas ruokailun ajaksi ym ym.
Kertaakaan hän ei pahoitellut, että " yritti" liiskata mieheni, istui vaan ja mässytteli. Onneksi ei ollut pitkä lento...
Ihanaa, miten kovasti tämä aihe kiihdyttää (ja viihdyttääkin?) joitakuita.
Varmaan siitä saa helpotusta omaan paskaan oloon (mies ja lapset potuttavat, kotiäitiys ahdistaa), kun saa oikein kunnolla haukkua läskejä tai ketä nyt milloinkin.. hetkeksi olo helpottuu.
Antaa siis tulla ihan täydeltä laidalta. Minä liikakiloineni kestän kyllä. Tosin en taida täyttää haukkukriteerejä ihan täysin, sillä mahdun mainiosti lentokoneen istuimeen omalle puolelleni (painoa n. 120 kg), en haise enkä röhnötä.
Lisäksi olen varmaan ärsyttävä siinäkin mielessä, että myönnän ylipainoni olevan ihan täysin itse aiheutettua. En selitä sitä huonolla aineenvaihdunnalla tai kurjalla lapsuudella.
Jostain kumman syystä tunnen oloni kuitenkin onnelliseksi - minun ei mm. tarvitse haukkua tai arvostella ketään saadakseni paremman mielen, sillä olen onnellisessa parisuhteessa, ihanat lapset ja kerrassaan mukavan työpaikkakin. Toki olisi mukavaa painaa vähemmän ja tietysti mietin terveysseikkojakin (vaikka tähän asti terveenä olen saanut olla)
Mutta hittiläinen, en varmaan saisi iloita elämästä näin paljon.
Kiitos ja anteeksi :D