Junassa ylipainoinen vei kahden paikan
Kommentit (130)
Minä mahdun mainiosti istumaan lihavan viereen.
Itsellä on bmi 27, ja minua paaaaaaljon lihavammat ovat mahtuneet viereeni istumaan(bussi, lentsikka, juna)
Kaskus minun vanhempani ovat olleet himo urheilijoita, eli hoikkia.
Väitänkin että juurikin tälläisten naisten lapsista jotka syöttävät lapsille terveellistä ruokaa ja katsovat liikaakin perään(siis puhun ruokailuista) niin tulee teini iässä viimeistään ylipainoisia. Se on katsokaas ihan varma että jossain vaiheessa alkaa se roskaruoka maistumaan kun sitä lapsena ei saanut.
Minun lapset muuten ovat hoikkia vaikka itse olenkin lihava! Ja väitän ettei tällä palstalla ole montaa lihavaa äitiä jolla olisi lihavat lapset. Päiväkodissa näillä pullukoilla lapsilla on ihan järjestään hoikkia äitejä.
Ja huom! lihavuus ei tarkoita aina sitä että syödään " huonoa ruokaa" . Katsokaas kun sitä terveellistä ruokaakin kun syö liikaa niin voi lihota! Itse olen hulluna erillaisiin salaatteihin. Enkä tarkoita mitään majoneesi salaatteja vaan rucolaa, tomaattia, vesimeloonia ja fetaa! Namii! Ja sitä salaattia muuten menee joka toinen päivä ja paljon! ;)
Kotona puputettu salaattia, eikä koskaan herkkuja. Lapsi kerjää kavereiltaan koko ajan esim. karkkia.
Kun lapsi kasvaa ja tulee aikuiseksi, ja muuttaa pois kotoaan, alkaa roskaruuan MÄSSYTYS.
Vierailija:
Kaskus minun vanhempani ovat olleet himo urheilijoita, eli hoikkia.Väitänkin että juurikin tälläisten naisten lapsista jotka syöttävät lapsille terveellistä ruokaa ja katsovat liikaakin perään(siis puhun ruokailuista) niin tulee teini iässä viimeistään ylipainoisia. Se on katsokaas ihan varma että jossain vaiheessa alkaa se roskaruoka maistumaan kun sitä lapsena ei saanut.
Minun lapset muuten ovat hoikkia vaikka itse olenkin lihava! Ja väitän ettei tällä palstalla ole montaa lihavaa äitiä jolla olisi lihavat lapset. Päiväkodissa näillä pullukoilla lapsilla on ihan järjestään hoikkia äitejä.
Ja huom! lihavuus ei tarkoita aina sitä että syödään " huonoa ruokaa" . Katsokaas kun sitä terveellistä ruokaakin kun syö liikaa niin voi lihota! Itse olen hulluna erillaisiin salaatteihin. Enkä tarkoita mitään majoneesi salaatteja vaan rucolaa, tomaattia, vesimeloonia ja fetaa! Namii! Ja sitä salaattia muuten menee joka toinen päivä ja paljon! ;)
En, vaan normaalilla kotiruoalla. Mutta salaattia tulee syötyä välillä hieman liikaa! Tosin teini iässä tuli grillillä käytyä tiuhaan muutaman vuoden ajan koska vanhempien luona kun asuin ei koskaan mitään herkkuja saatu. Paitsi kerran viikossa 5mk viikkorahaa joka ylläri ylläri meni aina karkkiin. Ja voi jessus kun olin onnellinen kun pääsin omaan asuntoon, sillon muuten roskaruokaa meni. Tosin sillonkaan en lihonut vaan vasta nyt aikuisiällä on alkanut tuo kotiruoka maistumaan turhankin hyvin. Muut perheenjäsenet silti ovat hoikkia vaikka mieskin syö minkä kerkiää.
Roskaruokaa ei meilläkään syödä. Pitänee kumminkin välillä sitä lapsille antaa niin eivät sitten teini iässä ala sitä ahtamaan turhan usein!
Kopsu kirjoituksestasi
[b] Ja huom! lihavuus ei tarkoita aina sitä että syödään " huonoa ruokaa" . Katsokaas kun sitä terveellistä ruokaakin kun syö liikaa niin voi lihota! Itse olen hulluna erillaisiin salaatteihin. Enkä tarkoita mitään majoneesi salaatteja vaan rucolaa, tomaattia, vesimeloonia ja fetaa! Namii! Ja sitä salaattia muuten menee joka toinen päivä ja paljon! ;) [/b]
Kerroin siis ettei aina ole kyse siitä että läskit mässäis jotain herkkuja suuhun. Esim. isovanhempani ovat ylipainoisia ja he eivät todellakaan ole ikinä syöneet mitään roskaruokaa. Itseasiassa mummoni ei ole ikinä maistanut esim. pizzaa. Ihan perunalla ja kastikkeella ovat itsensä saaneet yli sata kiloisiksi. :(
Itse vedän salaatteja, välillä liikaa. Ja ylipaino kertynyt ihan perusruoasta. Teen hyvin terveellisiä ruokia koska vaikka lihava olenkin en pidä rasvasta. Leivän päälläkään en sitä käytä.
Nippanappa mahdun omaan osiooni penkistä, joten senpä takia ihmetyttää nämä 130 kiloiset jotka väittävät mahtuvansa ihan hyvin penkkiin.