Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenta - miten teidän aamu siellä kotona on alkanut?

Vierailija
13.01.2008 |

me ollaan juotu aamukahvit ja lehti luettu. mies kattoo parastaikaa illalla nauhottamaansa leffaa. taapero nukkuu pylly pystyssä omassa lämpöisessä sängyssään. ulkona kamala vesisade... pian puuronkeittoon

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset nukahtivat normaalia myöhemmin illalla - ja heräsivät normaalia aikaisemmin, tietysti. Ja minä kun olin ajatellut saavani nukkua vähän pidempään kuin arkiaamuina... Kiukuttaa.

Vierailija
2/11 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu ja nukkua pitäis, odotusaikaa kuukausi jäljellä mikä katkoo yöunet ihan täysin!! Heräsin puoli kuudelta enkä saa unta vaikka väsyttää kovasti... Mutta minkäs voit kun masukki pitää jumppatreenejä heti aamusta. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

me ollaan juotu aamukahvit ja lehti luettu. mies kattoo parastaikaa illalla nauhottamaansa leffaa. taapero nukkuu pylly pystyssä omassa lämpöisessä sängyssään. ulkona kamala vesisade... pian puuronkeittoon

Vierailija
4/11 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehmät lypsetty ja navettatyöt tehty. Lapset katsoo telkkaria ja aamupäivällä lähdetään kyläilemään. Käyn pian saunassa ja keitän miehen kanssa kahvit.

Vierailija
5/11 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamunne yhdessä miehenne kanssa, kodikkaasti kahvia keitellen... :(

Olen se joka aloittí tuon ketjun " Musta tuntuu että mieheni on aina toimintakelvoton töidensä takia" . Aamuisin se joko on töissä tai nukkuu, eikä todellakaan nouse ylös kuin pitkällisen taistelun jälkeen, jos on ihan pakko...

Vierailija
6/11 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni katselemaan titi-nallea. Voin siis hetken aikaa vielä loikoilla lämpöisessä sängyssä ja antaa vaan ajan kulua.

Kohta sitten päivän töihin: puita takkaan, aamupalan teko, pyykit koneeseen, silitys. . . ulkoillakin pitäisi vaan eipä tuo ilma oikein inspiroi sinne menemään :(

Vierailija
7/11 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotiin miehen kanssa aamukahvit, kun lapset (6 ja 5) katsoivat videota. Sitten tekivät meille aamupalan (kuten aina vkonloppuisin) ja söimme rauhassa. Tämän jälkeen pelasimme kaksi Monopoli-peliä ja nyt pelaavat lapset jotain muuta. Ulkona olemme normaalisti tähän aikaan mutta karsea sää ei nyt houkuta...

Vierailija
8/11 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi touhuaa omiaan ja minä tuijotan tätä typerää ruutua.

Odotan vain että pääsisin synnyttämään, olen täysin toimintakyvytön...

Vierailija
9/11 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala syötiin ja tässä on sitten touhuiltu kaikenlaisia kotihommia. Nyt ruvetaan pukemaan, sitten lapsi päiväkotiin ja mä töihin. Iskä tulee iltapäivällä keikalta ja hakee tullessaan lapsen päiväkodista.

Vierailija
10/11 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on ollut viikonlopun isällään ja kotiutuu illalla.

Vierailija
11/11 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein leppoisasti, löhöttiin pitkään laiskana, vauvakin tuumasi nukkua pitkään vaikka yleensä herää aikaisin. Muutenkin ollut hyvällä tuulella eikä se tyypillinen kitisevä itsensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä