Imetyksestä. Meiän isompi ipana kerjäsi tänään tissiä ku imetin vauvaa. Ov
Tyttö tuli viereen ku imetin ja sano " Emmi titti" eli Emmille tissiä. Sanoin, että Emmi iso tyttö eikä tarvi enää tissiä, vauva tarvii tissiä. Tyttö alko huutaa " Emmi titti" " Emmi pieni" . Tyttö huusi, kerjäsi ja pyysi nätistiki, mutta tissiä ei saanu. Onko muilla ollu tämmöisä tilanteita? oisitteko antanu vai ei?
Kommentit (8)
mun äiti lypsi mulle mukiin maitoa kun olin 4v ja kinusin kun imetti vauvaa, maistoin kerran ja en toista =D
Hassua väenväkisin tehdä muksusta mustis vauvaa kohtaan, kun kielletään kaikki jopa tissimaidon maistaminen.. huvittavia olette.
Sitten ihmetellään, kun sisko/veli ei anna vauvan olla ja kiusaa....
Itsekin olin 10 v kun maistoin äitin tissiä kun imetti pikkuveljeä
Vähän aikaa naamat venkoilivat ja se siitä.
Ei tämä nyt sen kummempi juttu ole!
(" Isot" meillä 6 v, 4 v ja 2 v, kaikki saaneet rintaa vähintään vuoden omana vauva-aikanaan.)
ei osannut enää imeä eikö toista kertaa pyytänyt :))) oli 3-4 vuotias silloin.
Vauvakin on jo puolivuotias kyllä. Olen sanonut, että saa maistaa, mutta ei sittenkään ole halunnut kun tissiä olen tarjonnut hänelle. Kai se on jokin juttu että haluaisi olla kuin vauva, mutta sitten ei oikein uskallakkaa.
Ihan ok ja kuuluu varmaan asiaan. Kyllä tuo tyttö välillä makaa lattialla ja näyttää kuinka hänkin on oppinut kääntymään/ryömimään tms..
Eihän hän oikeasti ole enää edes osannut/halunnut imeä, tärkeintä on ollut se henkinen puoli mustasukkaisuuden keskellä, eli että hän kokee myös saavansa saman läheisyyden kuin vauva. Voi läheisyyttä antaa muutenkin, mutta en näe siinä mitään pahaa, jos esikoinenkin käy rintaa näykkäisemässä. Esikoinen 3v.
Meilläkin poika joskus halusi, en uskaltanut kun pelkäsin että puraisee mutta laitoin maitoa mukiin. Ei kyllä halunnutkaan sitten maistaa loppujen lopuksi.