Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin Suomeen saadaan yökerho, joka on tarkoitettu pelkästään heteromiehille ja transnaisille?

Vierailija
08.05.2023 |

Heteronaisia ja homoja ei päästettäisi sisälle häiritsemään kauniita kohtaamisia.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusta itse, jos on noin kova into.

Vierailija
2/13 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet olevasi hetero? Vai oletko trans?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun perustat sellaisen.

Ei vaan kauaa taitaisi pysyä pystyssä vaan huutais konkurssia hyvinkin nopeasti.

Vierailija
4/13 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten siellä todistettaisiin, että on oikeasti joko heteromies tai transnainen?

Vierailija
5/13 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kaikki vois olla ihan samassa baarissa?? Peace 😇

Vierailija
6/13 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tälläinen baari oikeasti olisi olemassa vähän veikkaan ettei siellä hirveästi transnaisia olisi tarjolla. Ei ole kovin mieluisaa olla kroppaani fetisoivien miesten saaliina. Kyllä itse ainakin haluan ihan normaalin kohtaamisen, jossa minua kunnioitetaan ja pidetään tavallisena ihmisenä. -trans

Vierailija
7/13 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shemaleja löytää hyvin alan sivustoilta. Thaimaassa on vahva ladyboy kulttuuri, samoin Brasiliassa.

Vierailija
8/13 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tälläinen baari oikeasti olisi olemassa vähän veikkaan ettei siellä hirveästi transnaisia olisi tarjolla. Ei ole kovin mieluisaa olla kroppaani fetisoivien miesten saaliina. Kyllä itse ainakin haluan ihan normaalin kohtaamisen, jossa minua kunnioitetaan ja pidetään tavallisena ihmisenä. -trans

Transihmiset itse fetisioivat kroppansa. Kiihottuvat kun luulevat olevansa vastakkaista sukupuolta mitä ovat. Mistäs ne lukuisat shemalet tulevat? Vai etkö sinä ole tarpeeksi kaunis, ja siksi sinua ärsyttää??

Vierailija
9/13 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukka lähtee mieluummin Thaimaahan. Siinä syy.

Vierailija
10/13 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vtussa heteromiehet menisivät sinne?

Heteromiehiä eivät kiinnosta miehet seksuaalisesti. Trans"naiset" on miehiä.

Vierailija
11/13 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät heteromiehet sinne tulisi. Ehkä bi-miehet. 😂

Vierailija
12/13 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana. 🤮

T: heteromies

Vierailija
13/13 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun olet transsku, niin et tosiaankaan ihan tavallinen ihminen ole, joten onko ihmekään jos Sinua kohdellaan friikkinä kun itse olet itsestäsi sellaisen tehnyt ja rakennuttanut.

Ei kannata tuolla elämäntavalla ja noilla valinnoilla odottaa normaalia kohtelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi