Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä mieltä nimestä Herman?
12.01.2008 |
Lähinnä kai toiseksi nimeksi kaavailen, ei ehkä ensimmäisenä nimenä?
Kommentit (24)
Juu, hissa oli yläasteella 8 ja lukiossa 6 ja meidän koulussa ei käsitelty noita natsijohtajia niin tarkasti. Paitsi tietty Aatu..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija:
Juu, hissa oli yläasteella 8 ja lukiossa 6 ja meidän koulussa ei käsitelty noita natsijohtajia niin tarkasti. Paitsi tietty Aatu..
Vierailija:
kyllä, että on isoisäni nimi, joka soti Suomen sodissa. -ap
ja myös siksi että nimi on kulkenut suvussa jo pari vuosisataa.
Alue: Aihe vapaa
Varmaan jos ammattikoulun käynyttä on alettu viimeaikoina sanoa akateemiseksi :D