Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On kyllä niin ihanaa kun on vain kaksi lasta!

Vierailija
12.01.2008 |

Enkä nyt provoile yhtään. Tuttavaperhe, joilla neljä lasta, oli tänään kylässä ja kyllä ei käynyt kateeksi YHTÄÄN.

Ennen haaveilin kolmesta lapsesta, mutta kyllä olen nyt niin tyytyväinen tähän lapsilukuuni, että tekis mieli hyppiä seinille!

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi on hyvä määrä ja meilläkin vielä tyttö ja poika, ah, en viitsisi edes kuvitella lisää lapsia.

Onneksi niitä ei tule eikä tehdä!

Vierailija
2/39 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän elämästä ainakaan saa kunnon käsitystä yhden vierailun perusteella. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaisin mielelläni pari kolme lisää. Minulle sopii lauman " johtaminen" . Tykkään, kun koko ajan sattuu ja tapahtuu.

Vierailija
4/39 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli sisaruksilla taas niin meno päällä ja tappelu raikui useaan otteeseen päivän aikana.

Vierailija
5/39 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään tapauksessa emme tekisi enempää kuin kaksi, ellei sitten toisella kertaa syntyisi kaksoset (tai kolmoset...)

Vierailija
6/39 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liian vähän, muttei liikaakaan.

Vierailija
7/39 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas toiveissa.

Toivottavasti jo aluillaan.

Kyllä meillä ainakin riittää joskus melskettä kahdenkin kanssa.

Toisinaan on taas ihanan rauhalllista kun pienempikin lähentelee jo kolmea ikävuotta.

Lasten kanssa ne päivät vaan on joskus rumbempaa ja joskus rauhallisempaa..

Jokainen tyylillään.. kaverienne lapset eivät tainneet olla turhan vieraskoreita ;)

Vierailija
8/39 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmoseen on " optio" kun isommat menevät kouluun, mutta tällä hetkellä tämä on nyt tässä. Ah kun helpottaa :)

Vierailija
9/39 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin pienellä ikäerolla. Kun näkee, miten hyvät kaverit lapset ovat keskenään, tietää, että oli hyvä päätös yrittää toista lasta esikoiselle kaveriksi, vaikka alkuajat kuopuksen synnyttyä olivatkin hankalia. Kolmatta en kuitenkaan haluaisi, nämä kaksi tuovat aivan kylliksi elämää kotiimme.

Vierailija
10/39 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin, kaksi niistä onkin ADHD kakaroita, joten en ihmettele että vanhemmat ei jaksa.

Vierailija
11/39 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sitä ihminen vois enempää toivoa ;-D Menoa, meininkiä ja vaarallisia tilanteita on näiden kahden kanssa ihan riittämiin. Matkustelu on helppoa, kolmen kanssa ei olis enää niin. Meidän lapsiluku on tässä ja olen onnellinen. En ole yhtään kateellinen tuttavaperheelle, jossa 3 lasta ja vanhimmainen vasta 3v. !!!!! En jaksaisi itse...

Vierailija
12/39 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käynyt näin hyvin...Vakuuttelen aina muille ihmisille, että olisin ollut yhtä onnellinen kahdesta samaakin sukupuolta olevasta, koska en oikein tunne edes ansainneeni näin paljon onnea.

Vierailija
13/39 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" 2 lasta ja vieläpä tyttö ja poika" ? Onko se jokin ideaalitilanne? Siis kuinka yleistä tuollainen ajatusmaailma vielä on?

Vierailija
14/39 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä se tyttö että se poika.

Vierailija
15/39 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

heheheh

Vierailija
16/39 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heistä tulee varmasti paremmat kaverukset isompana. Mulla itsellä on veli, eikä meillä ole yhteistä kovinkaan paljon. Mutta nää mammat ajatteleekin asian vain itsensä kannalta, mikä heille on parasta.

Vierailija
17/39 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on neljä, ja edelleen olen todella tyytyväinen tilanteeseen :D

Vierailija
18/39 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni 7 lasta olis sopiva määrä ;)

joten sitä seiskaa kuumeillen.

Vierailija
19/39 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen äidin suurimpien unelmien täyttymys voisi olla esim. kaksi komiaa poikaa..:-)

Vierailija:

" 2 lasta ja vieläpä tyttö ja poika" ? Onko se jokin ideaalitilanne? Siis kuinka yleistä tuollainen ajatusmaailma vielä on?

Vierailija
20/39 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö, poika ja sitten vielä tyttö. Mutta tähän se jää... Ihanaa kun on kolme lasta:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme