G: mitä te TIMMIT ja normaalipainoiset olette syöneet tänään?
Itse:
3 siivua täysjyväruisleipää, kinkkua, juustoa, kahvia
200 gnaudan paistijauhelihaa+ täysjyväriisiä
viilin, appelsiinimehua
Kommentit (39)
Aamulla 2 viipaletta ruispaahtoleipää, päällä maksamakkaraa ja juustoa, 2 isoa mukia kahvia.
Lounaalla lohikeittoa (porkkanaa, lanttua, 1 pieni perunanpala ja lohta mun annoksessa) ja jälkkäriksi omenahyvettä ja vaniljakastiketta.
Päivällä 2 isoa mukia kahvia, pieni korvapuusti.
Päivällinen jauhliha-pasta-vuoka (paistijauhelihaa, tomaattimurskaa, porkkanaraastetta, täysjyväfusilleja)
Illalla vielä palanen eilen paistettua pizzaa ja light siideri. Tänään olen syönyt normaalia enemmän, viikolla syön aika niukasti ja viikonloppuina enemmän... Samoin menee liikunnan kanssa.
lounaaksi fetasalaatti ja vettä
illansuussa ruissämpylä kurkun ja keittokinkun kanssa
pari joululta jäänyttä piparia
pari kourallista irtokarkkia
jogurtti
Aamulla 2 kuppia kahvia + kaurapuuroa.
Lounaaksi kahvilassa tonnikalawrappi, pieni kokis ja muutama nacho.
Päivälliseksi uunilohta, perunamuusia ja fetasalaattia.
Yksi siideri ja irtokarkkeja lauantai-illan kunniaksi.
kaurapuuroa, jugurttia, kauraleipää, kahvia, kirjolohta, perunaa, näkkileipää, ranskalaisia, kanaa.
ja vettä ja viiniä! ; )
ps. salaattia on yleensä, mutta jäivät tänään...
pihlajanmarjakarkeilla. jätän lounaan syömättä ehkä 5 päivänä vuodessa.
aamupalaksi maustamaton rasvaton jogurtti, mysli(ei rasvapaahdettu) ja puolikas banaani.
lounas kuten mainitsin
välipala-aikaan kylässä teetä ja pullaa.
päivällinen kantarellirisottoa, kiinankaaliananassalaattia, täysjyväleipä, 35% levite, omena
äsken söin appelsiinin. illalla ehkä vielä täysjyväleipä, kinkku ja tomaatti sekä levite. juomaksi vettä tai kaakaota...
4 siivua täysjyväruisleipää joiden päällä voita, majoneesia ja juustoa. Kahvia sokerilla ja maidolla n.7 kuppia.
Syön kunnon ruoan vasta kohta, kun lapsi menee nukkumaan.
En ole ehtinyt syödä tänään päivällä. Yleensä syön kaksi (isoa annosta) ruokaa päivässä. Toisen lasten kanssa samaan aikaan ja toisen illalla heidän mentyä nukkumaan.
Lauantai on mun karkkipäivä. Jos syön sokeria niin ruoka ei sitten maistukaan.
aamulla kaksi voileipää, päivällä jauhelihakeittoa lautasellisen, illalla lautasellisen jauhelihakeittoa, kourallisen sipsejä ja lasillisen viiniä.
aamupala: kahvia, kaksi hiivaleivän palaa ja päälle kevyt juustoa ja kinkkua sekä kasa kurkkua
Päiväruoka: possu-nuudeli wokkia puoli lautasellista
kyläillessä: kahvia, pala juustopiirasta ja täytekakkua
illansuussa: omena
päivän aikana lisäksi muutama suklaakonvehti
iltapala: pari desiä rasvatonta ja maustamatonta jugurttia + desi mysliä
Aamupala: kahvia 2 kuppia (mustana) + ruisleipä
Lounas: kanasalaattia, vaaleaa leipää + oltermannia
Nyt illalla: sipsiä yksi kuppi, vähän karkkia, punaviintä ja aion ottaa lisää salaattia.
Tuntuu että olen syönyt koko päivän, mutta aika vähältä se näin kirjoitettuna näyttää.
jugurttia ja leseitä, pari palaa ruisleipää juustolla, appelsiinimehua, lasi maitoa, banaani.
kaksi siivua currykalkkunafileetä( 1% rasvaa, lihapitoisuus 93% ja kaloreita joku 5tai 6/siivu)
5 tupakkaa... siinäpä se tän päivän saldo
aamulla: ruisleipää, kalkkunaleikkelettä, tomaattia, tilliä ja salaatin lehtiä, kolme kuppia kahvia
lounas: täysjyväspagettia, kanajauhelihaa tomaattipohjaisella kastikkeella, pari muffinssia jälkkäriksi (itse tehtyjä)
illalliseksi: soijalasagnea, paljon kasviksia
jäätelöä pikkuinen pallo
hiukan sipsejä ja vähän karkkeja
ei muuta
Pitäis saada 5 kg pois, joten tuolla ruokamäärällä se ei taida onnistua
Olin myös jumpassa ja pari tuntia ulkona lasten kanssa
Aamupala: tee, täysjyväleipä+juustoa
Välipala: banaani, kahvi
Ruoka: Sosekeittoa ja näkkäriä+leikkelettä
Iltapala: 2 dl mehukeittoa
ja ikävä kyllä pienen pussillisen makeisia, joista vatsa kipeä
Kun syön makeaa en pysty syömään ruokaa. Arkipäivinä syön kuitenkin ihan tavallista kotiruokaa enkä ollenkaan makeaa.
Tänään on muutenkin ollut mulle luksuspäivä kun mies vei lapset mummolaan päiväksi, joten olen vain lukenut. Lukiessa jää tuo syöminen aina vähille, kun kirja vie mennessään.
1. kaurapuuro + öljy, appelsiini, kahvi + kevytmaito, lasi rasvatonta maitoa
2. kevytlimpparia, 2 palaa ruisleipää + margariinia + kalkkunaleikettä, maustamatonta jogurttia + raejuustoa, omena
3. sämpylä + margariini + silliä, kahvi + kevytmaito, pikkuleipä, muutama karkki, appelsiini
4. paistettua kalaa, vihanneksia, perunamuussia
+ illalla vielä 5. maitorahkaa + manteleita
ja lisäksi olen n. 1,5 litraa vettä juonut aterioiden välillä.
Ei siis mikään puhtaan ruokavalion riemuvoitto, mutta kokonaisuudessaan aika tyypillinen päivä.
Aamu: kuppi lattea, sämpylä juustolla, kalkkunaleikkeellä ja tomaatilla
Lounas: -
Välipala: banaani
Päivällinen: vähän simpukkakeittoa kookosmaidossa, paljon kasviksia keitossa. Lohta noin 150 g, wokkivihanneksia paljon, kiinankaali-mangosalsa-salaattia paljon
Nyt syön vielä iltapalaksi paljon hedelmäsalaattia (banaania, omenaa, ananasta, appelsiinia)
Tämä on aika tyypillinen päivä. Normaalisti ehkä vähän enemmän proteiineja ja lounaan syön arkena päivällisen lisäksi. Välipala on joskus vähän tukevampi, mutta tänään ei tullut liikuntaa niin en kaivannut enempää ruokaa.
Aamulla kuppi kahvia + n 10 konvehtia joulusta jäänyt
Lounas Täysjyväpastaa vajaa desi+ villisikakastiketta (tosi raskasta, mutta otin vain vajaa desin) + paljon salaattia.
Välipalaksi hyytelökakkua kun tuli vieraista
Päivällinen jäi väliin kun juoksin 11km lenkin.
Palautukseksi lenkista join n 4dl rasvatonta maitoa
Söin myös puoli pussia lakritsinappeja (lauantainameja)
Illalla syön vielä hapankorppuja suolakurkuilla, luultavasti n 4 palaa...
Mulle ei nääs lenkin jälkeen koskaan heti maistu ruoka...
Harvemmin jätän päivällisen väliin, tänää oli poikkeus.
aamu: Maustamatonta jugurttia ja sokeroimatonta mehukeittoa, kahvia
lounas: fetasalaatti ja muutama kinkun siivu
päivällinen: kanafile pihvi, höyrytettyjä kasviksia ja vihersalaattia
ip:munakas juustolla
Paljon vettä myös
Aamulla 2 ruisleipää juustolla ja kahvia
Lounaalla riisipuuroa ja ruisleipää ja funlightiä
Välipalalla rinkeliä ja dippiä
Päivällisellä juuresmuussia ja lihapullia
Iltapala paketti jaffakeksejä