lentoemäntä vastailee kysmyksiin iltansa ratoksi. - ev -
Kommentit (69)
viro
venäjä (silloinen neuvostoliitto)
belgia
ranska
saksa
sveitsi
espanja
tunisia
malesia
UAE
eipä taida olla muita
Se tarjoilu kuulemma on vain sivutuote.
Ja vaativat niitä ja näitä sämpylöitä lennolle, vihreää teetä ym?
mutta ei sen vakavampaa koskaan. eivät ole olleet minun makuuni kukaan.
tarkemmin en oikein voi siitä puhua.
ja koska minulla ei ole juurikaan sananvaltaa koneeseen lastattaviin ruokiin, en voi myöskään muuttua ylimääräiseksi hedelmäksi. mutta jos niitä ylimääräisiä jostain löytyy, kuskaan ne mielelläni piloteille! haluan että heillä on kaikki hyvin ja masut täynnä jotta jaksavat pitää minusta ja matkustajista hyvän huolen.
työni on muutenkin aika tylsää: olen saanut sopimuksen joka takaa ettei minun tarvitse yöpyä ollenkaan missään kohteessa (erityistilanteet pois lukien).
koneessa vika (laskutelineet ei aukea?).
T: yksi puoliksi täydet mehukupit kädessä laskeutunut...
mutta olen ollut vastaavassa tilanteessa. silloin ei vain ehtinyt ottaa puhelinta käteen ja soittaa yhtikäs mihinkään!
Vierailija:
koneessa vika (laskutelineet ei aukea?).
en oikein ymmärtänyt kysymystä koska kyseessä ei ole " ylimääräinen" työ.
sen verran kai voin sanoa että tunti ennen lennon alkua käydään tietyt asiat läpi saman kaavan mukaan joka työvuoron alussa. sitten kun astutaan koneeseen, tehdään tiettyjä turva-asioita kunnes matkustajat saapuu. heille tehdään taas ennen nousua ja laskua tietyt jutut. portille/platalle saapuessa taas tietyt jutut. sanotaan matkustajille heippa ja aloitetaan taas koko homma alusta..
kai tuossa jossain välissä sitten tarjoillaankin jotain, riippuu vähän reitistä.
kaikista maailman konevioista ei ole mediassa juttua! nyt nähdyt ja kuullut uutiset lennoista ja myöhästelyistä on saanut poikkeuksellisen paljon palstatilaa.
voi olla että maailma makaa tällä hetkellä liian hyvin..
terrorismi ei myöskään huoleta koska lennän sellaisia reittejä joiden terrorisoinnista tuskin olisi mainittavaa hyötyä.
vai maksetaanko omaiset ja matkustajat hiljenemään?
?