Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lentoemäntä vastailee kysmyksiin iltansa ratoksi. - ev -

Vierailija
11.01.2008 |

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime lennolla lapsella oli mennessä moiset tulpat, ja korviin otti kamalasti, tullessa ei niinkään. Mikä on se kuppisysteemi, jota olen joidenkin joskus nähnyt korvilleen laittavan?

Vierailija
62/69 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä haluaisin tietää minkä maalaisia kapteeneita käytetään Suomesta lähtevillä lomalennoilla?

Tätä nykyä järkyttävästä lentopelostani johtuen peruin viikko sitten matkamme. Tai oikeammin vaihdoin sen toukokuussa Portugaliin suuntautuvaan matkaan. En tiedä uskallanko mennä TuiFlyn koneeseen.

Varmasti kuulostaa naurettavalle, mutta olen joskus vannonut meneväni vain Finnairin koneeseen (hyvä jos siihenkään) ja nyt ei ole mahdollisuutta lentää Finnairin koneella, kai lopulta jää seuraavakin (Portugalin) reissu tekemättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä pituus ja paino? Kuinka pian synnytyksen jälkeen palasit koneeseen (eli mahtuiko sama kolttu heti päälle..?)?

Vierailija
64/69 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut ristiriitaista tietoa. Lisäksi sain kerran toisenmaalaisen firman lentoemon kimppuuni, lähetin tekstiviestin koneesta. Olimme vielä maassa eikä kone ollut liikahtanut mihinkään, vaan matkustajia lastattiin vielä. Lennon ajaksi olen aina sammuttanut puhelimen ohjeiden mukaan, mutta luulisi ettei maassa ollessa ole haittaa...

Lapsiaiheesta vielä.. Ovatko pikkulapsen kanssa matkustavat perheet rasittavia? :)

Vierailija
65/69 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

perämies Tuomo J:n?

Vierailija
66/69 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pelottaa ihan hirveästi!!

rauhoittelehan nyt kaikila taidoillasi paniikissa olevaa!

Kauanhan toi lentomatka kestää?

Vierailija
67/69 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen palovammojen aiheuttaja, lähinnä emännille, on kuuma höyry jota taas tulee kun käytellään uunia.

Vierailija
68/69 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lukuisia muita ensiaputapauksia: sydänoireita, astmakohtaus, hyperventilaatio, haavoja ja palovammoja. viimeinen on ehkä kaikkein yleisin tapaturma.

Vierailija
69/69 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on aiemmin päässyt ulkomailla koulutukseen mutta jätti kesken ja nyt sitä kaduttaa. Eiks täällä pidä osata sitä ruotsia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme