Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Äidin kulahtanut vaatemuoti uusiksi vauvan syntymän jälkeen! Mitä kannattaa hankkia?
11.01.2008 |
Kolmas lapsemme syntyy parin viikon sisällä ja olen jo nyt (raskauden vaivoihin kyllästyneenä =) miettinyt, että mitä trendikästä ja ihanaa sitä hankkisi itselleen kulahtaneiden collegehousujen ja puseroiden tilalle! Tietysti ottaen huomioon sen, miten nopeasti paino laskee entiselleen... Olen pienikokoinen ja hoikka mutta suht lanteikas kuitenkin...
Antakaahan vinkkejä mitä voisi hankkia kevääksi! Jotain aika klassista ja suht edullista saisi olla, en tykkää liian räväkästä tyylistä.
Olen vielä omasta mielestäni nuori (28v) enkä haluaisi pukeutuakaan kun keski-ikäinen. =)
Kiitokset!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tunikat piilottavat myös kivasti lölleröt.
Osta siis: muutama hyvänmallinen trikoinen tunika, päälle uusi ihana vyöllinen neuletakki, jalkaan vajaamittaiset housut ja saapikkaat.
Toinen vaihtoehto: trikoinen mekko (esim. itse ostin Esprit:in 3/4 hihaisen, jossa napit alas asti ja vyö). Olen pitänyt mekkoa nyt farkkujen ja neuletakin kanssa. Myöhemmin keväällä pidän sitä sukkiksien ja saappaiden kanssa.