Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kestovaipoista: Voiko Bumpy kuorivaippoja pestä joka käytön jälkeen?

Vierailija
11.01.2008 |

Vai kuluuko kosteutta pitävä pinta kauheasti?

Tuulettaminen tuntuu työläämmältä vaihtoehdolta, helpommalta tuntuu että heittäisi kaikki " osat" pesukoneeseen huuhtelun jälkeen...

Mietin tässä ostamista, mutta varmaan vain kyseistä merkkiä aktiivisesti käyttäneiltä voi saada tiedon... Vai onko noita Bumpy vaippoja monenlaisia?

Saisin siis ostettua tutulta, vain muutaman kerran käytettyjä...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän se pesu kuluttaa, mutta aika usein me silti pestiin. riippuu tietenkin siitä, kuinka märältä se kuori tuntuu, ja haiseeko...

ei bumpyja ole tietääkseni kuin yhtä mallia, värivaihtoja on tietenkin.

ja villakuori löytyy myös.

Vierailija
2/4 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä isken kaikki kuoret hoitopöydän reunaan pyykkipojalla.... Niin villaiset kuin PUL:kuoretkin.... Ei siis kovin työlästä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bumpyja en toiselle lapselle enää ostanut, kun isommat koot alkoivat muutaman kuukauden jälkeen päästää kosteutta läpi. Pienten kokojen käyttöikä oli sen verran lyhyt että ne kävivät toisellakin lapsella, muutoinkin kuoren pehmeys ja sopivuus harsojen kanssa teki sen hyväksi pienen vauvan vaipaksi. Mutta isommalla yli 8 kk lapsella täyttövaipat osoittautuivat parhaiksi.

Vierailija
4/4 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin jostain syystä, että sisällä tuulettamisesta ei ole hyötyä... eli lähinnä ulos viemistä ajattelin työlääksi :)

Mutta katsotaan, jos edullisesti saan niin mikään ei estä kokeilemasta noitakin. Itse olen alunperin kuitenkin ollut enemmän taskuvaippojen ja aio vaippojen kannalla.

t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä