Nainen, joka olet ollut saman miehen kanssa 5-10 vuotta!
Kommentit (42)
mutta eipä sitä paljon olekaan. Ei tosin haittaa minua.
tosin meille seuraavaksi tulee täyteen 11 v
Olen tosin synnyttänyt lyhyt aika sitten, joten tuskin tuntuisi kovin kummoiselta kenenkään muunkaan kanssa.
Just 10 vuotta ollaan oltu yhdessä, ja kolme lasta ollaan saatu maailmaan. Kaikenlaisia kausia on matkalle mahtunut mutta tällä hetkellä seksi maistuu oikein makoisalta.
Mies tykkää enempi " extremestä" josta tosin nautin myös, mutta tykkään kuitenkin itse enempi hellästä rakastelusta ja siitä aina välillä täytyy miestä muistuttaa =) Ei meillä ainakaan tylsä seksielämä ole eikä muutosta kaivata, vaikka 3 lastakin on!
8vuotta takana
aikojen alussa sitä tosin oli useammin kuin nyt oltuamme pian 9v yhdessä.
Mulla on halut vähän vähissä lääkkeitten myötä, mutta itse seksi on kyllä ihan kivaa, kun sitä on.
Voisin useemminkin harrastaa, mutta kolme lasta ja työt vie molempien voimia. Kerran pari viikossa siis.
kohta 15 vuotta yhdessä ja kaksi lasta. Seksiä en voi todellakaan moittia eli vaihtamalla en laadukkaampaa " hoitoa" saisi:)
ja hyvältä tuntuu. Onhan noita hiljaisia kausia, kun koko ajatuskin seksistä yököttää (imetysajat esimerkiksi), mut näin yleensä seksi on hyvää.
Toisinaan ollaan molemmat väsyneitä ja touhu on pakkopuurtamista. Välillä kuitenkin on seksi taivaallista (viime aikoina ollut, kun ollaan lomalla saatu levättyä - molemmat ollaan arkena aikamoisia työmyyriä)... Laatu kuitenkin minusta vain paranee vanhetessaan, jos ei oteta huomioon noita " pakko purkaa paineet, vaikka nukuttaisikin" -kertoja. 10v tulee täyteen keväällä.
enkä kenenkään muun antais panna.
Paranee vaan vanhetessaan, ollaan löydetty yhdessä paljon uusia juttuja ja toiselle voi puhua avoimesti. Ihanaa :))
Seksi on parantunut valtavasti alkuvuosista, jolloin se oli toki uutta ja ihmeellistä vähän aikaa mutta myös vissiin vähän angstista, enkä minä ainakaan osannut kunnolla nauttia. Nyt 35-vuotiaina osaamme jo molemmat ne tärkeimmät perusasiat ;)
Eli seksi mieheni kanssa on ihanaa! Näiden vuosien aikana hän on oppinut (niin kuin minäkin) mistä pidän ja mistä en jne. Emme kuitenkaan ole jymähtänyt mihinkään tiettyyn kaavaan, vaan kokeilemme edelleenkin myös uusia juttuja.
Nykyään seksiä ei (edes jaksaisi) harrastaa joka ilta, mutta tarpeeksi usein kuitenkin.
Vuosi vuodelta paranee, ja samaa mieltä on myös mieheni.
Kohta 9 vuotta yhdessä.
Laadusta kuitenkin nautin ja se on tärkeintä. Yhdessä 12v.
Oikeastaan suorastaan mahtavalta. Yhdessä ollaan oltu nyt 6 vuotta, lapsia 2.