Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua tuijotetaan paljon enemmän kun olen hieman muodokkaampi

Vierailija
01.03.2025 |

Olin monta vuotta timmissä kunnossa, liikuin paljon ja kroppa oli napakka.

Olin hieman huonovointinen henkisesti ja liikuin vähemmän, olen nyt normaalin kokoinen nainen vähemmällä lihaksella ja isommilla tisseillä/pyllyllä. Itsetunto on laskenut. 

Mutta ei ole oikeasti ikinä näin paljon oltu iskemässä ja tuijottamassa kuin nykyään. Outo juttu. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa

Vierailija
2/14 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon isoperseiset naiset on ihan parhaita.

M42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koominen juttu: minulla oli t-paita, joten rinnat näkyivät. Olen reilusti yli nelikymppinen. No, joku 25-vuotias tyttö katsoi rintojani kauhean myrtsin (kateellisen?) näköisenä! Tuli ihan nuoruusajat mieleen, kun ihmiset olivat kateellisia.

Vierailija
4/14 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koominen juttu: minulla oli t-paita, joten rinnat näkyivät. Olen reilusti yli nelikymppinen. No, joku 25-vuotias tyttö katsoi rintojani kauhean myrtsin (kateellisen?) näköisenä! Tuli ihan nuoruusajat mieleen, kun ihmiset olivat kateellisia.

Kyllä olis ilo silmälle.

Vierailija
5/14 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä huomaat, ettei meille miehille on enempi mieleen luonnollinen ja muodokas nainen, kuin kuivaksi treenattu fitnesspimu.

Ei ole mitään syytä potea huonoa itsetuntoa tilanteesta. 🙂

Vierailija
6/14 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä huomaat, ettei meille miehille on enempi mieleen luonnollinen ja muodokas nainen, kuin kuivaksi treenattu fitnesspimu.

Ei ole mitään syytä potea huonoa itsetuntoa tilanteesta. 🙂

piti sanoa että on enempi mieleen luonnollinen ja muodokas. Automaattikirjoitus teki omiaan. 😒

Vierailija
7/14 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammojen voimaantumisketju :D

Vierailija
8/14 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko ap:llä kuvia ?

Vierailija
9/14 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lievästi ylipainoiset on helpoimpia. Ovat niin epävarmoja itsestään ja miehet aistii sen. Helppoja hyväksikäytön kohteita. 

Vierailija
10/14 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kääntyy vaa katsomaa mistä se töminä lähtee.

Vierailija
11/14 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneusihanne on lihava. Hoikkaa on lupa ylenkatsoa. Naiset tekee tätä ja ohjaa miehet tekemään samoin. Miehet vilkuilee selän takana. 

Kun on koko ikänsä saman kokoinen, näitä on mielenkiintoista seurata, miten ihmisten suhtautuminen muuttuu . Naiset tosiaan ohjaa miehiään ja mitä kehopositiivisempi miehen omistaja on, sen kaksijakoisempi suhtautuminen myös miehellä on meihin hoikkiin naisiin. Miehet tuijottavat meitä AINA. Mutta nyt he joutuvat tekemään sen salaa.

Vierailija
12/14 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se varmaan luulee ett se saa miehen jos se jumppaa

Vierailija
13/14 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska lievästi ylipainoiset on helpoimpia. Ovat niin epävarmoja itsestään ja miehet aistii sen. Helppoja hyväksikäytön kohteita. 

Ei ketään pidä hyväksikäyttää ja sen hyväksikäyttäjän päässä on jotain sairasta ja pahasti. Kylmä, tunteeton ja empatiakyvytön mies.

Kenelle tahansa voi tulla ylipainoa, jollei ole saanyt syntymälahjana hoikkuus geenejä, eikä ylipainolta ole turvassa ketkään muut.

Vierailija
14/14 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut yläasteelta saakka suunnilleen saman kokoinen. Paino on pysytellyt siinä normaalipainon ylärajan tuntumassa, yleensä vähän yli. On isot tissit, kapea vyötärö ja suuri peppu. Miesten kiinnostus ei ole vieläkään vähentynyt, vaikka olen jo yli 40-vuotias. En näe mitään syytä, miksi yrittäisin muuttaa ulkonäköäni saadakseni huomiota miehiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan