Nainen, joka olet ollut saman miehen kanssa 5-10 vuotta!
Kommentit (42)
nyt n. 1 kerran viikossa. Mutta kun tuntee toisen ja tietää mistä toinen tykkää on se parempaa kuin silloin alussa. 6v. yhdessä ja 2 lasta.
harrastamme sitä edelleen 2-4 kertaa viikossa.
Mies tuntee minut hyvin, tietää mitä tehdä. Onkin ainoa mies jonka kanssa olen saanut orgasmin. Yhdessä oltu ihan pian 7 vuotta.
Ollaan oltu yksissä 8v ja seksi pelaa hyvin edelleen.
seksi on huippua ja kun tuossa pari vuotta sitten rupesi vähän laantumaan, niin keksittiin kaikkia piristeitä ja nyt on taas ihan todella hyvä meininki. Ja aktiivinen :) Niin ja lapsia yksi 2v.
Oikeasti sehän on ihan asenne- ja tuurikysymys. Mikään suhde ei pysy tuoreena, jos siihen ei ITSE panosta. Ja aika harva puoliso on kylmä, jos se toinen jaksaa panostaa eli siitä syntyy positiivinen kierre :) Meillä on kaksi pientä lasta, eikä meillä ole varmaan koskaan mennyt seksilämän puolella näin lujaa! Okei, määrällisesti vilkkaampaa oli varmaan joskus joo parikymppisenä, mutta seksielämän laatu on nyt huomattavasti parempaa... Edelleen tullaan suorastaan kiukkuisiksi, jos ei päästä toista lähelle pariin päivään. Ja kun pääsee lähelle, on aika vaikea pitää näppejään erossa ;)
Ei siinä alun alkaenkaan mitään moitittavaa ollut, mutta vuosien myötä mukaan on tullut sellaisia juttuja joita ei olisi aluksi kehdannut edes ajatella (lelut, vaatteet jne.)
Meillä on kaksi lasta, kolmannen laskettu aika on 19.1. Tuntuu myös että lasten saaminen on tuonut uusia puolia seksiin, ihan fyysisellä tasolla. Itsellä on paikat paljon herkemmät ja tunnistan paremmin omat nautinnollisimmat paikkani kuin ennen lasten saamista. Mies taas nauttii vartalon pehmeydestä ja kurvikkuudesta enemmän kuin siitä tiukemmasta kropasta.
Seksin harrastamistiheys vaihtelee elämänolosuhteiden mukaan, joskus on niin kiihkeää että pitää puuhia monta kertaa päivässä ja yössä, joskus voi olla parikin viikkoa taukoa. Viikonloppuaamuisin kun lapset katsoo lastenohjelmia, se on meidän suosikkiaika...
Meillä pidetään myös toista hyvänä ahkerasti. Kaikkineen olen erittäin tyytyväinen meidän seksielämään, mies myös. Kehutaan ja kiitellään toisiamme asiasta usein puolin ja toisin.
;) päiväpikaset on tällähetkellä paras vaihtoehto.
muutama vuosi sitten oli " kuiva kausi" , mutta lapset olivat silloin niin pieniä ja olimme tosi väsyneitä. Nyt taas petihommat luistaa kivasti... Kyllä se on mukavaa, kun tietää, mitä mies haluaa ja mies tietää, mitä minä haluan. Ja uuttakin kokeillaan aina välillä.
Ja ihan kivasti menee, ei nyt mitään huippua mutta ihan tyydyttävää. Tosin meillä on ollut aina tälläinen seksielämä,ei koskaan mitään kauheita hekumoita ole aiheuttanut.
Mutta paranemaan päin tuntuu kokoajan. Olen ollut viimeiset 4 v melkein kokoajan raskaana tai imettänyt,joten kait sekin vaikuttaa asiaan aikatavalla
sitä on aika vähän, joskus hyvää ja joskus ei, niin kuin ennenkin. Ei aina voi voittaa - eikä saada orgasmia.
Välillä toivoo että mies olisi vielä kiinnostunut seksistä ja minusta, mutta eihän elämä pelkkää seksiä ole, ihan ok näinkin.
Välillä on taukoja ja välillä naidaan kuin kanit.
Seksi maistuu MAHTAVALTA!! Välillä tuntee kauheaa himoa ja on kiire laittaa tyttö nukkumaan... ;)
Teille jotka pitkään yhdessä ja seksi mahtavaa. Mun elämä on surkeeta.
Ja lapsia kaksi, kolmas tulossa.
Seksiä oli aluksi joka päivä, nyt ehkä 3-4 kertaa viikossa mutta tuntuu yhtä hyvältä kuin alkuhuumassakin. :)