Miedan perhe lehden lapsen yllattavasta kuolemasta juttu jarkytti minua kovasti. Miten elama voikaan olla epareilua. Uusi vauva pitaa elamassa kiinni, mutta syntyi kovin akkia suu
ren menetyksen jälkeen. Isä kuvasi tuntojaan todella koskettavasti, minulta meinasivat mennä yöunet. Tuntui niin pahalta heidän puolestaan... Jaksamista heille
Kommentit (44)
Vierailija:
Haluan itse valita aiheet, joita luen.EN halua lukea lasten kuolemista.
Mikähän lehti olisi sellainen, joka tekee jutut sinun valinnoistasi käsin? Taidat olla aika narsisti.
mä luovuin radiosta, koska ne puhui aiheista, joista mä en ymmärtänyt mitään ja joskus oli jotain uskonnollistakin, mitä mä en siedä, sitten mä luovuin ystävistäni, kun niillä oli väärät mielipiteet ja keskustelivat huonoista aiheista, sitten huomasin, että niin tekee miehenikin ja luovuin siitä, nyt mulla ei ole enää mitään eikä ketään, ja olen onnellinen, täysin riippumaton.
löytyy karhuherran murinat- nimellä netistä.
googlettakaa osoite.
Juttu oli järkyttävä mutta pisti ajattekenaan missä turvallisuuskuplassa me kaikki elämme. Pahaa VOI sattua myös sinulle ja minulle, ei vain joillekin muulle. Se on elämää.
kesäkuulta kun tyttö kuoli.
Kuinka kauniisti hän kirjoittakaan valtavasta murheestaan, ja kuinka kaunis tuo pieni tyttö oli..
Mä aina rupeen itkeen ja sureen. No, kukapa ei mutta kuka haluaa surra jo etukäteen tai koko ajan mahdollista lapsen kuolemaa?
Moni on kokenut saman, moni tulee kokemaan. Näistä asioista on hyvä puhua.
...jonka takia ei kenenkään tarvitse peruuttaa tilaustaan. Kuolemaan liittyvät yksityiskohdat kun eivät aina ole niin kivoja.
ja blogissa kohdassa murhe löytyy juttua tytöstä,
ihan eka postaus on kesäkuulta
Kärsin paniikkihäiriöstä ja jutut lasten kuolemista raiskauksista yms aiheuttavat _aina_ paniikkikohtauksen. En vaan pysty lukemaan mitään juttua mistään tuon kaltaisesta.
En katso enää uutisia ollenkaan, en lue iltapäivä lehtiä tms. Olen siis ihan pihalla maailman tapahtumista, mutta kun en haluakkaan tietää miten epäreilu ja julma paikka tämä on.
Ihan lähipiirissä kuoli 2,5 v lapsi ilman syytä, ei vain herännyt päiväunilta.., siinäkään ei löydetty syytä (kätkytkuolemaa epäiltiin, voi tulla 3 vuotiaaksi asti!)..
Vierailija:
Kärsin paniikkihäiriöstä ja jutut lasten kuolemista raiskauksista yms aiheuttavat _aina_ paniikkikohtauksen. En vaan pysty lukemaan mitään juttua mistään tuon kaltaisesta.
En katso enää uutisia ollenkaan, en lue iltapäivä lehtiä tms. Olen siis ihan pihalla maailman tapahtumista, mutta kun en haluakkaan tietää miten epäreilu ja julma paikka tämä on.
ei minkään massamedian ensisijainen kohderyhmä ole mielenterveyspotilaat
epäreilua, mutta näin on. Kaikkeen ei aina ole selitystä.
Muistan kun hän söi nätisti vieressäni ja pyysi äidiltään lisää tomaattia :(
On kuolinsyitä, jotka eivät jätä mitään jälkiä, esim. ilmakupla, joka menee sydämeen. Tuttuni mies kuoli suorilta jaloilta, lyhistyi vain maahan. Kaikki mahdollinen tutkittiin, siihen meni kuukausia, mutta mitään syytä ei löydetty. Mies oli täysin terve.
kuolinsyynä oli tuntemattomasta syystä tullut epileptinen kohtaus. Niin, siihenkin voi kuolla jos on niin pitkäkestoinen että hengitys estyy. Esimerkiksi juuri nukkuessa. Äärimmäisen harvinaista ja äärimmäisen surullista.
Nyt voitte lopettaa spekuloinnin ja epäilyt salailusta. Rauha pienelle vainajalle ja hänen edelleen surevalle perheelleen. Toivottavasti vanhemmat jaksavat jonain päivänä olla vilpittömän onnellisia tyttönsä pikkuveljestä.
suora lainaus blogista: (hienosti kirjoittaa tämä mies)
" Keskustelin alkuviikosta patologi-sedän kanssa ja hän sanoi erään asian varsin osuvasti: ihminen toimii niin, että alkaa vääjäämättä täyttää tyhjää tilaa mielessään. Päätä askarruttavat asiat saavat seuraukseen joko kysymyksiä, vastauksia tai selityksiä. Patologi onnistui täyttämään omaa tyhjää tilaani termillä idiopaattinen epilepsia - ei kovin hyvin, mutta vähän alusta kuitenkin"
menettäminen voisikaan tuntua.
:(
Hän osaa kuvata suruaan miehekkäästi, aivan riipaisevalla tavalla. Toivon todella heidän perheelleen kaikkea maailman hyvää jatkossa.
Vierailija:
Ja mitähän lehtiä sulle jää enää jäljelle, joita voit lukea? Aku Ankka ja Meidän talo? Missä tahansa lehdessä voidaan joskus kirjoittaa lapsen kuolemasta, ja kirjoitetaankin. Se on elämää, valitettavasti. Lapsia kuolee, joka päivä. Toivottavasti ei osu meidän eikä teidän kohdalle, mutta joka kerta se osuu jonkun kohdalle. :(
Pystyskö edes katsomaan uutisia, niissäkin kerrotaan onnettomuuksista ja sodista ja lastenkin kuolemasta? Sanomalehdet, iltapäivälehdet, laadukkaat ja laaduttomat aikakauslehdet - en muista yhtään lehteä, jossa ei koskaan ois lapsen kuolemaa mitenkään sivuttu. Lastenlehdet ja jotkut tekniikka/harrastelehdet tietenkin poislukien.