Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miedan perhe lehden lapsen yllattavasta kuolemasta juttu jarkytti minua kovasti. Miten elama voikaan olla epareilua. Uusi vauva pitaa elamassa kiinni, mutta syntyi kovin akkia suu

Vierailija
10.01.2008 |

ren menetyksen jälkeen. Isä kuvasi tuntojaan todella koskettavasti, minulta meinasivat mennä yöunet. Tuntui niin pahalta heidän puolestaan... Jaksamista heille

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tyttö mahtoi kuolla?

Vierailija
2/44 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin odottamaton ja käsittämätön tapaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis eikö kuolinsyytä kerrottu jutussa vai eikö siitä edes ole tietoa? : ( en ole lukenut juttua.

Vierailija
4/44 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella surullinen ja pisti miettimään miten onnellinen itse saa olla. Miten voikin tollatavalla kuolla täysin terve 4vuotias...?? Yritin etsiä isän blokia mutta en löytänyt.

Vierailija
5/44 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla nukkumaan mennyt terve lapsi ei aamulla enää herännytkään :( Aina ei kuolemaan löydy syytä...

Vierailija
6/44 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkiksi aneurysmat, piilevät sydänviat ja sen sellaiset

Vierailija
7/44 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jotain positiivista koittaa hakea, niin voisiko parempaa kuolemaa olla kuin kuolla " terveenä" nukkuessaan - ei kärsimyksiä, ei kipuja...

toki tämä tapahtui kymmeniä vuosia liian aikaisin tässä tapauksessa : (

Vierailija
8/44 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysikö joku sen nimi oli jani mesikämmen. mie en löydä...

Vierailija
9/44 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ja siistein kuolema, joka tässä asiassa nyt voi olla se positiivinen juttu. Vaikka onkin järkyttävää, on silti parempi " vaihtoehto" kuin se, että sairastaa esim syöpää, kärsii kivuista ehkä monta kuukautta, tai kuolee rajussa autokolarissa, jää junan alle tms, jolloin ei ehkä tunne kipua, mutta jättää pahat, ehkä sellaiset jäljet ettei enää tunnistetakaan. Tietenkin se, että omaisilla ei ole lainkaan aikaa valmistautua kuolemaan, mutta kuolevan ihmisen kannalta " paras" ja kivuton vaihtoehto kuitenkin.

Vierailija
10/44 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan itse valita aiheet, joita luen.

EN halua lukea lasten kuolemista.

Vierailija
11/44 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa kovin epävarmalta ja haparoivalta olemiselta

Vierailija
12/44 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään osta/tilaa Alibia lukeakseni tapoista ja murhista.

Rahojani en laita sellaiseen, mitä en halua.

Vierailija
13/44 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä veto siitä, että et pelkää elämää etkä kuolemaa, just juu, ootko hengissä kuitenkin?

Mä voin kertoa, että ihmisen pitää pelätä kuolemaa, jos ei, ihminen on sairas. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että kuolema pitäisi sulkea jonnekin pois näkyvistä ja pois arkitodellisuudesta.

taidat olla ihan kuutamolla

Vierailija
14/44 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruin lehden kuitenkin. Ja sille ET voi mitään!

Vierailija
15/44 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttuhan oli tosi hyvin kirjoitettu, siisti ja toivoa herättävä. Joka lehdessähän on ollut joku juttu, missä perhe on käynyt läpi jotain vaikeuksia. On ollut lapsen pitkäaikaista sairautta, äidin mielenterveysongelmia, hankalia uusperhekuvioita tms. Muistaakseni aiemmin on ollut juttua myös lapsen kuolemasta ja varmuudella ainakin keskenmenoista.

Se, mikä jäi vähän kaivelemaan, oli se, ettei isä kirjoituksessaan mitenkään valaissut lapsensa kuolinsyytä. Vaikka joku kirjoitti, että aina ei syytä löydy, niin kyllä se syys käytännössä aina kuitenkin löytyy lukuunottamatta kätkytkuolemia.

Vierailija
16/44 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Peruin lehden kuitenkin. Ja sille ET voi mitään!

Mua kiinnostaa sellainen käytös, missä puheet ja teot ovat ristiriidassa keskenään, niin kuin sinulla. Sinä olet kiinnostava, ei sun lehtitilaukset

Vierailija
17/44 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on todella hienoa että meidän perhe-lehdessä käsitellään avoimesti arkojakin aiheita. Olen sanattoman surullinen tuon perheen puolesta, minulla on itsellänikin nelivuotias lapsi.

On kuitenkin hienoa että he kykenevät käsittelemään asiaa mm kirjoittamalla.

Lehti oli tehnyt todella kauniin jutun ja vaikka se oli surullinen, ei minulle jäänyt siitä mitenkään ahdistunutta oloa.

Elämä ei vaan ole aina reilua ja ihanaa, hienoa että meidänperhe osaa(ja näkee tarpeellisena)kirjoittaa myös näistä elämän varjopuolista.

Vierailija
18/44 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmat eivät halunneet kertoa kuolinsyystä sen enempää, sillä tuskin lienee edes merkitystä.

Vierailija:

Juttuhan oli tosi hyvin kirjoitettu, siisti ja toivoa herättävä. Joka lehdessähän on ollut joku juttu, missä perhe on käynyt läpi jotain vaikeuksia. On ollut lapsen pitkäaikaista sairautta, äidin mielenterveysongelmia, hankalia uusperhekuvioita tms. Muistaakseni aiemmin on ollut juttua myös lapsen kuolemasta ja varmuudella ainakin keskenmenoista.

Se, mikä jäi vähän kaivelemaan, oli se, ettei isä kirjoituksessaan mitenkään valaissut lapsensa kuolinsyytä. Vaikka joku kirjoitti, että aina ei syytä löydy, niin kyllä se syys käytännössä aina kuitenkin löytyy lukuunottamatta kätkytkuolemia.

Vierailija
19/44 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovasti mietityttämään kuolinsyy. Ja olisin halunnut lukea isän blokia mutta en löydä.. Löysikös joku?

Ihme saippuakuplaelämää ihmiset täällä haluaa ja viettää--siis ketkä peruu lehden tilauksen kyseisestä jutusta. Surullista, koska lienee olevan kyse jostain muustakin...

Vierailija
20/44 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän sitten vois mitään tilata, jos joku juttu siellä on, ja en siitä tykkääkään, sillä riskillä täytyy jättää koko lehti tilaamatta, aika outoa