Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te Visa Electronia haukkuvat! Tiesittekö että esim. Ryanairin lentoihin tulee 10 euron lisämaksu

Vierailija
14.11.2008 |

jos EI MAKSA Electronilla vaan maksaa esim. luottokortilla.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä luottokortti (=visa) ja teinivisa (visa e) niin ei sitten tarvii tapella.

Teinivisalla nostan käteistä, Visalla en ikinä. Jos ostan netistä niin maksan edullisimman vaihtoehdon mukaan tai Visalla jos ei ole muita mahdollisuuksia. Molempi parempi ja piste.

Vierailija
22/31 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt hankimme myos Visa Electron, ja vain ja ainoastaan noita Ryanair lentoja varten! Miedan perheessa on nelja jasenta, ja lennamme Ryanairilla vahintaan 4 kertaa vuodessa, niin tuolla saastaakin jo € 160 ihan vaan eri korttia kayttamalla. Ryanairin hinnoilla tuo on jo yksi ylimaarainen matka peidan perheelle tuo summa!

Kortti on viela aika uusi, aika kertoo tulemmeko kayttamaan sita johonkin muuhunkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en luottokorttia ottaisi, enkä tarvitse, koska rahaa on tilillä aina sen verran että sillä pärjää eikä tarvitse elellä "lainarahoilla" . Olen sivusta seurnnut tuttavien velkaantumista luottokorttien kanssa, joten olen ikionnellinnen, etten ole sellaista korttia koskaan hommannut.

Vierailija
24/31 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksan kahden kortin maksut. Siksi olen jättänyt visaelectronin pois, koska pankkikortti-visa- yhdistelmä on huomattavasti käytännöllisempi. Minulla ei ole mitään luottohäiriömerkintöjä sekä säännölliset tulot, joten en näe mitään pahaa siinä, että maksan esim. Visalla netistä ostetut lennot. Visa on kätevä myös jos tilaa joskus tavaraa netistä, esim. H&M.n vaatteita joutuu usein palauttamaan joten palautetun tavaran määrä vähennetään suoraan Visa-laskulta eikä tarvitse rumpata rahaa edestakaisin.

Vierailija
25/31 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli yksi Electron, mutta ei sitä sitten uusittu, kun ei sitä käytetty. Ryanairilla ei olla taidettu lentää koskaan, joten ei siinäkään olla hävitty mitään...

Vierailija
26/31 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksan kahden kortin maksut. Siksi olen jättänyt visaelectronin pois, koska pankkikortti-visa- yhdistelmä on huomattavasti käytännöllisempi. Minulla ei ole mitään luottohäiriömerkintöjä sekä säännölliset tulot, joten en näe mitään pahaa siinä, että maksan esim. Visalla netistä ostetut lennot. Visa on kätevä myös jos tilaa joskus tavaraa netistä, esim. H&M.n vaatteita joutuu usein palauttamaan joten palautetun tavaran määrä vähennetään suoraan Visa-laskulta eikä tarvitse rumpata rahaa edestakaisin.

että silloin kun opiskelin mulla oli aluksi Vise e ja korpesi tosi paljon kun se kävi niin harvassa paikassa tai sitten laitteet ei toimineet. Samaa ongelmaa olen huomannut edelleen ja siksi hankin heti pankkikortti-visa- yhdistelmän kun se opiskelijalle oli mahdollista. (Ikinä ei ole muuten mulla tili ylittynyt, ei koskaan.)

Vierailija
27/31 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein luottokorttia kysytään jo hotelliin kirjauduttaessa jne. Visa Electron ei tähän käy.

Vierailija
28/31 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein luottokorttia kysytään jo hotelliin kirjauduttaessa jne. Visa Electron ei tähän käy.

Tuo electron ei ole luottokortti ja se ei siis toimi joka paikassa, kuten täällä joku taisi väittää. Meilläkin kyllästyttiin siihen, ettei sillä voinutkaan monessa paikassa maksaa. Visa-pankkikorttiyhdistelmä on toiminut joka paikassa.

Ja ei sitä luottoa tarvitse käyttää. Ei me luotolla osteta ja vaikka ostettaisiinkin, niin tilillä on aina katetta eli rahan puutteen vuoksi luottoa ei olla ikinä käytetty. Ainoastaan käytetty luottokorttia, kun ei muu kelpaa :)

Vierailija
29/31 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennot saatan tilata luottokortilla, vaikka maksaisikin lisää, kun niissä on sitten lisävakuutus, jos jotain kävisi lennoille.

electron/Amex/Mastercard lompakossa

Vierailija
30/31 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tappion kärsii luottokorttifirma, jos esim. lentoyhtiö menee konkurssiin. Näitähän on tapahtunut ihan hiljattain useampiakin tapauksia.

Vierailija
31/31 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkat kannattaa maksaa nimenomaan luottokortilla tästä syystä. Mahdollinen tappio matkanjärjestäjän tai lentoyhtiön konkurssista tms. menee luottokorttiyhtiölle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi