Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te Visa Electronia haukkuvat! Tiesittekö että esim. Ryanairin lentoihin tulee 10 euron lisämaksu

Vierailija
14.11.2008 |

jos EI MAKSA Electronilla vaan maksaa esim. luottokortilla.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli 4 hengen perheelle jo 40 euron lisämaksu. Ihanaa että on Visa Electron!

Vierailija
2/31 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli meillä syy siihen, että otettiin mielummin luottokortit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Visa Electron on köyhien visa...

Vierailija
4/31 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla on varaa heittää 40euroa kankkulankaivoon, ihan vaan siksi et on niin rikas eikä voi antaa ylpeydelle periks ja hankkia köyhisten electronia.

Vierailija
5/31 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/31 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se kelpaa nykyään lähes kaikkialla (en edes muista milloin viimeksi ei olisi kelvannut...!:) myös ulkomailla. Luottokortti on hyvä pitää varalla mukana, mutta itse ainakin nostan ulkomailla rahaa automaatista electronilla, ja luottokortti on hotellissa koko ajan.

Vierailija
7/31 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käsittääkseni visa electron on ainoa millä ei voi ylittää tiliä maksaessa. Oonko nyt ihan väärässä? Vai onko se jotenki eri asia ulkomaille maksaessa?

Vierailija
8/31 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortti onkin vakiintunut opiskelijoiden, muiden köyhisten ja niiden jotka eivät hallitse rahankäyttöään kortiksi. Esim pankkikorttia ei saa luottohäiriöinen.

Mun käsittääkseni visa electron on ainoa millä ei voi ylittää tiliä maksaessa. Oonko nyt ihan väärässä? Vai onko se jotenki eri asia ulkomaille maksaessa?

Vierailija
9/31 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortti onkin vakiintunut opiskelijoiden, muiden köyhisten ja niiden jotka eivät hallitse rahankäyttöään kortiksi.

Visa Electronin käyttäjät nimenomaan hallitsevat rahankäyttöään: tilillä on rahaa ja maksut hoituu, reaaliajassa. Ei eletä yli varojen. Toisin, kuin luottokorttien käyttäjillä, jotka vinguttavat senkun kerkiävät ja ovat sitten kusessa maksujen erääntyessä ja hakevat "luottokelpoisina" pikavippejä laskuistaan selvitäkseen...

Nimim. molempaa sivusta seurannut

Vierailija
10/31 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortti onkin vakiintunut opiskelijoiden, muiden köyhisten ja niiden jotka eivät hallitse rahankäyttöään kortiksi.

Visa Electronin käyttäjät nimenomaan hallitsevat rahankäyttöään: tilillä on rahaa ja maksut hoituu, reaaliajassa. Ei eletä yli varojen. Toisin, kuin luottokorttien käyttäjillä, jotka vinguttavat senkun kerkiävät ja ovat sitten kusessa maksujen erääntyessä ja hakevat "luottokelpoisina" pikavippejä laskuistaan selvitäkseen...

Meillä luotokortit on nettiostoksia ja ulkomaanreissuja varten. Muuten ei olla luottoa käytetty. Vingutetaan arkielämässä ihan sitä pankkikorttia :)

Vierailija
11/31 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoastaan siksi kun heidät teknisellä ratkaisulla siihen pakotetaan. vrt. koiran koulutus ns. sähköpannalla. Itselläni on pankkikortti ja parikin luottokorttia enkä ole ikinä ylittänyt tiliäni ja olen aina maksanut kaikki laskut ajallaan.

Vierailija
12/31 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla visa electron ja miehellä se "pelkkä" visa.

Itse halusin nimenomaan electronin sen vuoksi että olen kova unohtelemaan lompakkoani minne sattuu... Vähemmän kirpaisee se että on koko tili tyhjänä kun se että olisi vielä luototkin käytetty.

Vaikka miehellä on luottokortti emme koskaan ole olleet tilanteessa jossa olisimme sitä joutuneet käyttämään. Kaikkiin ostoksiimme on toistaiseksi vielä riittänyt ne rahat jotka ovat olleet tilillä eli pankkikorttipuolta siitä vain käytetään.

En ymmärrä että tämä tekisi meistä alempiarvoisia ihmisiä vain siksi että minulla ei ole luottokorttia. Luottoa saan pankista kyllä jos joskus niin kävisikin että tarvitsisin.

Pitäkööt muut minua köyhänä ja tyhmänä jos haluavat yhden kortin perusteella leimata, itse tiedän totuuden.

Vierailija
13/31 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

electronin takia. Mutta kuten itse mainitsit on sinulla syy electronin käyttöön. Unohtelet lompakkoasi kaikkialle. Ihan hyvä syy olla hankkimatta oikeaa luottokorttia. Visa electron on kuin kännykän saldorajoitus. Ihan hyvä työkalu niille joille välillä sattuu ja tapahtuu...

Minulla visa electron ja miehellä se "pelkkä" visa.

Itse halusin nimenomaan electronin sen vuoksi että olen kova unohtelemaan lompakkoani minne sattuu... Vähemmän kirpaisee se että on koko tili tyhjänä kun se että olisi vielä luototkin käytetty.

Vaikka miehellä on luottokortti emme koskaan ole olleet tilanteessa jossa olisimme sitä joutuneet käyttämään. Kaikkiin ostoksiimme on toistaiseksi vielä riittänyt ne rahat jotka ovat olleet tilillä eli pankkikorttipuolta siitä vain käytetään.

En ymmärrä että tämä tekisi meistä alempiarvoisia ihmisiä vain siksi että minulla ei ole luottokorttia. Luottoa saan pankista kyllä jos joskus niin kävisikin että tarvitsisin.

Pitäkööt muut minua köyhänä ja tyhmänä jos haluavat yhden kortin perusteella leimata, itse tiedän totuuden.

Vierailija
14/31 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko tosiaan kaikkien hoitavan raha-asiansa yhtä mallikkaasti kuin te?

Mistä luulette, julkisuudessakin mainitun, ylivelkaantumisen johtuvan?

kysyy sama vanha sivustaseuraaja

Vierailija
15/31 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusi elektron siis, koska samalle henkilölle ei myönnetty ainakaan meidän pankissa kahta luottokorttia.

niin ja todellakin, elektronin/debitin käyttäjä osaa käyttää rahaa, koska maksappa kassajonossa noilla välineillä, jos tili ei riitä... mulla ei sitä ongelmaa ole, koska käyttövaraa olen aina osannut pitää.

Vierailija
16/31 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortti onkin vakiintunut opiskelijoiden, muiden köyhisten ja niiden jotka eivät hallitse rahankäyttöään kortiksi. Esim pankkikorttia ei saa luottohäiriöinen.

Kas kun ne perinteiset pankkikortit poistuvat.

Vierailija
17/31 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos EI MAKSA Electronilla vaan maksaa esim. luottokortilla.

Vierailija
18/31 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottokorttiyhtiö on velvollinen palauttamaan maksetun summan, jos et saa ostamaasi hyödykettä. Nimimerkillä: *maksanut lentonsa suoraan verkkopankissa tililtä ja odottelee vieläkin saataviaan Flying Finnin konkurssipesästä* Opin yhdestä mkerrasta..

tappion kärsii luottokorttifirma, jos esim. lentoyhtiö menee konkurssiin. Näitähän on tapahtunut ihan hiljattain useampiakin tapauksia.

Vierailija
19/31 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI voi olla neljästäkympistä kiinni. Jos on, niin ei kannata lähteä ollenkaan...

eli 4 hengen perheelle jo 40 euron lisämaksu. Ihanaa että on Visa Electron!

Vierailija
20/31 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni mahtaa valita päivittäisen maksuvälineensä ajatellen, että siinä voi joskus ehkä säästää muutaman kympin jos käyttää tiettyä lentoyhtiötä!? Kyllä on taas pikkasen kaukaa haettu aloitus...

Itse lennän vain n. parin vuoden välein jonnekin lomalle, ja minulle on AIVAN sama meneekö minulta silloin muutama kymppi enenmmän jos käytän pankkikorttiani/visaa. Päivittäisessä käytössä tuo pankkikortti on visa Electronia kätevämpi, en todellakaan vaihtaisi electroniin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi