Kuulin huhun tunnetusta henkilöstä, kaappihomo
Enpä olisi heti tullut ajatelleeksi, mutta nyt kun tietää - huhu tuli sen verran uskottavalta taholta - niin selittää aika hyvin. Kyse on tän vuoden menestyksekkäimmästä muusikosta.
Kommentit (23)
Jos ei lasketa sitä, että sen on sanottu antaneen Tarjalle potkut mustasukkaisuuden takia.
11:
Jos ei lasketa sitä, että sen on sanottu antaneen Tarjalle potkut mustasukkaisuuden takia.
Vierailija:
vaan jäi ilman vastakaikua.... ei muuta kuin potkut bändistä(tosin oli varmaan paljon muitakin syitä)
Kun asiaa ajattelee Holopainen kuuluu ehdottomasti potentiaalisimpiin piilohomoihin.
Siis siksi sillä ei ole mitään naista. Se on vähän sen oloinen.
Kun ajattelee niin tosi delikaatti juttu, ottaen huomioon ett metaalimiehet ei hombändejä kyllä kuuntele.
Kai se Tarja voi " myöntää" ihan mitä vaan (kun on niin itserakas), mutta eihän se väitettä sen todemmaksi tee...
ketä kiinnostaa jonkun vieraan ihmisen seksuaalinen suuntaus?
ja tämä on tieto. On asunutkin aikoinaan monta vuotta yhden tytön kanssa yhdessä.
Äiti on varmaan ollut tärkeä, samoin Tarja. Ja kun Tarjaa ei saa, ei ole muutakaan vaihtoehtoa.
Tuomaksellahan on aikamoinen Disney-kokoelma.
Jotenkin on tullut sellainen fiilis, että Tuomas on itselle tärkeissä asioissa ehdoton.
En usko hänen olevan homo.
asian varmasti. Ei aavistele, eikä ole huhujen perusteella liikenteessä. TH ei ole homo.
Ja mitä niin hirveän väliä sillä on, että pitää olla varma ettei ole? Paitsi silloin jos on kova kieltämisprosessi päällä.
Mulle on ihan yks hailee ketä ap tässä tarkoittaa. On vaan sääli, että monet homot ja lesbot kokevat tarpeelliseksi pysyä siellä kaapissa eivätkä voi olla avoimesti sitä mitä ovat. Julkisuuden henkilöissä on vieläkin paljon paljon kaappihomoja. Surullista.
t. hyväksyvä hetero.
ko. henkilön kanssa kiertäviin, jotka omin silmin ovat muuta todistaneet.
Vaikka mitä väliä. Halusin vain katkaista vääriltä huhuilta siivet.
T. 22
Siskonikin oli naimisissa ja teki jopa lapset miehelle ja on tänäpäivävä täysin lesbo.
Vierailija:
Äiti on varmaan ollut tärkeä, samoin Tarja. Ja kun Tarjaa ei saa, ei ole muutakaan vaihtoehtoa.
Tuomaksellahan on aikamoinen Disney-kokoelma.
Jotenkin on tullut sellainen fiilis, että Tuomas on itselle tärkeissä asioissa ehdoton.
En usko hänen olevan homo.
Saa nähdä miten suhtet lämpenee tähän Anetteen :) Ennemmin sitä epäilisin.
Mutta jos on, niin so what.
Toiset katsokaas ovat kriittisempiä sen puolison haun kanssa, kuin toiset...että näin...
Itsestäni on muuten mennyt myös lesbo-huhuja, kun olen sinkkutyyppinen. En tiedä miten se, että seurustelin 6-v ja sain kaksi lastakin vaikuttaa maineeseeni. Nyt olen yh. Liekö sitten lesbo taas. Onneksi se on IHAN SAMA minulle.
t: ei ap