Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AMATSONI ALLIT vk 2

09.01.2008 |

Moikka!

Tämän viikon tulos:

Paino nyt: 103,9kg

Pudotusta yhteensä(26.12 alkaen): 4,1kg

Tämä viikko ei näköjään vaakaan suuria lukemamuutoksia tehnyt.. Syytä en tiedä, kun ihan hyvin olen mielestäni jaksanut tsempata. Mittanauhaa en ole vieläkään jaksanut metsästää. Sen kanssa niitä muutoksia varmaan huomaisikin, ainakaan housut eivät tunnu niin kireiltä enää:)

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä aiokaan luovuttaa : )

Aion koko kevään käydä edelleen uimassa ja vesijumpassa ja pyöräilemässä. Käyn siis 5-6x hallilla, huomennakin on vesipyöräily joka on ihanan tehokasta ja eilen uin 1,2km 35minuuttiin.

Itselläni vain on niin mahdottoman paha mieli kun kiloni tuli 3kuussa (20kg) ja syykin on nyt löytynyt (kilppari), mutta lääkitys ei vielä pure.

Herkkuja en ole koskaan syönyt ja muutenkin olen aina ollut " terveysintoilija" . Sen takia nämä kilot tuntuu niin " epikseltä" .

Kaikkea hyvää teille painonpudotukseen ja elämään muutenkin!

- anri

Vierailija
22/36 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppis on edelleen kova ja pitää välillä tulla aina kannustusjuttuja lukemaan, jotta motivaatio pysyy päällä. Pisteitä edelleen lasken ja ruoka-annoksia olen yrittänyt pienentää ja vähän valikoida. Ongelma on töissä, jossa ei ollenkaan tiedä mitä kaloripommeja ruuat pitävät sisällään. Olen yrittänyt sielläkin siis vain pienentää kokoa ja täyttää aina puolet lautasesta salaatilla. Miten teillä muilla töissä ruokailu sujuu.

Herkutellut olen vähän salmiakilla. Sain joululahjaksi rasian salmiakkia ja 2-3 salmiakin palaa olen päivässä suuhuni laittanut. Muuten olen yrittänyt herkut unohtaa ja erityisesti suklaan,joka on intohimoni. Edelleen myös pari siideriä viikossa tulee juotua. (Ne saunasiiderit vanhasta tottumuksesta :()

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin leivontakaapiltani karkinmakuisia koristerakeita ja herkuttelin niillä, eipä ollut paljon kaloreita kun koko purkissa on vain 65g ja söin niitä ehkä 2 tl. Ja herkkuhimo lähti:)

Ja mulla on tapana käydä joka aamu vaakalla, vaikka ei se välttämättä ole aina kovin hyvä juttu. Noh tänä aamuna vaaka näytti 79,4kg!!!! Alle kasikympin pääsin. Olo on hyvä ja tsemppi jatkuu. Tilasin muutaman kivan tsemppausvaatteenkin tulevaa hoikempaa olemustani varten.

Varmasti pian hiljenee tää painonlaskutahti kunhan ylimääräiset nesteet poistuu kokonaan, mutta pitää koittaa sittenki pitää pää kylmänä ja jatkaa ilman repsahduksia.Onneks on kesä tulossa niin on helppo pitää päämäärä kirkkaana.

Mukavaa sunnuntainjatkoa kaikille Alleille toivottelee

Pihlipim

Vierailija
24/36 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pakko ripittäytyä nyt teille, ja tunnustaa kaikki viikonlopun synnit...:)) Eilen söin lasten karkkipäivän jämät, en suinkaan kaikkia, vaan poimin lautasilta suklaalakut ja suklaarusinat. Suklaarusinat on mun intohimo vaikka aina niitä syötyäni mua huimaa ja on paha olo!!! Niissä on varmaan jotain lisäainetta, jotain E-jotain, jota mun pää ei kestä.

Tänään olin sitten sukulaistytön 7-v. synttäreillä ja vedin täytekakkua niin että napa paukkui. Eipä sitten muita retkahduksia.

Jos tarkoitus on opetella syömistä loppuelämää varten, niin kyllä sinne pitää parit karkit ja kakunpalat joskus mahtua, eli siinä mielessä en ole pahoillani. Ja kaksi viikkoa olen elänyt juuri niin kuin olen aina ajatellutkin, että pitäis syödä ja olla, oma olo on tuntunut hyvältä. Huomenna taas sama meininki jatkuu!!! En siis tosissani ajattele, että olisin repsahtanut, vaan että herkuttelu kuuluu JOSKUS normaaliin elämään.

Kerään tässä voimia ja rohkeutta mennä spinning-tunnille, mutta vähän hävettää, kun mulla on niin kamalan iso vatsa ja se sitten roikkuu pahan näköisesti just siinä asennossa missä ollaan pyörän päällä....HUOH...vielä 20 kg sitten ei olis tarvinnut miettiä tällaisia asioita...voi miksi en pystynyt aloittamaan jo silloin???

Niin ja tiedättekö, viime tammikuussa mä lihotin itseni katselemalla joka ilta Sinkkuelämää-DVD:tä (sain silloin joululahjaksi kaikki jaksot) ja syömällä 2-4 laskiaispullaa joka ikinen ilta siis!!! Mä RAKASTAN laskiaispullia!!! Mä voisin syödä niitä kuinka paljon vaan, mantelilla....Perjantaina mulla oli 2 krt mahdollisuus ostaa niitä, kävin siis kahteen otteeseen kaupassa, ja ne huusi mulle sieltä pullatiskiltä, että tule ottamaan meidät!!! Ja mä VASTUSTIN niitä ja EN ostanut!!! Päätin kyllä, että vielä tämän talven aikana ostan 1 tai kaksi ja NAUTIN, mutta vielä ei ollut sen aika! Juhlistan sillä jotain sopivaa juttua sitten!

Mukavaa viikon alkua ja tsemppiä kaikille!!!

Missä on muuten lista ?????

T: Sälli

Vierailija
25/36 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon samaa mieltä tosta, että joskus täytyy herkutellakin.

Aiemmin laihduttaessani olen ollut totaali kieltäytyjä kunnes olen ollut normaalipainossa. Ja aina ne kilot on hiipinyt jo raskauden myötä tai muuten kun epäterveellinen elämä on taas alkanut. Nyt yritän tässä kamppailun keskellä opetellä syömään kohtuudella kaikkea ja säilyttää sen taidon. Onnistunko, sitä en tiedä. Joku aika sitten ostin kaappiin suklaata testiksi :)) ja kun pahimmat painajaiset on mennyt ohi niin pikkuhiljaa olen oppinut ettei se pyöri koko aikaa mielessä. Ja voin sitä joskus jopa palan tai kaksi ottaa enkä koe epäonnistuneeni. Kakuista ja pullista olen vielä kieltäytynyt ja KEKSEISTÄ, mutta ne on varmaan seuraavaksi listalla.

Pitää vain ensin päästä mielitekoa vahvemmaksi :)

Eli siis mm. Sällin kanssa samoilla linjoilla..

Listaa kaipaan minäkin, se oli tosi kiva!

Möhkiskös se oli kuka sen teki viimeksi-

ehditkö,jaksatko?Kuka vain =) Minä en osaa :( enkä kyllä varmaan ehtisikään..

Ai-niin, piti vielä kertoa että olen liikkunut edelleen. Toivottavasti tämäkin innostus jatkuu! Yritetään olla häpeämättä makkaroita sillä

siellähän ne palaa..joskus ollaan itse vahvoilla ja katsotaan uusia tulokkaita, että tuossa itsekin olin SILLOIN..TSEMPPIÄ!

Vierailija
26/36 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listan tekeminen on vielä vaiheessa, sorppa kamalasti. Meni taas viikonloppu yhdessä hujauksessa, enkä koneelle ehtinyt. Mutta lista on siis tekeillä, yritys on kova saada se valmiiksi ennen seuraavaa punnitusta. Niin ja anteeksi nyt ne pahat mokat ekassa listassa, olin joillekin lisäillyt painoa ihan tolkuttomasti, eli pituus ja paino olivat menneet ristikkäin.

Olen muuten sällin kanssa aivan samaa mieltä noista herkuista! Koska tarkoitus on opetella syömään terveellisesti ja välillä nautiskellen, niin kyllä herkut silloin tällöin kuuluvat asiaan. Kunhan ei vain mene täysin herkutteluksi. Onhan se tylsää jos ei edes synttärikakkua saisi syödä!

Nyt yritän tehdä listan loppuun, jos pikkuneiti vain suvaitsee.

möhkis

Vierailija
27/36 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[size=3][color=purple]AMATSONI ALLIT!![/size][/color]

[color=blue]aae2005[/color]

Pituus: 172

Aloituspaino: 108

Vyötärö: 124

Lantio: 118

2.1. 104.6

9.1. 103,9

Kokonaispudotus: -4,1 kg

Tavoitepaino: 68

[color=blue]ANRI74[/color]

Pituus: 163

Aloituspaino: 92

Vyötärö: 97

Lantio:

2.1. 92

9.1. 91,6

Kokonaispudotus: -0,4 kg

Tavoitepaino: 67-70

[color=blue]CASSIEYOUNG[/color]

Pituus: 178

Aloituspaino: 95

Vyötärö:

Lantio:

2.1.

Kokonaispudotus:

Tavoitepaino: 70

[color=blue]KIM@LLUS[/color]

Pituus: 160

Aloituspaino: 78

Vyötärö:

Lantio:

2.1. 78

9.1. 76,5

Kokonaispudotus: - 1,5 kg

Tavoitepaino: 62

[color=blue]LAIHALÄSKI[/color]

Pituus: 165

Aloituspaino: 90

Vyötärö:

Lantio:

2.1. 90

9.1. 87,3

Kokonaispudotus: - 2,7 kg

[color=blue]LAPALEPA[/color]

Pituus: 166

Aloituspaino: 80

Vyötärö: 83

Lantio:

2.1. 80

9.1. 78,4

Kokonaispudotus: -1,6kg

Tavoitepaino: 63

[color=blue]MANIBEL[/color]

Aloituspaino: 79

Vyötärö: 91

Lantio:

9.1. 78,5

Kokonaispudotus: - 0,5 kg

[color=blue]MEPPIS[/color]

Aloituspaino: 89

Vyötärö: 102

Lantio:

2.1. 86.8

9.1. 84,6

Kokonaispudotus: - 4,4 kg

[color=blue]MÖHKIS[/color]

Pituus: 172cm

Aloituspaino: 83,3

Vyötärö: 90cm

Lantio: 106cm

2.1. 81.7

9.1. 81.7

Kokonaispudotus: - 1.6 kg

[color=blue]PHILIPIM[/color]

Pituus: 160

Aloituspaino: 84.6

Vyötärö: 93

Lantio:

2.1. 82,6

9.1. 80,2

Kokonaispudotus: -4,4 kg

Tavoitepaino: 58

[color=blue]PILLI@PULLA[/color]

Pituus: 163

Aloituspaino: 73

Vyötärö: 86

Lantio: 104

9.1. 73,5

Kokonaispudotus: 0,5 kg

Tavoitepaino: 63

[color=blue]PINKICE[/color]

Pituus: 170

Aloituspaino: 112.2

Vyötärö: 108

Lantio: 126

Rinnanympärys: 117

2.1. 112.0

9.1. 109,8

Kokonaispudotus: - 2,4 kg

Tavoitepaino: 78

[color=blue]PYÖREÄMAMMA[/color]

Pituus:

Aloituspaino: 82.5

Vyötärö: 91

Lantio: 110

2.1. 82.5

9.1. 81,6

Vyötärö nyt: 89

Lantio nyt: 109

Kokonaispudotus: -900g

Tavoitepaino: 72

[color=blue]-RIHANNA-[/color]

Pituus: 165

Aloituspaino: 88

Vyötärö: 93

Lantio: 111

2.1. 86.2

9.1. 85,3

Kokonaispudotus: - 2,7kg

[color=blue]SANKI[/color]

Pituus: 168

Aloituspaino: 81.6

Vyötärö: 98

Lantio:

2.1. 81.6

9.1. 80,3

Kokonaispudotus:- 1,3 kg

[color=blue]SISKONEN[/color]

Pituus:

Aloituspaino: 79

Vyötärö:

Lantio:

9.1. 77,8

Kokonaispudotus: -1,2 kg

Tavoitepaino: 65

[color=blue]SL510 (sälli)[/color]

Pituus: 171cm

Aloituspaino: 102

Vyötärö:

Lantio:

2.1. 101.1

9.1. 100,8

Kokonaispudotus: - 1,2 kg

Tavoitepaino:

[color=blue]TANNI[/color]

Pituus: 172

Aloituspaino: 105.7

Vyötärö:

Lantio:

2.1. 103,8

9.1. 99,9

Kokonaispudotus: -5,8 kg

Tavoitepaino:89

Vierailija
28/36 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi teidän porukan nimi puhutteli sen verran tämmöstä koti-amatsonia, joten pääsiskös mukaan joukkoon muhkeaan (mutta pienentyvään)? Näytti olevan mukava muutama satasen kerholainenkin, joten ois noita kohtalotovereita...;O)

Omat mitat:

170cm

Paino tänään 106,8kg (piiiitkä huokaus....)

Lopputavoite 70kg, välitavoite 99,9kg, elikkä satasen aloitus...

Mulla meni toi joulu vähän överiksi ja oon jo sulatellutkin tässä muutaman suklaalaatikollisen vyötäröltä. Vaalla en oo kyllä käynyt, joten en tiedä missä karmeissa lukemissa oltiinkaan pahimmillaan. Mulla on 2 lasta, 1v. ja 3v ja vähän hankalaa päästä mihinkään liikkumaan, mutta täytyy yrittää.

Mahtuisko joukkoon vaikka ovenkarmeja hipoen?

Vierailija
29/36 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punnituspäivä lähestyy... tänään kävin vaa-alla kurkkimassa eikä tulos ollu yhtään sellanen kun olis pitäny! Oon ollu tosi reipas ja tunnollinen, LUKUUNOTTAMATTA LAUANTAITA. Sillon oltiin kavereitten kanssa kaupungilla " yhellätaikorkeintaankahella" eli pilkkuun asti. Tuli juotua jonnin verran, joten ehkä tän aamusessa painossa on edelleen turvotusta... Vasta painoks virvokkeille tanssin kyllä käytännössä neljä tuntia putkeen että ehkä se sulatti ainaki jokusen niistä drinksuista :)

Liikkunu oon oikeen urakalla! Viime viikolla parina päivänä kävin ensin tunnin jumpassa ja sit vielä tunnin uimassa. Tulee niiiiin hyvä olo :) Herkuton tammikuu jatkuu edelleen. Allekirjotan sen mitä joku tuol sano et pitää joskus saada herkutella, mutta itselläni tuo herkuttelu meni loppuvuodesta niin överiksi, että aattelin ottaa sellasen kuukauden täydellisen pesäeron herkkuihin ja sitten alottaa joskus helmikuussa kohtuudella uudelleen! Meillä on edelleen joululta pari avattua suklaarasiaa pöydällä enkä ole koskenu. En olis ikinä uskonu että pystyn tähän...

Tänään kaivoin myös esille mittanauhan, eikä mitat ollu kovin imartelevat. Vyötärö 98 cm ja lantio 107. Mulla tuo keskivartalo on siis todellinen ongelma. Takapuoli ja reidet on ihan sopusuhtaset, samoin ylävartalo, mutta keskivartalo on sellanen pampula. Ei oo ihan yks eikä kaks kertaa kun mun on luultu olevan raskaana. Ei kauheen kiva, kun se kuitenki on pitkällisenä haaveena eikä oikeen onnistu!

No, tsemppiä kaikille näille parille viimeselle päivälle ennen punnitusta!

Vierailija
30/36 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihdatko tavoitepainokseni 75 kg? Toki välitavoitteena voi olla se 89 kg.

Göögle, tervetuloa...muistan nikkisi edelliseltä laihdutussessiolta joskus parin vuoden takaa, olenko oikeassa??

Vierailija
31/36 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä odotellaan huomista punnitusta kauhulla...:/ Olen kipeä (tulen aina kipeäksi kun aloitan terveellisemmät elintavat), ja eipä tässä sitten ole voinut mitään tehdä. Jumppa jäi eilen väliin, ja kuntopyöräkin tulee tänään, vaan eipä sillä voi vielä mitään aloittaa. No syömiset on onneksi pysynyt kurissa, vaikka on tehnyt mieli vähän itseään lohduttaa.

Tsemppiä kaikille huomiselle:)

Vierailija
32/36 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana nimi ryhmällä *nauraa* Kuvastaa ainakin minua hyvin!! ;)

Elikkäs tässä pientä esittelyä itsestäni.. Olen 31.v naimisissa oleva 2-vuotiaan pojan äiti pääkaupunkiseudulta. Muut strategiset mitat tulevat tässä:

Lähtöpaino 107.2kg

Laihdutus aloitettu 14.1.2008

Paino nyt 107.2kg

BMI 35.9 :´(

Vyötärö lähtö 122cm

Siis ihan järkyttäviä lukemia, nyt kun ne kirjaa ylös!! Tavoitteena minulla on pudottaa nyt alkajaisiksi kaksinumeroiseksi tuo luku (lähdetään maaliskuussa rantalomalle, joten sinne ainakin olisi saatava 7-8kg pois) ja sitten jatkuisi pudotus tasaiseen tahtiin, niin että vuoden loppuun mennessä olisi 30kg vähempi kannettavaa. Pikku viivästys saattaa tosin tulla (jos on onnea matkassa), sillä toivotaan toista lasta ja jos sellainen meille suodaan, niin sitten loppuu tietysti laihdutus, mutta siihen saakka olen kyllä motivoitunut jatkamaan.

Liityin sunnuntaina Keventäjiin, joten sitäkautta yritän nyt potkua saada. Siellä on minusta kiva, kun on joka viikolle oma menu-ehdotus ja liikunta-ehdotus ja kun sinne ahkerasti kirjaa ylös kaikki syömiset, näkee heti taulukoista ja kaavioista paljonko kaloreita on syönyt ja paljon saa vielä syödä jne. Painonvartijatkin on tuttu juttu, mutta itse en jaksanut ravata siellä ryhmissä ja kirjekurssi on jotenkin " hidas" tähän nettisysteemiin verrattuna. Jotakin vertaistukea kuitenkin kaipaan pelkään itseopiskeluun...

Amatsoni Alleihin liityin teidän hyvän tsemppihengen takia. Toivotaan, että ollaan oikein tiivis ja aktiivinen ryhmä ja että tänne voi kirjoittaa niin onnistumisia kuin repsahduksiakin. :)

Kevyempää tammikuuta kaikille!!

Vierailija
33/36 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikkäs se olis 171.5cm....

Vierailija
34/36 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jos ei tule pudotusta, niin olen todella pettynyt. Syömiset on menneet niin kuin pitääkin, mutta liikuntaa pitäisi lisätä rutkasti. Nyt oikeastaan on jäänyt vain lyhkäsiin kävelyihin tytön kanssa, tosin reippaasti olen mennyt.

Tsemppiä kaikille huomiseen!

Tanni, korjaan aloituspainosi uuteen listaan. Olikohan siellä muilla virheitä? Kertokaa niin korjailen niitä.

Niin ja tervetuloa mukaan uusille! Kyllä joukkoon mahtuu mukaan.

möhkis

Vierailija
35/36 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako valittaa?Tuntuu, että on ollut kyllä maailman huonoin päivä tänään kaikin puolin. Ei siitä sen enmpää ettei tartu ;) Nyt olisi vain niin helppo mennä hakemaan vähän parempaa mieltä tuolta suklaalevyltä..

Heitteleekö teillä tunteet?Hormoonit..taas :D

Tänään on ihan luovuttaja olo ja huominen punnitus pelottaa jos ei olekaan miinusta niin miten sitä oikein sitten jaksaa. Pitää päättää, että hyvin jaksaa :)) Tämäkin jo helpottaa kun saa vähän purkaa..

Yritän pysyä ruodussa..

Tervetuloa uusille :) Ei tämä aina tämmöistä valittamista ole..ehkä huomenna jo taas oon täysi skarppi päällä ;)

Vierailija
36/36 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitä oikein jaksaa, kertokaas se? Olis NIIN ihanaa käpertyä sohvalle karkkipussin kanssa, vaan ei kun lenkille... Käytiin pojan kanssa kaupassa päivällä ja kyllä oli vaikeeta päästä siellä laskiaispullien ja berliininmunkkien ohi, ei niinkään nyt niiden karkkien (olin kai asennoitunut kiertämään sen hyllyn, mutta pullahyllyn ohi en), mulla oli jo sellanen 2 laskiaispullan laatikko kädessä ja katselin, että ei olis " ku" 320 kaloria siinä yhdessä... Sinne jäi... ONNEX!!

Ootteko kaikki ominkeinoin yrittämässä laihduttaa vai onko kukaan painonvartijoissa, keventäjissä, kiloklubissa ja mitä muita niitä onkaan? Mä tarviin ehdottomasti jonkun pitämään mua ruodussa... Nytkin tässä samalla syön välipalaa (juu-u, vasta) yksi tumma karjalanpiirakka alle 5%:lla juustolla ja yksi danone vitalinea jugurtti. Kokoajan tekee mieli mennä keittiöön ja hakea toinen piirakka (kun näin entinen minä tekisi), mutta yritän nyt samalla opetella uusia elämäntapoja ja olla kieltäytymästä mistään ruuasta, vain välttämällä liikasyömistä. Nälkähän mulla ei kuitenkaan enää tuon yhden piirakan ja jugurtin jälkeen ole!!

Nonni, valittaminen sikseen. Älkäähän ottako huonoja viboja ja kovalla uholla eteenpäin!! ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä