Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lirahtelusta...

30.01.2007 |

Nolo vaiva mutta kysyisin, että onko muilla ollut tälläistä? Olen raskausviikoilla 10+4 ja olen parina päivänä kärsinyt pissan lirahtelusta... Aina kun aivastan tai ym. meinaa lirahtaa pöksyyn. Ja olen pari viikkoa käyttäny pikkuhousunsuojaa runsaan valkovuodon takia ja välillä kun käyn vessassa, side tuoksahtaa pissalle. Olisiko tämän syynä raskaus, painaisiko vauva juuri nyt rakkoon tai jotakin? Olen kuitenkin nuori 23v... Onko kellään kokemusta vastaavasta? Kiitos!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon viikolla viikolla 28 ja minulla on ollu sama vaiva jo pidemmän aikaa. Jos tulee yllättävä aivastus tai naurahdus ni pitää oikein pinkistää ettei menis pissat housuun. Noloa. Tosin minulla oli vauva vielä joku aika sitten ainakin perätilassa ja th sano et on mahdollista et vauvakin potkii niin ikävästi et äidiltä menee pissat housuu. Käytän ite kans paljon pikkuhousunsuojaa runsaan valkovuodon takia ni ihan hyvä et siellä on jotain muutakin kuin pelkät alkat lirauksia vastaan ottamassa... Luulin et alapää ois kunnossa (tää on toinen raskaus), mies ainakin sanoi ekan raskauden jälkeen et puristusvoima on tallessa eikä tätä vaivaa ollukaan ennen ku uudestaan raskaaksi tulin. Mut kyllä nyt toisen jälkeen jumppaan alapään lihaksia ihan tosissaan, en haluaisi kärsiä tästä vaivasta ei-raskaana. Voihan se olla et raskaana ollessa kudokset ja lihakset pehmenevät ja sitten lirahtaa herkemmin. Kannattaa kysyä neuvolasta, sieltä vois saada jumppaohjeita turvallisista " alapäätreeneistä" !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla