Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä enää mikä tässä maailmassa on totta ja mikä ei - kävi raskaaksi ja ajauduin henkisten opetuksien pariin

Vierailija
16.09.2026 |

Joka puolella on tietoa, teorioita, ennustuksia (tieteellisiä, salaliittoja, henkisiä) ja valtava määrä ohjeistuksia miten pitäisi tai kannattaisi elää. 

Olen tutustunut todella laajalti erilaisiin skenaarioihin ja tapoihin katsastella elämää sekä elää. Kun elämä kävi liian raskaaksi niin lopulta löysin voimani takaisin henkisyyden kautta. Se oli lähinnä sisäisen äänensä kuulemista eli yhteyttä syvempään itseeni, mielen tuolle puolen. Se todella auttoi ja sain uudelleen elämääni aivan erilaista kokemusta ja elävyyttä. 

Silti en voi olla kiistämättä sitä, että voisiko kaikki olla traumojen ja raskauden aiheuttamaa "harhaa" eli pakoreittiä tästä "todellisesta" todellisuudesta pois. Toisaalta tämä elämä missä elämme tuntuu oikeasti todelliselta dystopialta ja ne kokemukset mitä olen ns. henkisellä polullani kokenut ovat olleet hyvin todentuntuisia ja elämää muuttavia asoita, koko elämäni on muuttunut parempaan. 

Eihän tiede ja henkisyys tietenkään poissulje toisiaan mutta silti tämä koko elämä mitä tässä elää, niin on jotenkin todella erikoinen maailma. Ehkä jokainen elää omassa harhamaailmassaan koska eihän kukaan voi todellisuudessa tietää mikä meidän syvin olemuksemme todellisuudessa on ja millaista elämää ihmisten olisi todella kuulunut elää. Itse en usko, että me ihmisinä elämme tällä hetkellä sellaista elämää, joka olisi meille ominaista. Kuitenkin kaikkiin asioihin liittyy niin valtavan paljon näkökulmia ja teorioita, että on oikeastaan enää hankala sanoa mitä ihmettä me tässä elämässä oikeasti teemme. Sitä ei varmaan pysty ihmismieli ratkaisemaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/4 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuleuskoon.fi 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla taitaa olla ap etsikkoaika. Suosittelen lämpimästi tutustumista Raamattuun ja kristinuskoon niin saat vastauksia. Siunausta elämääsi 🙏

Vierailija
4/4 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mitähh?? Eikö elämän syvin tarkoitus olekaan esitellä hanuriaan instagramissa ja elää pinnallista elämää ? Olen järkyttynyt !

-nannukka 33

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme