Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisen lomamatkan tekee 2 aikuista + 2 lasta (2v ja 4v) 1500€:lla?

Vierailija
08.01.2008 |

Ei olla pahemmin matkusteltu, mutta nyt on iskenyt kaipuu lomailla jossain kotinurkkien ulkopuolella.



Mutta millaisen loman tuolla hinnalla saa? Kotimaan kylpyläloma? Viikonloppumatka jonnekin Eurooppaan? Risteily?



Kertokaapa kokeneemmat ja ennenkaikkea suositelkaa paikkoja!!

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä sitä kyllä edes saisi ikäni takia. Visa Electronilla pärjää oikein hyvin ulkomailla.

Vierailija
42/48 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä matka alkaa siitä, kun sitä aletaan suunnittelemaan ja varailemaan netin kautta. Yhden kerran olemme olleet valmismatkalla ja siitä reissusta ei jäänyt pelkästään hyviä muistoja.



Tässä ketjussa joku ehdotti Dublinia ja Lontoota. Ne ovat kyllä ihania kaupunkeja, mutta kumpaankaan en lähtisi kovin pienellä budjetilla. Molemmissa hotellit ja ruoka maksaa niin paljon, että ne vievät suuren osan matkabudjetista ja kyllähän sitä matkalla muuhunkin rahaa menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona, rentoutuisin kunnolla ja shoppailisin koko rahalla ;))

Vierailija
44/48 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos tyytyy 2 tähden hotelliin, eikä vaadi syödä Michelin-tähtiä saaneissa ravintoloissa, vaan tyytyy reppureissaajan tavoin matkailemaan pikkurahalla. Me 2 opiskelijan perhe kävimme juuri Lontoossa, ja shoppailimme oikein olan takaa. Esim. vaatteet ja ruoka kaupoissa siellä on halvempaa kuin Suomessa! Lennoissa säästää jo niin paljon rahaa, että tuostakin 1500 eurosta jää kyllä rahaa syömiseen ja osteluunkin. (jos ei mene siis Harrodsille vaan tyytyy Primarkiin ja Nextiin).



Vielä halvemmalla pääsee (näin teimme myös vastikään), kun vuokraa netistä auton, 2 hengen junalipun hinnalla meno-paluu Lontoo-Stansted jo vuokraa pikkuauton muutamaksi päiväksi. Sillä voi sitten hurauttaa vähän maaseudulle päin, niin jopas hintatasokin laskee. Ja näkee sitä oikeaa Britanniaa, ei pelkkää Lontoota.



T: se Lontoota ehdottanut. :)

Vierailija
45/48 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Mieheni voisi aivan hyvin sanoa, ettei ole pahemmin matkaillut, sillä on 10 ikävuoden jälkeen käynyt tasan kerran Virossa ja kerran kaupunkilomalla Euroopassa. Ei kai koskaan edes risteilyllä. Nekin reissut minun " järjestämänäni" . Silti jopa ennen kuin teimme noi reissut olisin voinut ihan hyvin ehdottaa hänelle omatoimimatkan hommaamista ja olen varma, että olisi onnistunut.

JOS lähtisin reissuun (siis JOS), ottaisin pakettimatkan ja mielellään kotikentältä, ettei tarvtisisi Helsinkiin vääntäytyä. Tuskinpa näin käykään. Harrastamme kotimaanmatkailua tätä nykyä. Suomessakin riittää kvioja kohteita.

Vierailija
46/48 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonotapaisia, nurkkakuntaisia ja rasisteja!



Matkusta niin avarrut. Lue niin et luule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/48 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha on mennyttä, eikä vakuutus korvaa!

Vierailija
48/48 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä toinen samanlainen perhe kuin ap!!