Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun toinen ei halua enää tavata, luuletko mieluummin todellisen syyn vai huomaavaisen tekosyyn?

Vierailija
09.09.2023 |

Itse ajattelin ennen, että rehellisyys on kaikkein tärkeintä, mutta nykyisin en välttämättä haluaisi kuulla ihan kaikkia asioita, jotka minussa on pielessä. Tässä iässä kun ne eivät todennäköisesti enää muutu.

Onko teille kerrottu rehellinen syy, jota mieluummin ette olisi kuulleet?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis KUULETKO.

Vierailija
2/53 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin juuri että en ole koskaan ollut tuossa tilanteessa. Joko minä olen lopettanut tapailun tai sitten se on hiipunut itsestään kun ilmeisesti kumpaakaan ei ole kiinnostanut. Mutta nyt kun mietin niin joo, kyllä mä varmaan mielelläni kuulisin rehellisen syyn.

Vierailija
4/53 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään syytä loukata toista, kertomalla siitä asioita, joista mä en pidä. Riittää kun sanoo, että ei tästä meidän jutusta nyt taida oikein mitään tulla. Sama pätee toisinkin päin. Useinhan ne asiat mistä itse ei pidä, voi olla asioita joista joku toinen ei välitä. Vaikka jalkahiki tai liian pieni muna.

Vierailija
5/53 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin toiseen ketjuun, että jos lopetan tapailun, koska nainen on huono seksissä, en koskaan sano tätä suoraan. Tästä voi olla seurauksena se, että nainen ajattelee joutuneensa taas yhden pelimiehenä naruttamaksi. Totuuden puhuminen suojelisi omaa mainettani mutta olisi kipeä asia kuulla. Olen siis päätynyt olemaan jalomielinen.

Vierailija
6/53 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ottanut rehellistä syytä kuuleviin korviinsa, joten piti keksiä epärehellinen syy.

Vierailija
7/53 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekosyy tietenkin! Jos ominaistuoksu ei miellytä minua, niin en tietenkään sano sitä toiselle. Ja toistepäin en halua kuulla.

Vierailija
8/53 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron syyn vain, jos toinen sitä kysyy. Muuten vain kiitän toista yhteisistä hetkistä. En koskaan valehtelisi tai keksisi veruketta. Älä siis kysy, jos et halua oikeasti tietää.

Vierailija
9/53 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse mitään syytä. Arvostan kuitenkin että ilmoittaa asiasta eikä ghostaa.

Vierailija
10/53 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisen syyn. Olen jäänyt vuosiksi arpomaan sitä, kun jotkut ihmiset ovat vain lähteneet elämästäni.

Vierailija
11/53 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekosyy tietenkin! Jos ominaistuoksu ei miellytä minua, niin en tietenkään sano sitä toiselle. Ja toistepäin en halua kuulla.

Eihän tuo ole edes mikään syy loukkaantua.

Vierailija
12/53 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle ei ainakaan kannata rehellistä syytä kertoa. Nuorempana tein tämän virheen kaksi kertaa ja uskomatonta miten he käyttäytyivät tämän jälkeen.

Vierailija
13/53 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kärtetään syytä sitten jossen kertoisi alkaisi huuto ja haukkuminen vaikka olisi aiemminkin jos sanonut asioista. Ghoustaus ollut aina paras säästä omia energioita toisen tunteet ei kiinnosta siinä vaiheessa kun sen on todennut jo täydeksi mulquksi.

Vierailija
14/53 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Todellinen syy" on venyvä käsite, koska se on vain ja ainoastaan jättäjän mielestä jokin hänelle negatiivinen asia ja syy lopettaa suhde eikä välttämättä muille mikään syy. Jollekin voi olla "syy" toisen väärän väriset sukat, vaikka valtaosalle tämä ei merkitse mitään, eli todellinen syy on jättäjän pakkomielle johonkin asiaan ja tässä tapauksessa hän ei ilmoittaisi syyksi omaa pakkomiellettään, vaan toisen vääränlaisen pukeutumisen.

Vierailija
15/53 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan enemmän huomaisuutta. Miksi kertoa toiselle loukkaavaa ja satuttavaa? Esimerkiksi, jos seksissä eiole kipinää, niin eihän se henkilökohtaisesti hänen vikansa ole, jos kemiat eivät kohtaa.

Toisaalta vaikuttaa siltä, että suhteen päättäminen pitäisi jotenkin perustella ja siinä vaiheessa jokainen syy, jonka kerron yritetään kääntää merkityksettömäksi ja epäoleelliseksi. Edes se ettei seksuaalist kemiaa ja rakastumista ole, ei riitä joillekin syyksi päättää suhde. Eli tästä lähtien totean vastaavissa tilanteissa: "Minusta tätä suhdetta ei kannata jatkaa enkä aio muuttaa mieltäni."

Vierailija
16/53 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle ei ainakaan kannata rehellistä syytä kertoa. Nuorempana tein tämän virheen kaksi kertaa ja uskomatonta miten he käyttäytyivät tämän jälkeen.

Tässäkin nyt vaikuttaa minkä olet sanonut syyksi. Onko todellinen syy oma kypsymättömyytesi jonka olet heijastanut ja verhonnut toisen puutteeksi.

Vierailija
17/53 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisen

Vierailija
18/53 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin toiseen ketjuun, että jos lopetan tapailun, koska nainen on huono seksissä, en koskaan sano tätä suoraan. Tästä voi olla seurauksena se, että nainen ajattelee joutuneensa taas yhden pelimiehenä naruttamaksi. Totuuden puhuminen suojelisi omaa mainettani mutta olisi kipeä asia kuulla. Olen siis päätynyt olemaan jalomielinen.

Mä olen myös jättänyt useamman miehen huonon seksin tai/ja pienen vehkeen takia, mutta en ole sitä niille kertonut. En halua kantaa vastuuta jonkun erektio-ongelmista, kun tietää miten herkkänahkaisia miehet on.

Vierailija
19/53 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen myös jättänyt useamman miehen huonon seksin tai/ja pienen vehkeen takia, mutta en ole sitä niille kertonut. En halua kantaa vastuuta jonkun erektio-ongelmista, kun tietää miten herkkänahkaisia miehet on.

Minäkin just hylkäsin yhden tyypin liiallisen kovakouraisuuden takia. Ei ottanut mitään ohjeita tai ohjausta vastaan vaan jatkoi vaan hirveää runnomista. Ihmetteli vielä, kun en tullut.

Vierailija
20/53 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin just hylkäsin yhden tyypin liiallisen kovakouraisuuden takia. Ei ottanut mitään ohjeita tai ohjausta vastaan vaan jatkoi vaan hirveää runnomista. Ihmetteli vielä, kun en tullut.

Juurikin tämä. Kun tietää kuinka taivaalista sekis voi olla huomaavaisen ja hellän kumppanin kanssa, miksi jäisi suhteeseen, jossa ei vaivauduta huomioimaan tai edes välitetä sen vertaa, että vaivautuisi opettelemaan mistä kumpaani nauttii. eri