Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä 40-v lahjaksi?
08.01.2008 |
Olemme n 5. hlön porukalla ostamassa siskolleni 40-v lahjaa. Olisiko hyviä ideoita? Lahjakortit ovat vähän tylsiä, konsertteihin ei ollut enää hyviä paikkoja jäljellä eikä hän pidä koruja kovinkaan paljon.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja tosi hyvä lahja, vähän niin kuin joke. Sen lisäksi sitten voi ostaa jotain kivaa esim marimekon kylpytakki.
Alue: Aihe vapaa
ei maksa mitään. Itse ainakin tykkäisin, jos pääsisin ekan kerran miehen kanssa viiteen vuoteen kahdestaan jonnekin.