Onko odottajan hammashuolto ilmaista? Jos on niin onko sama joka kunnassa??
Kommentit (7)
Tai mistä mä lie olenkaan saanut päähäni, et se olis/on ollut ilmaista..joskus siis.
Meidän kunnassa tarkastus on maksuton kun on raskaana, mutta kaikki hoidot maksaa saman kuin muillekkin. Ja raskaana on mahdollista jopa saada aika kunnalliseen hammashoitoon, että kyllä siitä jotain hyötyä on. ;-)
jollain on tietoa, että se olis täällä ilmaista niin kertokaa.
Täällä se on ollut ilmaista, nykyään etuna vain se että pääsee ohi jonon tarkastukseen ja hoitoihin.
mutta nykyään enää tosi harvassa kunnassa on ilmasta. Omalla äidillä oli ilmanen hammashuolto joskus aikoinaan
En tiedä mistä olin saanut sellaisen käsityksen. Meidän kunnassa ei päässyt edes jonon ohi odotusaikana, jouduin menemään yksityiselle kun seuraava vapaa tarkastusaika olisi mennyt liian lähelle laskettua aikaa.
Jonojen ohi tosin pääsee.