Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nikeistä

Vierailija
14.11.2008 |

Onko tällä palstalla kuinka usealla nikki?

Vai esiintyykö lähes kaikki nimettömänä?



Ihan mielenkiinnosta kyselen, kun satuin tänne törmäämään

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka sellaisen olisi luonutkin.Anonyyminä on paljon helpompi kirjoitella törkyä,mihin täällä törmää jatkuvasti,vaikken ole tosin ko.palstaa seurannut kuin muutaman kuukauden...järkytys,millaisia aikuiset ihmiset (äidit?!) ovat toisilleen

:(

Vierailija
2/2 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksanu ulos kirjautua. Ja eikä mulla ole mitään sanottavaakaan mitä en sanoisi nikillisenä.....



Mutta täällä koetaan se niin ikävänä asiana jos joku vstaa nikin kanssa, että jätin sen sit kokonaan.... En itseni vuoksia vaan teidän muiden jotka siitä kärsitte ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi