Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko laittaa oma avaus: kannabiksen käyttäjät todella ovat flegmaattisia

Vierailija
07.10.2008 |

ja jättävät hommat hoitamatta. Haluatteko antaa sellaista mallia lapsillenne?

Kommentit (5)

1/5 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhaa, sisko, sullekin!

Vierailija
2/5 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hampaat on ruskeat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mun tuntemani kannabiksen suurkuluttajat ovat todella hermostuneita.

Vierailija
4/5 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat päihdeperheissä kokeneet paljon turvattomuutta, huolenpidon puutteita, heitteillejättöjä, perheväkivaltaa ja kiireellisiä sijoituksia. Yksi kovimmista lasten kokemusten mittareista on kodin ulkopuolelle tehtyjen sijoitusten määrä. Esimerkiksi Helsingin kaupungin sosiaaliviraston Tervalammen perheyhteisössä oli kuntoutuksessa vuosina 2000-2002 yhteensä 141 lasta, joista yli puolet oli ollut jossakin elämänsä vaiheessa sijoitettuna kodin ulkopuolelle useammin kuin kerran. Sijoitusten määrä kuvaa sitä, että perheet lähetetään päihdekuntoutukseen vasta, kun tilanne todella kriisiytyy. Yleensä silloin myös vanhempien päihdeongelma on ehtinyt muuttua todella vakavaksi, Hyytinen sanoo.

5/5 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija #6 kyyläsi nimettömänä:

Borgå72 oletko narkkari?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan