Miina Maasola on kuollut.
Kommentit (134)
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 13:07"]
Niin, hän oli pitkään koomassa onnettomuuden jälkeen, mutta asiasta ei juuri uutisoitu, koska Schumin onnettomuus ja kooma oli median mielestä kiinnostavampi asia.
R.I.P. Kaunis nuori nainen ja äiti. Voimia hänen perheelleen!
[/quote]Olispa ollut ruma ja vanha niin ei niin suurta lukua?
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 13:46"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 13:04"]
Miksi oli hoitokodissa jos oli vakavasti loukkantunut?
[/quote]
Siksi, ettei ole järkevää pitää sairaalapaikkaa varattuna, jos hoito pystytään toteuttamaan jossain muualla. Tosiaan saattohoidosta oli hänen kohdallaan kyse.
Osanotto omaisille.
[/quote]Onko Schumin takia järkevää pitää sairaalapaikkaa varattuna?
Mistä näitä tyhjäpäitä tulee? " ketä kiinnostaa" kommentti! Mitäs sitten kun tuleekin omalle kohdalles..? Uskomaton!
Voi vaan kuvitella tuskan:( osanotto Miinan perheelle ja voimia :( niin pienet lapsetkin jäivät ilman ihanaa äitiä :/
Schumi on varmaan ihan yksityisessä hoidossa, daa.
Maasola oli taitava ja innostava kouluttaja. Veti Teatteri Siperian kursseja ainakin muutama vuosi sitten.
Ollaan varovaisia liikenteessä.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 14:01"]
Onko Schumin takia järkevää pitää sairaalapaikkaa varattuna?
[/quote]
Minäkin olen ihmetellyt tuota. Miksei häntä siirretä vaikka jonnekin yksityisklinikalle Sveitsiin, jossa perhe asuu, olisi vaimolla lyhyempi vierailumatkakin (nyt kuulemma reilut 170 km, jonka tekee joka päivä). Mutta kai siihen sitten jokin hyvä syy on. Ehkä halutaan herättää ensin ja todeta vammojen laatu ja laajuus. Toinen juttu on vaan se, että herääkö mies...
Kamalaa :( Pysäytti hiukan. Osanottoja perheelle. :'(
Nuorelta ihmiseltä saa monta hybää elintä elinsiirtoihin. Miina voi tehdä paljon hyvää kuolemansa jälkeenkin. :)
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 14:01"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 13:46"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 13:04"]
Miksi oli hoitokodissa jos oli vakavasti loukkantunut?
[/quote]
Siksi, ettei ole järkevää pitää sairaalapaikkaa varattuna, jos hoito pystytään toteuttamaan jossain muualla. Tosiaan saattohoidosta oli hänen kohdallaan kyse.
Osanotto omaisille.
[/quote]Onko Schumin takia järkevää pitää sairaalapaikkaa varattuna?
[/quote]
Sairaanhoitajana olen sen oppinut, että omaisia on niin erilaisia. Toiset pitää kynsinhampain kiinni kaikesta ja toiset katsoo järkevämmäksi kaiken tuskan ja ikävänkin ohella antaa ns. helpon kuoleman.
Toisekseen, Schumi ei taida kuitenkaan olla suomessa sairaalassa..Ja on sillä varmaan hieman enemmän rahaakin.
Myönnän, etten ennen tätä onnettomuutta ollut edes hänestä kuullut (en katso kauheasti elokuvia), mutta silti itkettää hänen kohtalonsa. Pienet lapset jäi ilman äitiä :( Tällaiset uutiset panee aina miettimään tilannetta omalle kohdalleen.
Toivottavasti Miina-enkeli suojelee lapsiaan kaikelta pahalta. Voimia koko perheelle <3
2 lasta jäi ilman äitiä... Todella surullista.Osanotot omaisille! R.I.P
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 13:25"]
Muistakaa olla varovaisia liikenteessä. Osanotot.
[/quote]
Juuri näin. Tiedän tänä talvena useamman liikenteessä menehtyneen äidin, joilta ovat jääneet lapset tähän maailmaan isän tai sukulaisten kanssa kasvamaan. Näin voisi käydä yllättäen itsellekin.
Ja aina ei tarvi edes itse kaahata, ihmiset ajavat kuin sekopäät nykyään.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 14:30"]
[/quote]
Minulle sattui samanlainen onnettomuus, en onneksi osunut kehenkään. En ole sekopää enkä kaahannut.
Vaasalaisena muistelen Maasolaa erityisellä lämmöllä, osaanottoni perheelle ja vanhemmilleen.
Kamalaa kun kyseessä nuori nainen. Jos olisi ollut 80v niin eipä olis kiinnostanu
Nykyään nykyään nykyään. Ota pälli selvää tilastoista ennen kuin alat tuputtaa näitä nykyään-juttuja.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 14:30"]
[/quote]
Itselle ainakin jäi mieleen viimeisimpänä hänen roolinsa elokuvassa Vuonna 85. Myöskin vastaparit sarja oli hyvä
Osanotot.