SYKSYN SALAISUUDEN UUTEEN PINOON
aamu mennyt soitellessa ja vertaillessa np-ultrien hintoja :)
varasin itselle rv9 (tai 10) ensimmäisen jonka kaupunki tarjoaa ilmaiseksi. siinä saadaan määriteltyä sitten laskettuaika. toinen ultra onkin sitten rv12 np-uä ja 4D ehdottomasti rv20- :) ne kolme saa riittää. eikös se ollut v.2010 kun kuntien on tarjottava kaksi ultraa odottajalle ilmaiseksi, np ja rakenneultra? vai olenko nähnyt unta ja vain toivonut! :)
joku ihmetteli, kuinka moni käy jo varhaisilla viikoilla ultrassa. minä kävin eskoisesta rv6 ensimmäisen kerran. keskenmeno riski laskee 10%, kun sydämensyke on todettu ultrassa rv6 eteenpäin, että ei ihan haku ammuntaa ole.. :)
minusta syksyntoiveet tai unelmat on hyvä nimitys. kumpi vain :)
paljon on syksyisiä joilla ei vielä oireita. minua vain väsyttää. rinnatkaan ei ole kipeät (?) mutta onhan tässä vielä aikaa kaikenmaailman oireiden alkamiseen :)
eilen oikein jysähti tajuntaan, että syksyllä meitä on neljä.. ja joulu vietetään 3kk pienen tuhisian kera. ihanaa! hiukan tuleva arki jännittää, kun eskoinen on vaativaa sorttia ja äidin helmassa jatkuen, kuinka sitten saan vauvaa hoidettua. eiköhän kaikki suttaannu painollaan sitten..
aiotteko ottaa muuten sukupuolta selville?? me tiedettiin esikoisen olevan tyttö. tästä toisesta en tiedä haluanko tietää.. mies taas haluaisi. no sinnekin on aikaa joten saa ajatus muhia itsekseen kummin tehdään :)
cec rv5+ tahi 6+ :)
Kommentit (84)
Kiva kun on tullut uusiakin mukaan! Tervetuloa tasapuolisesti ja jarrusukkia mukaan matkalle! Tiedoksi uusille (ja vanhoillekin) että mulla on 2 poikaa toinen 3 v 9 kk ja toinen 2 v 5 kk...ja töönätöönän la 17.9. näin itse laskurilla laskettuna...
Ja sitten omaan napaan....tää masun kasvu on ihan järkyttävää! Kuinka voi olla rv 5+0 tarve ostaa mammahousut, kun mitkään muut ei mahdu masun kohdalta!?! Ei sit ikinä oo ollu tälleen!
Tänään ollu oikein syömispäivä! Kokoajan olis nälkä, mut onnex olen saanu pidettyä ton terveellisen linjan...jos en olis niin ei tarttis ihmetellä et miksi isommat housut ;-)
Sit vielä kaiken lisäksi neljännen kerran viiden viikon sisään silmätulehdus...voi v...ttu mä sanon! Maanantaina silmälääkärille, et mikä vaivaa!
No, ei muuta kun jatkoja taas!
Äiti1983 ja töönätöönä rv5
Pitkästä aikaa.. ja taidan esittäytyä uusille ja muistin virkistykseksi " vanhoille" .. Eli olen 24v. kolmen lapsen äiti, tyttö8/02, poika8/04, tyttö3/06 ja nyt sitte uuden asukin la ois ilmeisesti laskurin mukaan 2.9. Huomenna ois alkuraskauden ultraan meno, jännittää ihan tosi paljon, et mitä siellä näkyy.. Oireita on kuvotus, jatkuva nälkä, väsymys, mahan turvotus ja nännipiha on tummunu. Ja miehen veljen porukan vauvaa kun pidin sylissä, se on kuukauden ikäinen mulla tuli maitoa!!! Jospa ei olis jatkuva reaktio :) Mutta ilmoittelen miten meni ultrareissu :)
Tuonne on tehty toinen syyssalaisuuksille palsta koska tämä alkaa täyttymään eikö kaikki siirryttäisiin sinne :)
Hei vaan,
Minäkin sain vihdoin varattua neuvola-ajan. Sain sen vasta 4.2.
Harmikseni ilmoitti neuvolasta, että täällä missä nyt asun on vain vkon 12 niskapoimu ultra (eli ei ollenkaan rakennetta) Aiemmat 2 lasta olen raskauden ajan asunut Helsingissä, joten tämä oli mulle uusi uutinen. Voipi olla että varailen sitten sen 4D:n jonka kävimme katsastamassa myös kakkosesta. Helsingissä käytiin ja oikein oli hyvä juttu!
Vointejä kaikille !
6+4 la 6.9.