Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nasolinista kyselen...

07.01.2006 |

Heips!

Tästä joku kyselikin jo jonkun aikaa sitten, en vaan nyt löydä sitä enää..

Eli voiko flunssan aikana käyttää Nasolinia? Käytän muutenkin aina vaan niitä lasten tippoja (miksi-en tiiä..) Mutta miten on, saako siis käyttää??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriltä kysyin, ja vastaus on että voi käyttää, mutta paria viikkoa enempää ei sais käyttää (mikä on myös normaalisti suositus).

t. heiniskolleegasi Meri05 :)

Vierailija
2/5 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä mäkin käytin flunssan aikana. Mutta käytin ainoastaan yötä vasten, että sain nukuttua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään juuri katselin apteekissa pakkausselostetta jossa sanottiin ettei saa käyttää raskausaikana ja imettäessäkin vaan jos on ihan pakko pieniä määriä. Olen nimittäin käyttänyt myös noita lasten tippoja (kun ei muita ole enkä nyt siis ostanutkaan..) Tosin kyse oli ratiofarmin rinnakkaisvalmisteesta, ehkä ne on sitten vaan vähän varovaisempia siinä kuin nasolinin valmistajat?

Mutta kerran lääkäri on sanonut että on ok niin uskon, hyvä!

Vierailija
4/5 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...yöaikaan melkein koko raskausajan, mutta pyrkinyt aina kun mahdollista pitämään paussia. Käytössä on ollut se lasten tippaversio ja annostelen sitä niin vähän kuin mahdollista. Jossain aikuisten versiossa todella lukee että raskausaikana ei pitäisi käyttää, josta syystä olen nyt tarkistanut asian ainakin kolmelta eri lääkäriltä :). Ja kaikilta sama vastaus: saa käyttää. Samoin terkka sanoi, että nämä " paikalliset hoidot" esim. erilaiset nenä- ja hengitystiesuihkeet raskausaikana ovat ok.

Mieluustihan tuon jättäisi pois, mutta kun se on ainut keino jolla saan pidettyä nenän auki yöaikaan. Enkä pysty lainkaan nukkumaan, jollen saa hengitettyä nenän kautta :-/.

Vierailija
5/5 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tukkoinen nenä alkoi heti raskauden alussa.. ja nyt olen kärsinyt tukkoisesta nenästä melkein 5 kk. Ilman nasolinea en olisi selvinnyt. Minulla on niitä aikuisten nasolin tippoja, koska apteekissa sanottiin että ne on turvallisia. Joudun käyttämään niitä joka yö, koska muuten en voi nukkua.