Lue keskustelun säännöt.
Naapurin äidillä lapset Alkossa mukana
07.01.2008 |
En kyllä ikinä itse kehtaisi ottaa mukaan. Eikä lastenkaan ole hyvä olla siellä pällistelemässä epämääräisten tyyppien viinanostoa.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
TÄYSIN samaa mieltä sun kanssa?