Arvoitus
Nainen voi tehdä sen vain kerran elämänsä aikana ja silloinkin aamulla. Mies voi tehdä sen milloin vain, missä vain ja kuinka usein tahansa. Mikä tai mitä se on?
Kommentit (38)
sä olet ihq, meidän sankari, kaikkien taaperoimettäjien ja kantoliinailijoiden kuningatar, uraohjus ja malliäiti ja todennäköisesti vielä seksin papitar. Älä ole julma, päästä meidät piinasta. Pliis.
eikä vastausta vieläkään ole kerrottu???
nainen kuolee yönaikana ja löytyy aamulla kuolonkankeana?
Mies herää useastikin aamujäykkänä?
I´m I right or I´m I right?
siihen tulokseen, että vastaus on "ei mitään". Eli nainen voi olla tekemättä mitään kerran elämässään, silloinkin aamulla, mutta mies voi olla tekemättä mitään missä ja milloin ja kuinka usein tahansa.
Ei toikaan kyllä ihan aukottomalta kuulosta, "aamulla" on vähän epäuskottava ja miksi "nainen voi tehdä _sen_"?
Äh ap, alahan selittää, niin voisi ajatella jotain muutakin. Mua epäilyttää vieläkin, ettei tää ole arvoitus, vaan jonkun vaimonsa pihtaamiseen tympääntyneen miehen vuodatus. =) Ja mä onneton vaivaan tällä päätäni.
tää tosiaan on viikon vanha ketju. Eli toi ITSESTÄÄNSELVYYSKÖ oli vastaus? Mä en tajua. Mitään. Höh.
että "Nainen voi tehdä itsestään selvää kerran elämässään (mutta miten se aamu tähän liittyy?), mies..."
eikai tuo vastaus voi olla "itsestäänselvyys"???? vai oliko? jos oli, niin en kyllä ymmärtänyt
Kun taas tämä mies tekee sen saman uudestaan ja uudestaan....eli pokaa naisen ja nainen taas tappaa itsensä... kun herää aamulla ja tajuaa minkä idiootin vierestä herää....
Toista kertaa ei tule, pillu on jo kraksittu siihen muotoon , että toista kertaa ei tule. Klitoriksesta ja emättimestä on muovailtu penis. Se joko toimii tai sitten ei(yleensä ei, tarvitaan esim. penistuki ja lääkehoitoa avuksi jotta se tehty mulkku ees nousee tai paksunee) Ja sekään ei auta, sulla on sinä ekana aamuna pikku letku joka on muodollisesti penis mutta näyttää murjotulta ja kuoritulta nahkiaiselta.
Eikä kyllä ulkonäollisesti parane vuosien saatossa.
vastaus siis leikattu mulkku.
tai mihin sitä sitten valui, yleensä reisille ja pakaroille ...
Kun taas mies voi milloin tahansa, missä tahansa ja kenen kanssa tahansa( jos ei puhuta pedofiileistä) tehdä saman naiselle. Pyyhkiä pois kuukautisveren naisen reidiltä, pillulta, kyrvältään
Mutta koska olen kuullut tämän joskus aikaisemminkin, niin tiedän että tähän on joku idiootti vastaus tyyliin ottaa käyttöön munansa (Nainen silmämunansa)
mutta eikö se ap todellakaan ole täällä kertomassa vastausta
nyt meni yöunet tän takia! aargh!!
Mutta koska olen kuullut tämän joskus aikaisemminkin, niin tiedän että tähän on joku idiootti vastaus tyyliin ottaa käyttöön munansa (Nainen silmämunansa)
What do women do every morning and men do only once in a lifetime?
unelmiensa miehen vierestä. mies herää unelmiensa naisen vierestä koko loppuelämänsä?
Siis ITSESTÄÄN...SELVÄÄ. Eli jos antaa, tulee huoran maine. Mies taas saa lähinnä kehuja jos pokaa useampia naisia. Näinkö?