Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos voisit tavata kenet tahansa ihmisen, joko nyt elavan tai kuolleen viiden minuutin ajan.. kuka se oisi ja mita hanelle sanoisit?

Vierailija
06.01.2008 |

Sisi jso vois vaikka ajassa matkustaa taaksepäin.. mitä yrittäsit saada selville tai muuttaa?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vain nähdä ja kiittää.

Vierailija
2/33 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisin anteeksi, että olin selkäänpuukottajien joukossa niin pitkään. On tosiaan ollut kuolleitten kirjoissa jo yli 10 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kuoli sairaskohtauksen ennenkuin lapseni olivat syntyneet. Haluaisin näyttää lapset hänelle ja kertoa että elämäni on mennyt hyvin.

Vierailija
4/33 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en koskaan ehtinyt tapaamaan häntä =( Haluaisin tietää, pitäisikö hän minusta ja esittelisin hänelle poikansa perheen.

Vierailija
5/33 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyytäisin anteeksi ja kertoisin, että välitän.

Vierailija
6/33 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaisin ja rutistaisin, kertoisin, että äiti rakastaa. On niin ikävä..

Vierailija
7/33 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiseksi kuin meni ja ajatteleeko hän koskaan minua... En kyllä vaihtaisi häntä nykyiseen mieheeni, mutta asiat vaivaavat minua joskus harvoin. Olisi kiva istahtaa kahvikupposen kanssa hänen kanssaan ja käydä asiat läpi. Rakastin häntä joskus silloin muonoin aivan älyttömästi. Kaikki meni vaan niin puihin kuin voi mennä... Se 5 minuuttiakin riittäisi...

Vierailija
8/33 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehtinyt saada häntä pitää elävänä sylissä :-(

Vierailija
9/33 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän ei ole mahdollista, mutta se vaan tuntuu niin pahalta niiden puolesta!!

VOIMIA TEILLE!!!!!!

Vierailija
10/33 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän menehtyi auto-onnettomuudessa reilu vuosi sitten, kun kuopuksemme oli ihan vauva.. Tahtoisin näyttää että meillä menee hyvin ja lisäksi suutelisin häntä viimeisen kerran.. Kun en silloin ehtinyt sanoa hyvästejä.

Vierailija
11/33 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin rakastavani ja kiittäisin lapsuudestani. Nyt hän on invalidi.

Vierailija
12/33 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin että olet oikeasti arvokas ja ihana ihminen, kehottaisin luottamaan itseeni ja ennenkaikkea arvostamaan itseäni sellaisena kuin olen.

Ja ehkä käskisin myös ostamaan Nokian osakkeita ;)

Vierailija
13/33 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynnistäisin videokameran, pyytäisin häntä käymään nopeasti läpi kaikki 12 varoasentoa ja kysyisin, mikä on tärkeintä miekkailun oppimisessa.

Vierailija
14/33 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

joka kuoli sairaskohtauksen ennenkuin lapseni olivat syntyneet. Haluaisin näyttää lapset hänelle ja kertoa että elämäni on mennyt hyvin.

Vierailija
15/33 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varoittaisin häntä, ettei kävisi niin kuin kävi. ja kertoisin kuinka paljon hänestä olen aina välittänyt, jos kuitenkin sattuisi käymään niin kuin sitten kävi.

Vierailija
16/33 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeen alkaa miettimään niin ainahan sitä voisi käydä murhaamassa vaikkapa Hitlerin tai vastaavan, mutta isä tuli ekana mieleen.

Vierailija
17/33 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ensi rakkauteni, ja kertoisin hänelle ettei kannata luovuttaa vaikka elämä olisi kuinka synkän näköistä.

Vierailija
18/33 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavia isovanhempia, todellisia humanisteja.

Vierailija
19/33 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te (ja minä myös), kenellä on omainen kuollut, niin mä olen ihan varma että he tietää siellä jossakin miten teillä menee ja mitä teille kuuluu ja varmasti ovat nähneet lapsenne jne. Näin mä ainakin haluan ajatella että silloin kun esim. lapsi syntyy ja suuria asioita tapahtuu teidän elämässä, niin kyllä he on jollain lailla tietoisia asiasta siellä jossain tuonpuoleisessakin.

Vierailija
20/33 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan hänet ihaillen, mikä mahtavan sitkeä ja älykäs nainen. Ja eli täysillä. Ja on paljon eläviä ihmisiä, sukulaisia, jotka haluaisin tavata. Joidenkin kanssa 5 minuuttia olisi aivan liian pitkään, toisten kanssa ei tarpeeksi. Mutta pian tulenkin heidät tapaamaan..