Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi vessa haisee pahalle jälkeeni?

Vierailija
07.02.2014 |

Kun käyn vessassa paskalla, jää jälkeeni todella kuvottava lemu. Paska haisee niin että naapurikoppiin asti leijuu. Olen kuitenkin huomannut, että kauniit ja hoikat naiset jättävät vessaan ruusuntuoksua tai muuta hyvää odööriä. Mistä tämä johtuu? Olen ruma ja lihava ja pieren paljon. Onko meillä lihavilla joku paskanhaisugeeni ja hoikilla taas ruusugeeni?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikat syö ruudun terälehtiä.

Vierailija
22/30 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:49"]

Kun käyn vessassa paskalla, jää jälkeeni todella kuvottava lemu. Paska haisee niin että naapurikoppiin asti leijuu. Olen kuitenkin huomannut, että kauniit ja hoikat naiset jättävät vessaan ruusuntuoksua tai muuta hyvää odööriä. Mistä tämä johtuu? Olen ruma ja lihava ja pieren paljon. Onko meillä lihavilla joku paskanhaisugeeni ja hoikilla taas ruusugeeni?

[/quote]

http://keskustelu.suomi24.fi/node/11963875

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:49"]Kun käyn vessassa paskalla, jää jälkeeni todella kuvottava lemu. Paska haisee niin että naapurikoppiin asti leijuu. Olen kuitenkin huomannut, että kauniit ja hoikat naiset jättävät vessaan ruusuntuoksua tai muuta hyvää odööriä. Mistä tämä johtuu? Olen ruma ja lihava ja pieren paljon. Onko meillä lihavilla joku paskanhaisugeeni ja hoikilla taas ruusugeeni?

[/quote]

Homeinen perse.

Vierailija
24/30 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun meillä mies käy vessassa, vessa haisee ihan järkyttävälle tunti tolkulla sen jälkeen. Ja jos ovi jää yhtään auki, tyrmäävä paskanhaju leijuu pitkin kämppää. Tosi kiva juttu, jos tulee yllätysvieraita siihen hetkeen. Minusta se ei edes haise reilulta paskalta, vaan joltain todella tyrmäävältä... olenkin pohtinut, onko se merkki jostain sairaudesta tai alkavasta sairaudesta mahdollisesti...

Meidän 5-vuotias poikakii tuumaili tänään, että meille pitäis rakentaa ulkovessa että iskä vois käyvä kakalla siellä...

Vierailija
25/30 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:49"]Kun käyn vessassa paskalla, jää jälkeeni todella kuvottava lemu. Paska haisee niin että naapurikoppiin asti leijuu. Olen kuitenkin huomannut, että kauniit ja hoikat naiset jättävät vessaan ruusuntuoksua tai muuta hyvää odööriä. Mistä tämä johtuu? Olen ruma ja lihava ja pieren paljon. Onko meillä lihavilla joku paskanhaisugeeni ja hoikilla taas ruusugeeni?

[/quote]

No lihavat syövät paljon, joten sitä mässyä mätänee sinne masuun ja suoleen. Haisette kyllä läskit ihan normaalistikin ihan paskiaiselta viemäriltä, vaikkette sitä ole tajunneetkaan.

Vierailija
26/30 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavan täytyy laihduttaa ja jättää lihan syönti minimiin. Paljon kasviksia ja marjoja. Eiköhän hajukin ala talttumaan.

Vierailija
27/30 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat haisee muutenkin ummehtuneelta. Kuinka moni lihava jaksaa 2 krt päivässä käydä suihkussa kun esim perseen väli ja muut paikat hikoaa kahta pahemmi kun normaalikokoisilla. Miettikää sitä hajua hyi! Kesällä varsinkin

Vierailija
28/30 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vaan vessa haisee. Mikä neuvoksi? Terkuin läski paskamaha

Vierailija
29/30 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut hajun riippuvan siitä mitä syö. Esimerkiksi kebabista tulee aikas ödöörit.

Vierailija
30/30 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos kaljaa juo nii haisee pahalle sen jälkeen