Miksi vessa haisee pahalle jälkeeni?
Kun käyn vessassa paskalla, jää jälkeeni todella kuvottava lemu. Paska haisee niin että naapurikoppiin asti leijuu. Olen kuitenkin huomannut, että kauniit ja hoikat naiset jättävät vessaan ruusuntuoksua tai muuta hyvää odööriä. Mistä tämä johtuu? Olen ruma ja lihava ja pieren paljon. Onko meillä lihavilla joku paskanhaisugeeni ja hoikilla taas ruusugeeni?
Kommentit (30)
Joku on vialla sun ruokavaliossa. Kammottava haju ei ole normaalia :/
Muistan, että meillä haisi vessassa aina tosi pahalle kun isä oli käynyt kakalla
No hoikka syö järkevästi, ruoansulatus toimii kuten pitää, eikä paska haise järkyttävältä. Simppeliä.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:53"]
Siis ihminen on sitä mitä hän syö! Hoikathan syö ruudun terälehtiä, joten kukkaistuoksuhan tulee siintä tietysti.
[/quote]
Siintäpä hyvinkin.
Jaa pyykkipojat kaikille jotka ovat siinä vieressä. Kokeile suihkaista chanel 5 persereikääsi ennen paskantamista.
Siis ihminen on sitä mitä hän syö! Hoikathan syö ruudun terälehtiä, joten kukkaistuoksuhan tulee siintä tietysti.
Kauniilla av-mammoilla on tapana suihkauttaa pötkön päälle hajuvettä heti kun ovat pyydystäneet sen wc-paperin päälle käteensä (kts. käsikakkaketjut).
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:53"]Siis ihminen on sitä mitä hän syö! Hoikathan syö ruudun terälehtiä, joten kukkaistuoksuhan tulee siintä tietysti.
[/quote]
Siis ruusun...
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:53"]Siis ihminen on sitä mitä hän syö! Hoikathan syö ruudun terälehtiä, joten kukkaistuoksuhan tulee siintä tietysti.
[/quote]
Siis ruusun...
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:49"]
Kun käyn vessassa paskalla, jää jälkeeni todella kuvottava lemu. Paska haisee niin että naapurikoppiin asti leijuu. Olen kuitenkin huomannut, että kauniit ja hoikat naiset jättävät vessaan ruusuntuoksua tai muuta hyvää odööriä. Mistä tämä johtuu? Olen ruma ja lihava ja pieren paljon. Onko meillä lihavilla joku paskanhaisugeeni ja hoikilla taas ruusugeeni?
[/quote]
Ap käytkö kuinka usein punnaamassa? Jos kakka muhii pitkän aikaa suolessa niin hajukin voimistuu. Kerran päivässä kun käy niin hajukin pysyy mietona.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 00:17"]
Joku on vialla sun ruokavaliossa. Kammottava haju ei ole normaalia :/
[/quote]
syötkö kuinka rasvaista ruokaa?
[/quote]
syö ruudun terälehtiä.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 17:53"]
[/quote]
syö ruudun terälehtiä.
[/quote]
Mitä ne on? Ap
Onko lisää näkemyksiä? Terv. paskamahainen läski