kun tuntuu että p...e repee..
onko tää nyt sitä avautumisvaihetta vai laskeutuuko vauva vain alemmas? Tuntuu että jotain tulee tuolta reikien välistä läpi. Välillä supistaa, mutta ei kauhean kipeästi. Ärsyttää vain tää tunne kuin joku repeäisi..Auz..
Kommentit (4)
tuntuu että ne tuntee mut jo liian hyvin siellä kun oon joutunu soitteleen ja käymään jonkun kerran. Viikkoja on nyt 38+1. Tunne helpottaa aina välillä ja sitten tulee taas uudelleen. Nyt sattuu välillä alavatsallekin, ja on sellainen menkkamainen tunne. No, odottelen vielä ja jos olo muuttuu vielä epämiellyttävämmäks niin otan sitten synnärille yhteyttä.
Välillä vihlova tunne paikallistuu mun mielestä siihen kohdun suulle..joten ajattelin että kai tää jotain venymistä on. Mitään en kumminkaan vuoda joten hyvä kai sekin.
mulle tuollainen tunne tuli kun epiduraali alkoi lakata vaikuttamasta ja olin tunnissa avautunut yhdestä kymmeneen senttiin ja vauva oli tuloillaan. Minulla tunteessa oli vielä lisäksi pakaran kramppaus...tai ainakiin siltä tuntu. Luulempa siis et kyse on laskeutumisvaiheesta koska meiän poitsu laskeutu tosiaan vast sillo. Mut sinuna soittasin synnärille, voihan lähtö sinne olla lähellä...;)
T. kimsu ja poika 5ja puol vko
ja kiinnittyneetkin jo yli kuukausi ennen syntymää, joten ehkä en siksi ole moista tunnetta kokenut. Mutta tuo toinen viestisi vaikutti jo siltä, että lähtö voi tosiaankin olla lähellä. Ja muista että ne tädit siellä synnärillä on sinua varten :) Töitään ne vaan tekee kun vastailevat meidän " tyhmiin" kysymyksiin!
Maaria
Kahden muksun synnyttäneenä kuvailevasi tunne ei ole tuttu, mutta kaikkihan kokee asiat eri tavalla. Millä viikoilla olet? Soittaisin nyt kuitenkin sinne synnärille, siellä osaavat varmasti sanoa mistä on kysymys.
Maaria