Sanokaa te lahdenko tanaan ryyppaamaan? Lapsi oli yohoidossa viimeksi 1,5 viikkoa sitten, kun oli miehen kanssa tarkoitus lahtea ottamaan, mutta kavikin niin etta jaatiin kotiin
katsomaan elokuvaa... Tarkoitus olisi raskautua, mutta menkat alkoikin tänään, ja sitten jos tulen raskaaksi pidän juomisessa ainakin 1,5 vuoden tauon... Eli tänään saattaisi olla viimeinen mahdollisuus ryypätä hetkeen.
Lapsella ikää 2 vuotta, ja hoitoon menisi tuttuun mummolaan... Huono omatunto asiasta, mutta kommentoikaa nyt edes joku jotain... :)
Kommentit (22)
Mä olen ainakin tiukkapipo. En nimittäin ryyppää.
Onneksi ei nykyisin asuta Suomessa, niin olen ihan tavallinen, en mikään tiukkapipo. Muissa maissa saa nimittäin ihan huoletta olla ryyppäämättä ilman mitään ihme leimoja. Vain Suomessa täytyy ryypätä, puhua ryyppäämisestä ja olla ryyppäämismyönteinen. Täällä moinen on lähinnä alkkisten hommia...
Nimittäin äärettömän lapselliselta kirjoituksesi vaikuttaa...
Eikös sitä hauskaa voi pitää muutenkin? Käytte hyvin syömässä, nautitte kahdenkeskisestä ajasta ja nukutte hyvin :) Taatusti olet aamulla tyytyväisempi tuohon ratkaisuun...
jos lapsesi viihtyvät mummolassa, ja mummo hoitaa heitä mielellään, niin homma on ok.
Jos lapset ovat jossain yökylässä, mä teen kotona ristikkoja tai palapeliä.
olen raskaana ja en siksi voi.. ehkä käyn yhden sauna siiderin niin lähtee pahin himo pois.. nousee sekin jo varmastin päähän :D
Mekin mennään miehen kanssa tänään ulos ja lapset menee mummolaan.
Suomalaiskansallista huvia tuo ryyppäämään lähteminen, jota en oikein ymmärrä. Ehkä opiskelijana ja sinkkuna, mutta perheellisenä kuulostaa omituiselta. Mutta huvinsa kullakin.
Senkun menet, jos 1,5 raivoraittius tuntuu niin ahdistavalta.
veisin lapsen yöhoitoon, eikä mun anoppi tai vanhemmatkaan moista ymmärtäisi. Meillä on lapset (3) yöhoidossa silloin, jos on häät tai jotain tähdellistä menoa, jonne lapsia vaikea ottaa mukaan. Mä tosin sain ryypätä ihan tarpeeksi ennen lapsia, joten ei ole niiden syntymän jälkeen tarvinnut juosta...
Niin ja viimeksi ryyppäämässä olen ollut elokuussa, viime vuonna yhteensä ehkä kolme kertaa. Kyllä valitettavasti humalassa oleminen silloin tällöin on ihan virkistävää, silloin tällöin myös vaikka leffassa käynti on virkistävää tai ulkona syöminen.
Mutta kiitos vastanneille! Ehkä nähdään tänään baarissa :)
Jokainen eläkööt omaa elämäänsä. Mene ihmeessä ulos ja nauti. Lapsellekin on kivaa olla mummolla yöhoidossa. minnes muuten olette menossa?
11, niinpä, ja huomenna kysyn täältä että pitääkö lasta viedä lääkäriin kun löi päänsä ja on tajuttomana, eihän minulta muuta voisi odottaakaan.
Eikö olisi kannattanut " ryypätä" ja mennä ennen perheen perustamista niin ei tarvitse juosta ja laittaa lapsia hoitoon. Aika aikaa kutakin ja kyllä kun on perhettä niin tulee ottaa siitä jotain vastuutakin. Ryyppäämään meno ei kuulosta kovin vastuulliselta. Toki alkoholi on virkistysaine, mutta kyllähän tuo " ryyppäämään" lähteminen kuulostaa aika humalahakuiselta ja virkistyssanan käyttäminen siinä yhteydessä aika kaukaa haettua.
sulla on just sopiva asenne :D Mistä päin olet? Tulen mukaan jos samalla suunnalla asutaan
T:toinen tuulettumista kaipaava
Kuulostaa joltain teinimeinigiltä. Mä taidan olla vanha :(. Ei ymmärrä, ei....
RYYPPÄÄMÄÄN mutta ei ole hoitopaikkaa lapselle. Pidä hauskaa.
t. N40
Älä välitä ilkeistä kommenteista. Ja yhdelle mollaajalle joka epäilee ap:n olevan kovin nuori: luultavasti itsekin olet nuori ja tiukkapipoinen.
Anna mennä ap!!!
terveisin 42 vuotias nainen, joka hyvällä omallatunnolla osaa jättää/luottaa mummujen hyvään hoitoon. Ja mieheni kanssa käymme useasti reissuilla yms. kivaa.
Elämästä pitää osata nauttia myös ilman lapsia, vaikka yhden illan.
T: nainen joka ryyyyppppääää joskus iltaisin kun lapset nukkumassa.
En ole yh, lapseni on tälläkin hetkellä kotona isänsä kanssa kun olen töissä, lapsi kotihoidossa.
Sitä " kahdenkeskistä aikaa selvinpäin" voimme viettää vaikka sitten kun olen raskaana. ap